HP search
HP logo

نمایندگی اصلی قطعات پلاتر اچ پی در ایران

نمایندگی پلاتر اچ پی
نمایندگی اصلی قطعات پلاتر اچ پی در ایران | در این بخش همراه شما هستیم تا بررسی در ارتباط با قطعات اصلی پلاتر های اچ پی داشته باشیم. همانطور که می دانید پلاتر های اچ پی ، نسل چاپگر های بزرگ جوهری و الکترواستاتیکی این ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

نمایندگی اصلی قطعات پلاتر اچ پی در ایران | در این بخش همراه شما هستیم تا بررسی در ارتباط با قطعات اصلی پلاتر های اچ پی داشته باشیم. همانطور که می دانید پلاتر های اچ پی ، نسل چاپگر های بزرگ جوهری و الکترواستاتیکی این کمپانی به حساب می آیند. ابعاد این دستگاه ها از 24 اینچ ( رومیزی ) تا +60 اینچ طراحی و به بازار عرضه شده است. همچنین این سری از چاپگر های سایز بزرگ ، در ابعاد متفاوت خود ، دارای دسته بندی متفاوتی می باشند.

لذا هر یک از این دسته بندی ها باعث می شود تا دستگاه ها با توجه به توانایی های خود از یکسری قطعات مهم استفاده نمایند. در طی چند سال اخیر اهمیت استفاده از پلاتر های اچ پی برای بسیاری از سازمانها و ادارات موضوعی قابل توجه و مهم به حساب می آید. همین راستا شما باید پس از خرید این دستگاه ها به فکر سرویس های دوره ای و تامین قطعات اصلی و مصرفی اینگونه از دستگاه ها باشید. در ادامه در مرکز خدمات پلاتر HP در ارتباط با این مقادیر بررسی های بیشتری را انجام خواهیم داد.

 

نمایندگی اصلی قطعات پلاتر

در این بخش همراه شما هستیم تا در ارتباط با قطعات مهم این سری از دستگاه های چاپگر بررسی های بیشتری را انجام دهیم. همانند سایر ماشین های اداری دیگر ، پلاتر ها نیز در بخش قطعات به دو دسته تقسیم می شوند. قطعات اصلی و قطعات مصرفی . هر دو دسته از این قطعات در عملکرد و خروجی اسناد ، نقش پر رنگ و اساسی را ایفا می کنند. به طور کلی در بخش قطعات اصلی هر پلاتر نیاز به موتور ، سنسور و برد دارد. در پلاتر های اچ پی ما شاهد موتور های اصلی ، موتور استارویل و سایر موتور های دیگر می باشیم . به طور کلیی قرارگیری موتور ها در.ن پلاتر کمک می کند. تا دستگاه از نظر مکانیکی قدرت و توانایی بررسی و انجام دستورات را داشته باشد و از طرف دیگر توانایی انجام مراحل فیزیکی دستگاه را بر عده می گیرد.

 

نمایندگی اصلی قطعات پلاتر

 

سنسور ها ، به طور کلی قرار گیری سنسور ها درون پلاتر های اچ پی موضوعی مهم و قابل اهمیت می باشد. کار اصلی سنسور ها درون پلاتر های اچ پی بررسی موضوعات و پیدایش موارد مهم و اطلاع رسانی آن به سایر بخش های دیگر می باشد. از سنسور های مهم این دستگاه ها نیز می توان به سنسور موتور ، سنسور برد فرمتر ، سنسور درب دستگاه ، سنسور قطعات مصرفی ، سنسور قطعات مکانیکی و … اشاره داشت. همواره سنسور ها پس از دریافت اطلاعات و علائم لازم ، آن را از طریق پردازش برد به کاربران اطلاع می دهند.

 

تصویر مرتبط با نمایندگی اصلی قطعات پلاتر اچ پی در ایران - HP plottergear

HP-plotter

اما برد دستگاه های اچ پی ، برد در تمامی پرینتر های اچ پی به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات بکار رفته به حساب می آید. همانطور که می دانید پلاتر ها نیز به عنوان یک چاپگر اداری و سایز بزرگ از چندین برد برای پیروی از دستورات کاربران استفاده می کنند. از مهمترین این برد ها می توان به برد فرمتر ، برد دکودر و سایر چیپست های دیگر اشاره داشت. بی شک فرمتر در پلاتر های اچ پی به عنوان مرکز سازماندهی دستگاه ، و قطعی مهم و اساسی فعالیت دارد. اصلی ترین کار این برد پردازش و مدیریت دستورات ارسال شده توسط کاربران و همچنین بررسی و رسیدگی به فعالیت چاپگر می باشد. از این رو مهندسین اچ پی نام این قطعه را به مغز دستگاه تشبیه نموده اند.

اما در کنار فرمتر بردی مهم به نام دکتور وجود دارد! برد دکودر عموما در بخش مصرفی پلاتر های اچ پی به کار می آید. وظیفه ی اصلی این برد مربوط به کارتریج ها می شود. این برد به عنوان چیپست اصلی درون پلاتر های اچ پی قرار گرفته. و در راستای شناسایی کارتریج و قطعات مصرفی مهم همچون هد فعالیت می کند. در نظر داشته باشید که برد دکودر همانند چیپست ها در معرض سوختگی و آسیب قرار ندارد. از این رو برد محبوبی برای کاربران وو دستگاه های اچ پی به حساب می آید. از طرفی دیگر نصب دکودر می تواند هزینه های مصرفی کاربران را تا مقدار قابل توجه ای کاهش دهد.

 

 

 

HP-plotter

 

قطعات مصرفی پلاتر | نمایندگی اصلی قطعات پلاتر

در این بخش بخ قطعات مصرفی پلاتر های اچ پی رسیدیم. پلاتر های اچ پی در ایران در دسته های سه ، شش ، هشت و دوازده رنگ موجود می باشند. تنوع رنگ و کارتریج در این دستگاه ها باعث می شود. تا کاربران بتوانند بنا به نوع کار خود دستگاهی سازگار و مرتب را خریداری کنند. به طور کلی در این دسته از ماشین های اداری دسته ی شش و هشت رنگ از محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین بهره مند می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اعزام تکنسین پلاتر به تمام شهر های ایران با ما در واحد فنی همراه شوید.

 

 

قطعات مصرفی پلاتر

🔔 2 نفر پرسیدند!!!
  • خرابی دکودر پلاتر های اچ پی گفته

    […] شرکتی بهره مند شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی اصلی قطعات پلاتر اچ پی در ایران با کارشناسان ما در ارتباط […]

    جولای 15, 2023 - 4:05 ب.ظ
  • نمایندگی پلاتر اچ پی در تهران گفته

    […] خود استفاده نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی اصلی قطعات پلاتر اچ پی در ایران با ما در نمایندگی رسمی همراه […]

    آگوست 10, 2023 - 10:43 ق.ظ
The comments are closed.