HP search
HP logo

پورت استاندارد دیزاین جت های HP

نمایندگی پلاتر اچ پی
پورت استاندارد دیزاین جت های HP | طبق درخواست های مکرر کاربران ماشین های اداری عریض ، در ارتباط با نحوه ی راه اندازی و پورت دیزاین جت ها ، در این بخش تصمیم گرفتیم تا تمامی موارد را در ارتباط با پورت استاندارد دیزاین ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

پورت استاندارد دیزاین جت های HP | طبق درخواست های مکرر کاربران ماشین های اداری عریض ، در ارتباط با نحوه ی راه اندازی و پورت دیزاین جت ها ، در این بخش تصمیم گرفتیم تا تمامی موارد را در ارتباط با پورت استاندارد دیزاین جت های اچ پی بررسی کرده و به اطلاع شما کاربران گرامی برسانیم. از این رو شما می توانید جهت یادگیری و راه اندازی چاپگر های فرمت بزرگ خود در ادامه با ما همراه باشید. از دو طریق ما می توانیم پورت استاندارد پلاتر های خود را نصب و آماده به کار نماییم. پورت HP Standard TCP/IP را با استفاده از CD ارسال شده به همراه چاپگر نصب کنید. چنانچه سی دی مورد نظر را نداشتید. می توانید آن را از سایت رسمی HP مرتبط و سازگار با پلاتر خود دانلود و نصب نمایید.

توجه: هنگام نصب درایور، پورت IP HP TCP را ایجاد کنید. اگر گزینه نمایش داده نشد، درگاه استاندارد TCP IP را می توانید انتخاب کنید. در پایان نصب، اگر به هر دلیلی پورت به درستی پاسخ نداد. می توانید یک پورت جدید تحت ویژگی های درایور پلاتر خود ایجاد کرد.ه و پس از نصب درایور، گزینه HP TCP IP Port نمایش داده می شود. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با تعویض هد پلاتر اچ پی سری HP 800- 700 با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

پورت استاندارد دیزاین جت

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط نحوه ی نصب پورت استاندارد در پلاتر های اچ پی توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم. پس از استارت شدن نرم افزار مربوط به پورت ، روی سیستم خود تمام برنامه هایی که در حال حاضر روی کامپیوتر در حال اجرا هستند را ببندید.  مجدد سی دی و یا درایور را در حالت Ready قرار دهید. سی دی نصب نصب نرم افزار را در درایو CD-ROM قرار داده و منتظر نصب خودکار شوید. نصب باید به طور خودکار شروع شود. اگر نصب به طور خودکار شروع نشد، مراحل زیر را انجام دهید.

  • Windows Explorerرا باز کنید و روی درایو CD-ROMکلیک کنید.
  • روی IS-setup دوبار کلیک کنید.

اکنون نصب باید شروع شود. هنگامی که پنجره Select an Option ظاهر شد. طبق دستورالعمل، روی Create Network Only Port کلیک کنید. در ادامه می بایست در پنجره Network Printer Configuration، شبکه مناسب با چاپگر خود را با جستجو کرده و از لیست چاپگرهای موجود انتخاب کنید تا بتوانیم وارد مراحل بعدی شویم.

 

پورت استاندارد دیزاین جت

 

نمایندگی اچ پی

 

پس از انجام تمامی مراحل بالا، اکنون باید پنجره Set Network Communication Mode بروی سیستم ما ظاهر می شود. توجه داشته باشید که حالت ارتباط  بر روی Windows TCP/IP ) توصیه می شود) تنظیم شده باشد. حتما تیک علامت را در انتخاب Use default port name نگه دارید. پس از انجام علامت گذاری ها بروی port name ، روی گزینه ی بعدی Next کلیک کنید. اکنون باید پنجره Create New Port ظاهر شود. اطلاعات را تأیید کرده و مجددا روی Next کلیک کنید. در نظر داشته باشید که تنظیمات جاری پورت شبکه را ایجاد کنید.

 

نمایندگی اچ پی

 

پس از انجام مرحله ی آخر ، صفحه Select an Option with now ظاهر می شود. در این بخش شما می توانید برای پایان نصب روی گزینه ی خروج کلیک کنید. یا در صورت لزوم گزینه دیگری را انتخاب کنید (به عنوان مثال، نصب چاپگر و …). چنانچه در طول مسیر نصب به هر ایرادی بر خورد کردید. می توانید جهت رفع آن با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید. کارشناسان ما با توجه به پلتفرم پورت استاندارد دیزاین جت های شما ، تمامی امور مربوط به نصب را برای شما شرح خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت دیزاین جت ها استودیو استیل و استودیو وود با ما همراه شوید.

 

نصب پورت استاندارد از طریق web

  • ابتدا دانلود فایل در سیستم خود را انتخاب کنید.
  • پس از اتمام دانلود، تمام برنامه های در حال اجرا را از روی سیستم خود ببندید.( در صورت نیاز می توانید برنامه سیستم خود را ریست کنید ) .
  • روی نماد ایجاد شده در دسکتاپ کلیک کنید تا باز شود.
  • اکنون نصب شروع خواهد شد.
  • در صفحه اول روی گزینه ی Next یا بعدی کلیک کنید.
  • برای پذیرش موافقت نامه، مجوزهای لازم را به سیستم بدهید تا بتوانیم در ادامه روند نصب را طی نماییم.
  • حتما مقصد نصب و ذخیره ی پوشه ی خود را مشخص نمایید.
  • در پنجره پوشه برنامه روی Next کلیک کنید. (از تنظیمات پیش فرض که قبلاً انتخاب شده استفاده کنید.)
  • در پنجره بعدی روی Finish کلیک کنید.
  • از منوی استارت وارد منوی Program شوید.سپس  به HP Install Network Printer دسترسی پیدا می کنند.
  • برای شروع نصب، روی HP Install Network Printer Wizard کلیک کنید.
  • دستورالعمل های نصب را دنبال کنید.
  • پس از اتمام نصب، برای شما یک پورت جدید HP Standard TCP/IP Port ایجاد خواهد شد.

 

نصب پورت استاندارد از طریق web

🔔 2 نفر پرسیدند!!!
  • هد اصلی پلاتر های hp T790 گفته

    […] یا هد و … بسنجید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پورت استاندارد دیزاین جت های HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از […]

    نوامبر 16, 2022 - 3:32 ب.ظ
  • دیزاین جت HP سری زد 5200 گفته

    […] می باشد. در نظر داشته باشید که شما می توانید با توجه به پورت استاندارد دیزاین جت های HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید و از اطلاعات مورد نظر در […]

    فوریه 1, 2023 - 1:33 ب.ظ
The comments are closed.