HP search
HP logo

آسیب جوهر های غیر اصلی به پلاتر

نمایندگی پلاتر اچ پی
آسیب جوهر های غیر اصلی به پلاتر | جوهر های نامرغوب و غیر استاندارد. بحثی که بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان دستگاه های پلاتر با آن دست و پنجه نرم می کنند. موضوع از آن آنجا شروع می شود که کاربران پلاتر های جوهری ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

آسیب جوهر های غیر اصلی به پلاتر | جوهر های نامرغوب و غیر استاندارد. بحثی که بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان دستگاه های پلاتر با آن دست و پنجه نرم می کنند. موضوع از آن آنجا شروع می شود که کاربران پلاتر های جوهری تانک دار یا پلاتر های بدون تانک برای صرفه جویی در هزینه های خود و در راستای چاپ روزانه ، تصمیم به جایگزینی کارتریج و یا جوهر های غیر اصلی با کارتریج و جوهر های اورجینال می کنند.

اما متاسفانه پس از انجام این کار به هیچ عنوان فکر عواقب و عوارض پس از آن نمی باشند و این موضوع بسیار مخرب و غیر استاندارد می باشد. در ادامه همراه شما کاربران گرامی هستیم تا با بررسی موضوعات مهم ، توضیحات لازم را در ارتباط با اهمیت بالای قطعات مصرفی اورجینال و آثار مخرب قطعات مصرفی غیر اورجینال به شما کاربران گرامی ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

آسیب جوهر

در ابتدای تولید ماشین های اداری مدرن ، جوهر ها و چاپگر های جوهری ، اهمیت بسیاری در صنعت چاپ داشتند. و ما از سری نکات قوت این دستگاه ها می توانستیم به ترکیب رنگ و رزولوشن بالای چاپ در این دستگاه ها اشاره داشته باشیم. سپس اچ پی با طراحی و عرضه ی پلاتر های مدرن جوهرافشان توانست تا این دستگاههای عریض را مجهز به تکنولوژی چاپ جوهرافشان نموده و از این قابلیت در اکثر دستگاه های چاپ عریض خود استفاده نماید.

در ابتدا سوال پیس می آید که چرا تکنولوژی چاپ این دستگاه ها به صورت جوهری می باشد؟ ترکیبی مناسب ، رزولوشن بالا ، ساخت جزئیات با کیفیتی بالا و … از سری اهداف اچ پی هنگام عرضه ی ماشین های چاپ عریض می باشد. از این رو هیچ قطعه ی مصرفی همچون جوهرافشان ها نمی توانند از بار مسئولیت سخت و حساس این موضوع بر بی آیند.  کمپانی اچ پی در راستای رضایت کاربران خود ، با استفاده از تکنولوژی چاپ جوهری توانست تا سطح انتظارات کاربران و مصرف کنندگان خود را تامین نماید. اما موضوع مهمی که در این بخش پیش آمده مبحث آسیب جوهری و آسیب  کارتریج می باشد. لذا در همین راستا در ادامه توضیحات لازم را اضافه خواهیم نمود.

 

 

آسیب جوهر

 

HP-plotter

پلاتر ها به عنوان یک دستگاه چاپ، حساسیتی بروی قطعات مصرفی خود دارند. از این سری قطعات مصرفی می توان به کارتریج و جوهر اشاره ی ویژه ای داشت. در همین راستا طبق دستورالعملهای کمپانی استفاده از کارتریج و جوهر سازگار با پلاتر ها ، به عنوان یکی از مهمترین موضوعات به حساب می آید. حال در بسیاری از مواقع کاربران برای صرفه جویی در هزینه های خود کارتریج های اورجینال را با کارتریج های فیک و ناسازگار جایگزین می کنند. تعویض کارتریج اورجینال با کارتریج های غیر اصلی چه عواقبی دارد؟ از آنجایی که دستگاه های چاپ بروی قطعات مصرفی خود حساس می باشند. تعویض کارتریج اورجینال با کارتریج های فیک در قدم اول باعث می شود که کیفیت چاپ شما تا حد زیادی پایین بی آید.

 

 

HP-plotter

 

 

از طرفی دیگر روند عملکرد ناسازگار و غیر اصولی این کارتریج ها باعث می شود تا دستگاه در بخش سخت افزاری نیز دچار آسیب های جدی بشود. از این رو پیشنهاد می شود تا در صورت اتمام کارتریج پلاتر های اچ پی. کارتریج های اورجینال را جایگزین کارتریج های قبلی خود کنید. با این حال موضوع جوهر بروی پلاتر های دارای تانک نیز موضوع قابل اهمیتی است. اگر از جوهر های ناسازگار با حجم DPI پایین درون پلاتر های خود استفاده کنید. شاهد اتفاقات و عوارض های مشابه با موارد بالا می باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و مرکز خدمات پلاتر اچ پی در ارتباط باشید.

 

خرید کارتریج و جوهر اورجینال

خرید کارتریج و جوهر اورجینال پلاتر اچ پی یکی از موضوعاتی است که کاربران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد. از طرفی دیگر عملکرد و مکانیزم استاندارد کارتریج های اورجینال به گونه ایست که به صورت کامل از دستگاه و روند چاپ شما محافظت می کند. اصالت کارتریج های اورجینال را می توانید با استعلام شناسه ی آن در سایت اچ پی ، کد QR فعال و کیفیت بالای ساخت آن شناسایی کنید. همچنین پیشنهاد می شود تا در جهت خرید کارتریج های اورجینال ، حتما به مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال قطعات اصلی پلاتر به شهرستان با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

 

خرید کارتریج و جوهر اورجینال

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.