HP search
HP logo

هزینه تعمیر پلاتر اچ پی در نمایندگی

نمایندگی پلاتر اچ پی
        هزینه تعمیر پلاتر در نمایندگی اچ پی   پلاترهای خودرا قبل از تعمیر از طریق نمایندگی کارشناسی کنید و برآورد دقیقی از هزینه تعمیر پلاتر نسبت به قیمت نو دستگاه داشته باشید | قبل از ارسال برای تعمیر | تا با اعلام هزینه های نا معقول از ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

 

 

 

 

هزینه تعمیر پلاتر در نمایندگی اچ پی

 

پلاترهای خودرا قبل از تعمیر از طریق نمایندگی کارشناسی کنید و برآورد دقیقی از هزینه تعمیر پلاتر نسبت به قیمت نو دستگاه داشته باشید | قبل از ارسال برای تعمیر | تا با اعلام هزینه های نا معقول از طریق مراکز غیر معتبر متضرر نشوید.

 

1- در فرم درخواست تعمیر پلاتر مدل و ایراد را برای ما ارسال کنید hpaba.com/تعمیر-پلاتر-اچ-پی-در-نمایندگی.

2-منتظر تماس کارشناس باشید.

3- حتما از کارشناس بخواهید قیمت نو دستگاه را به شما علام کند.

4-هزینه تعمیر پلاتر را با قیمت پلاتر نو حتما مقایسه کنید.

 

هزینه تعمیر پلاتر اچ پی در نمایندگی | سوالی اساسی در زمینه ی ماشین های اداری اچ پی. بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان اچ پی ، همواره در ارتباط با نحوه ی تعمیرات پلاتر ها ، هزینه ی آن ، نوع تعمیر ، گارانتی و … سوالاتی را با مرکز ماشین های اداری و رایانه مطرح می سازند. لذا در همین راستا تصمیم داریم تا این موضوع را به سورت کامل بررسی نموده و پاسخی جامع در این زمینه به کاربران و مصرف کنندگان ارائه نماییم. پیش از آن ، تمامی ما می دانیم که پلاتر های اچ پی ، به عنوان دستگاه های Enterprise در نمایندگی ، قرار گرفته اند. از این رو هر مرکز با حجم چاپ ویژه در زمینه ی مشارکت های اداری ، سازمانی ، ارگانی و … نیازمند استفاده از این دستگاه ها می باشد. به طور کلی پلاتر های اچ پی دارای خصوصیات ها بسیاری در زمینه ی چاپ می باشند. خصوصیات این دستگاه ها در چاپ ، موضوعی مهم و قابل اهمیت می باشد.

لذا عدم توجه به این ویژگی ها ممکن است. دستگاه را دچار ایرادات زیادی کند. به طور کلی دستورالعمل این دستگاه ها، به دو شکل به کاربران ارائه داده می شود. یک پیش از خرید شما می توانید با توجه به نوع کار خود ، با استفاده از فیلتر های خرید وب سایت اچ پی و یا تماس با مرکز فروش ، پلاتری سازگار با نوع کاری خود انتخاب نمایید. پلاتر ها در ابعاد متفاوت و با تکنولوژی چاپ متغیر در دسته ی فروش قرار گرفته اند. همچنین پس از انتخاب دستگاه مورد نظر خود ، می توانید با توجه با دستورالعملهای موجود ، از دستگاه خود به صورت استاندارد استفاده نمایید. توجه داشته باشید که استفاده ی غیر استاندارد از پلاتر ها موجب خرابی های بسیاری می شود.

 

هزینه تعمیر پلاتر

بسیاری از کاربران تمایل دارند. تا پیش از ثبت درخواست تعمیر و یا ثبت کارشناسی پلاتر ، هزینه ی تعمیرات را بدانند. در نظر داشته باشید که اعلام هزینه و پیدا نمودن علت خرابی ، نیاز به بررسی و کارشناسی تکنسین های ما دارد. از این رو به صورت دقیق نمی توان هزینه ی تعمیرات سخت افزاری پلاتر های اچ پی را به کاربران داد. از طرفی دیگر شما کاربران می توانید با استفاده از قابلیت های در دسترس ، از سوی نمایندگی رسمی اچ پی ، در سریعترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه خود را ثبت نموده و از خدمات در محل مرکز ، بهره مند شوید. لذا در نظر داشته باشید که هزینه ی تعمیرات پلاتر های اچ پی به عواملی چون ، میزان خرابی ، مدل دستگاه ، ابعاد پلاتر و خیلی از موارد مشابه دیگر بستگی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیرات پلاتر ، می توانید از روش های زیر استفاده نمایید.

 

 

هزینه تعمیر پلاتر

 

 

اصلی ترین رکن در ارتباط با تعمیرات پلاتر ، آشنایی با مدل ، سریال نامبر و قطعات مصرفی از سوی کاربران می باشد. شما با آشنایی که با دستگاه های خود پیدا می کنید ، می توانید به راحتی ایراد بوجود آمده را شناسایی ، و به مرکز تعمیرات بازگو نمایید. البته در نظر داشته باشید که پلاتر های اچ پی دارای ، ایراداتی متداولی در زمینه ی نرم افزار ، سخت افزار و قطعات مصرفی می باشند. که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

HP plotter

به طور کلی پلاتر های اچ پی، دستگاه هایی پر طرفدار در زمینه ی ماشین های اداری می باشند. حساسیت بالای بسیاری از ادارات و سازمانها باعث می شود تا این دستگاه ها بتوانند تاثیر بیشتری را جهت چاپ اسناد بروی رسانه های متفاوت ایجاد نمایند. از طرفی دیگر به پلاتر های اچ پی به منزله ی چاپ، با دقت بسیار زیاد ، کیفیت مناسب ، سرعت مطلوب و … این امکان را به شما می دهند تا بتوانید ، اسناد خود را با کیفیت دلخواه با سرعت بالا و کیفیتی بسیار مطلوب به چاپ برسانید.

در نظر داشته باشید که اغلب پلاتر های اچ پی از تکنولوژی چاپ جوهرافشان استفاده می نمایند. این تکنولوژی به کاربارن کمک می کند تا بتوانند اسناد خود را با کیفیت خیلی بالاتری به چاپ برساند. از سوی دیگر دسته بندی های متفاوت قطعات مصرفی در این دستگاه ها باعث شده که هر شخص یا هر مرکز ، با توجه به سلیقه و یا نوع کار چاپ خود بتواند چاپ را انجام دهد. به طور کلی این دستگاه ها به صورت 4 ، 6 و 8 رنگ در نمایندگی رسمی موجود بوده و شما می توانید این دستگاه ها را در سبد خرید خود قرار دهید.

 

 

 

HP plotter

 

 

قطعات پلاتر های اچ پی

به طور کلی ، موضوع قطعات پلاتر های اچ پی ، موضوعی کامل و جامع می باشد. لذا با توجه به این موضوع ، طبیعی است که ما نتوانیم به تمامی بخش ها آن اشاره داشته باشیم. اما به طور کلی ، پلاتر های دستگاه هایی هستند که برای چاپ تصاویر ، اسناد با مقیاس بزرگ و با کیفیت طراحی و به بازار عرضه شده اند. پلاتر های اچ پی همچون سایر ماشین های اداری دیگر از قطعات متفاوتی تشکیل شده اند. یکی از مهمترین قطعات آنها هد می باشد.! هد و کارتریج در پلاتر های اچ پی در دسته قطعات مصرفی قرار می گیرند و همچنین اهمیت بسیار زیادی برای این ماشین های چاپ دارند.

  • هد پلاتر: هد پلاتر قطعه ای است که جوهر را از کارتریج گرفته و سپس با انتقال آن بروس سطح رسانه ، اسناد مورد نیاز کاربران را ترسیم می نماید.

سنسور و برد فرمتر پلاتر ها ، در نظر داشته باشید که این قطعات ، به عنوان هسته ی تشکیل دهنده و مرکزی پلاتر ها می باشند. مین این دستگاه ها به عنوان یک پردازنده ی کامل  ، وظیفه ی پردازش و انتقال دستور را در کل قطعات پلاتر های اچ پی دارد. همچنین از سری قطعات مهم دیگر این دستگاه ها می توان به :

  • برد کریج
  • کارتریج
  • پنل و صفحه نمایش
  • پاور و برد پاور
  • انکودر
  • پورت های USB
  • پورت های پاور و سیم های رابط
  • چیپست و برد های هد

و خیلی دیگر از ، قطعات مهم اشاره داشته باشیم. لذا پیشنهاد می شود تا در صورت نیاز ، در ارتباط با آشنایی با قطعات پلاتر های اچ پی با ما در تعمیر پلاتر اچ پی در نمایندگی همراه شوید. کارشناسان و تکنسین های ما در این مجموعه قادر به پاسخگویی و حل ایرادات شما کاربران گرامی می باشند.

 

ایرادات متداول پلاتر های اچ پی

هزینه تعمیر پلاتر برای دسته بندی های مختلف دیزاین جت ها و بسته به نوع ایراد | ایرادات متداول : پلاتر های اچ پی همچون سایر ماشین های اداری دیگر دارای ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری می باشند. در بسیاری از مواقع ایرادات نرم افزاری باعث می شود تا دستگاه از انجام هرگونه دستور چاپ امتناع نماید.  لذا شما در برخورد با چنین ایراداتی می توانید با کارشناسان بخش نرم افزاری نمایندگی تماس خصال نموده و ایرادات نرم افزاری خود را برطرف سازید. در نظر داشته باشید که عمده ی ایرادات سخت افزاری این دستگاه ها مربوط به نوع استفاده ی غیر مجاز ، عدم توجه به سرویس های دوره ای ، عدم توجه به هشدار های ارسال شده از سوی دستگاه ، استفاده از قطعات مصرفی غیر مرغوب و شرکتی می باشد. لذا می بایست هنگام استفاده از پلاتر های اچ پی به چنین موضوعاتی توجه ویژه ای داشته باشید. به طور کلی از سری ایرادات مهم و متداول این دستگاه ها می توانیم به :

  • عدم دسترسی به سیستم
  • امتناع از چاپ ( به دلیل ایرادات نرم افزاری که عمدتا مربوط به نرم افزار یا درایور چاپ می شوند )
  • ایرد در بخش نوار انکودر و چرخش مکانیک دستگاه
  • خالی بودن کارتریج ها
  • صفر شدن چیپست قطعات مصرفی
  • ایراد چاپ و خروجی نامناسب ( کم رنگ ، تیره ، پخش شدن جوهر و … ) و خیلی از موارد این چنینی اشاره داشته باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

 

قطعات پلاتر های اچ پی

 

برای هزینه تعمیر پلاتر چه عبارتهایی در سرچ موجود است ؟

برای هزینه تعمیر پلاتر ترجیحا از این کلمان استفاده کنید | هزینه تعمیر پلاتر تهران / هزینه تعمیر پلاتر شهرهای مختلف / هزینه تعمیر پلاتر عریض یا دیزاین جت های 60 اینچی / هزینه تعمیر پلاتر دیزاین جت های 8 رنگ / هزینه تعمیر پلاتر با قطعات اصلی و شرکتی اچ پی / هزینه تعمیر پلاتر برای اعزام کارشناس در محل / هزینه تعمیر پلاتر از راه دور بصورت انی دسک / هزینه تعمیر پلاتر بدون مواد مصرفی / هزینه تعمیر پلاتر با نصب تانک و جوهر | این موارد یا تولید محتوا شده اند و یا به شما نزدیکترین نتایج را ارائه خواند داد تا اطلاعات دقیقتری از درخواست خود در سرچ سایت کسب کنید. کارشناسان ما نیز در واحد فنی پاسخگوی نیازهای کاربران هستند و بصورت مستمر از طریق فرم درخواست در سامانه اصلی اچ پی hpaba.com امکان برقراری ارتباط با آنها فراهم شده.

 

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.