HP search
HP logo

رول کاغذ پلاتر 42″ – 44″ – 60″

نمایندگی پلاتر اچ پی
رول کاغذ پلاتر 42" - 44" - 60" |به طور کلی رول های کاغذ، سازگار با پلاتر ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند و کاربردهای مختلفی برای آنها وجود دارد. همانطور که پلاتر ها در ابعاد متفاوتی تولید می شوند ، کاغذ ها ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

رول کاغذ پلاتر 42″ – 44″ – 60″ |به طور کلی رول های کاغذ، سازگار با پلاتر ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند و کاربردهای مختلفی برای آنها وجود دارد. همانطور که پلاتر ها در ابعاد متفاوتی تولید می شوند ، کاغذ ها نیز در همان راستا دارای سایز های مختلفی هستند. در نظر داشته باشید که در بسیاری از مواقع این رول ها با ویژگی های متفاوتی تولید می شوند. این ویژگی های متفاوت باعث می شود تا کاربران بتوانند اسناد خود را طبق موارد دلخواه خود تولید کنند. به طور مثال شما  می توانید از رول های کاغذ پلاتر جوهرافشان برای ایجاد نقشه های معماری، اسناد تجاری و یا ایجاد پوستر هاتی تبلیغاتی و یا سایر پوستر های دیگر استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات اصلی پلاتر با ما همراه باشید..

 

در واقع، تفاوت سایز و متنوع بودن نوع کاغذ ما بین رول های پلاتر این امکان را می دهد. تا هر فردی با توجه به محتوای چاپ خود ، محصولی سازگار و دلخواه را برای خود خریداری کند. همانطور که می دانید پلاترها برای پروژه هایی بزرگ و و با جزئیات هوشمندانه ترین انتخاب به حساب می آیند. و در کار خود بسیار عالی هستند. نقشه های معماری و چاپ پوستر ها بزرگ نمونه خوبی برای اشاره کردن به این موضوع به حساب می آیند. البته در نظر داشته باشید که شما می توانید برای پلاتر های خود با عرض های متفاوت رول های متفاوتی خریداری کنید. از این رو و در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش قطعات مصرفی پلاتر همراه شوید.

 

رول کاغذ پلاتر

بر خلاف باور بسیاری از کاربران ، رول کاغذ در پلاتر های اچ پی ؛ هیچ شباهتی به کاغذ های A4 و یا A3 در سری چاپگر های کوچکتر ندارد. همچنین جنس این نوع از کاغذ ها به خاص بوده و همانند سایر کاغذ های دیگر نمی باشد. با توجه به نوع چاپ متفاوت چاپگر های همچون پلاتر باید بدانید که از چه نوع رول کاغذی با چه ویژگی هایی باید استفاده نمود. سیستم عملکرد پلاتر ها در چاپ همانند درام و لیزر پرینتر های الکترواستاتیکی و یا هد و جوهری پرینتر های جوهری نمی باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال قطعات پلاتر با ما در واحد امور مشتریان همراه باشید.

 

 

رول کاغذ پلاتر

 

بلکه پلاتر با سیستم مکانیکی توسط یک میله ی فلزی با در نظر گرفتن یک بازو و مکانیک های لازم مواد مصرفی را به صورت افقی بروی کاغذ جا به جا می کند. تا تصویر مورد نیاز به چاپ برسد. لذا رول های متفرقه و غیر استاندارد توانایی رنگ گرفتن و تحمل این نوع چاپ را نداشته و در بسیاری از مواقع منجر به پارگی می شوند. در همین راستا پیشنهاد می شود تا به هیچ عنوان از کاغذ های غیر استاندارد در دستگاه های پلاتر استفاده نکنید. طبق دستورالعملهای موجود توسط کمپانی اچ پی کاغذ های غیر استاندارد توانایی آسیب رساندن به سایر بخش های پلاتر را دارند.

 

نمایندگی پلاتر های اچ پی

نکته ی مهمی که در ارتباط با طول و عرض رول ها وجود دارد. بحث اندازه و سایز مربوط به آنها می شود. طول رول توسط تولید کنندگان کاغذ پلاتر را بر حسب فوت اندازه گیری می شود. به صورت استاندارد شما می توانید ابعاد (طول) چاپ دستگاه خود را به فوت شناسایی کرده و دسته ی مرتبط با رول کاغذ پلاتر خود را انتخاب کنید. . یک رول ضخیم ممکن است از 150 تا 300 یا در برخی از موارد تا 500 فوت باشد. از این رو انتخاب طول مناسب برای کاغذ رول یکی از مهمترین پیش نیاز های انتخاب کاغذ می باشد.

 

 

نمایندگی پلاتر های اچ پی

 

 

در وهله ی دوم عرض کاغذ موضوعی است که بسیار مهم و قابل اهمیت به حساب می آید. تولید کنندگان عرض رول کاغذ پلاتر ها را بر حسب اینچ اندازه می گیرند. نکته ی مهمی که در این بخش وجود دارد این است که شما پیش از خرید ، مهم است که عرض مناسب را برای پلاتر خود انتخاب کنید. اندازه های معمول نقش پلاتر 22، 24، 30، 34 و 36 اینچ هستند. پس با توجه به عرض چاپ پلاتر خود می توانید به راحتی کاغذ مناسب را جهت چاپ انتخاب و خریداری کنید. در نظر داشته باشید ، اگر شما هم به عنوان یک مصرف کننده ی ماشین های اداری سنگین همچون پلاتر ها می باشید. می توانید عرض نقش پلاتر را با مشاهده شماره دستگاه  تشخیص دهید. دو عدد اول معمولاً پهنای رول هستند که به شما کمک می کنند کاغذ سازگار را تهیه کنید.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.