HP search
HP logo

خرابی دکودر پلاتر های اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
خرابی دکودر پلاتر های اچ پی | در این بخش در ارتباط با دکودر ، یکی از قطعات مهم و قابل اهمیت پلاتر های اچ پی بررسی های لازم را انجام داده و سپس شما را در این مسیر همراهی میکنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

خرابی دکودر پلاتر های اچ پی | در این بخش در ارتباط با دکودر ، یکی از قطعات مهم و قابل اهمیت پلاتر های اچ پی بررسی های لازم را انجام داده و سپس شما را در این مسیر همراهی میکنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

همچنین در نظر داشته باشید ، شما می توانید در راستای ایراد یابی و تعمیرات چاپگر های خود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید. دکودر چیست؟ دکودر در لغت به معنی رمزگشا می باشد. در پلاتر های اچ پی این قطعه در قالب یک برد بروی پلاتر می باشد. اصلی ترین وظیفه ی این تراشه بررسی و اطلاع رسانی در بخش قطعات مصرفی همچون کارتریج و مخازن می باشد. در ادامه در ارتباط با این قطعه و نمایندگی پلاتر HP در تهران اطلاعات بیشتری را بررسی خواهیم نمود.

 

خرابی دکودر

همه ی ما می دانیم که تمامی پلاتر ها برای ایجاد چاپ بروی یک رسانه ، نیازمند کارتریج و مخازن جوهر خود می باشند. هر یک از کارتریج های پلاتر های اچ پی برای ایجاد چاپ اسناد مورد نظر کاربر ، دارای یک چیپ می باشد. این تراشه ها که با نام چیپ شناخته می شوند وظیفه ی کنترل میزان مواد مصرفی باقی مانده و مصرف شده در کارتریج را دارند. همچنین برای سهولت بیشتر در امر چاپ هر یک از این کارتریج ها در راستای چاپ دارای چیپ با کد مخصوص چاپ می باشند. طبیعی است که چیسپ پس از هر بار تمام شدن قطعات مصرفی بسوزد. اما در برخی از موارد بنا به دلایل مختلفی همچون ، استفاده ی غیر استاندارد ، نوسان برق و خیلی از موضوعات دیگر ممکن است به تراشه های شناسایی کارتریج آسیب برساند.

 

 

 

خرابی دکودر

 

 

در این بخش دکودر می تواند بسیار تاثیر گذار ظاهر شود. در نظر داشته باشید که با نصب برد دکودر بروی کارتریج و یا مخازن جوهری خود می توانید بدون استفاده از چیپست ، بروی دستگاه های پلاتر به راحتی عملیات شناسی و تمامی وظایف چیپست ها را کنترل کنید. با این تفاوت که برد دکودر از استقامت و کیفیت بالاتری در چاپگر ها بهره مند بوده و همچنین پس از هر بار شارژ کارتریج و یا مخزن شارژ نیاز به تعویض ندارد. با توجه به این موضوع می تواند گزینه ی مناسبی برای سازمان و ارگان ها به حساب بیآید. البته لازم به ذکر است ، اگر از این سری برد ها به درستی استفاده نشود ، این قطعه هم همانند سایر قطعات دیگر آسیب دیده و از کار می افتند. در ادامه همراه ما باشید.

 

برد HP decoder

برد دکودر نامیست که ممکن است کاربران آن را در قطعات سایر ماشین های الکترونیکی شنیده باشند. این قطعه به عنوان یک تراشه ی اطلاعات رسانی استفاده ی زیادی در پلاتر و سایر ماشین های دیگر دارد. در بخش پیش در ارتباط با روند عملکرد و خصوصیات این دستگاه اطلاعاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نمودیم. حال در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نحوه ی استفاده از این قطعه توضیحات مربوطه را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

در مرحله ی اول نیاز است بدانید که برد دکودر همانند سایر برد های دیگر در مقابل یکسری از موضوعات آسیب پذیر می باشند. لذا جهت نگهداری از آن نیاز است. تا کاربران از دستگاه های خود به درستی و استاندارد طبق دستورالعمل های موجود استفاده نمایند. ضربه ، نوسان برق ، ورود هرگونه شی غیر مجاز اعم از گرد و خاک ، اجسام تیز ، آب و … می تواند اصلی ترین موضوعات مبنی بر آسیب رسانی به برد دکودر باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

 

 

برد HP decoder

 

 

خرید قطعات پلاتر | خرابی دکودر

قطعات پلاتر در دسته ماشین های اداری به عنوان یکی از اصلی ترین موضوعات به حساب می آیند. طبق دستورالعملهای موجود در بروشور و سایت اچ پی ، کاربران موظف اند برای سرویس و یا تعمیر دستگاه های خود از قطعات اورجینال با بارکد سازگار با پلاتر خود استفاده نمایند. در همین راستا نمایندگی HP برای راحتی کاربران خود با تجهیز نمودن مراکز فنی و نمایندگی های خود این امکان را به کاربران می دهد تا در هر شرایط بتوانند از خدمات متمایز شرکتی بهره مند شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی اصلی قطعات پلاتر اچ پی در ایران با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

خرید قطعات پلاتر

خرابی دکودر

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.