HP search
HP logo

تعمیر پلاتر هشت رنگ در نمایندگی اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
تعمیر پلاتر هشت رنگ در نمایندگی اچ پی | پلاتر ها در دسته ماشین های اداری ، دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. مدلهای متنوع به همراه عرض های مختلف. این دسته از دستگاه ها از سوی کمپانی اچ پی با قابلیت های متفاوتی طراحی ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تعمیر پلاتر هشت رنگ در نمایندگی اچ پی | پلاتر ها در دسته ماشین های اداری ، دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. مدلهای متنوع به همراه عرض های مختلف. این دسته از دستگاه ها از سوی کمپانی اچ پی با قابلیت های متفاوتی طراحی و به بازار معرفی می شوند. سالیان زیادی است که این دستگاه ها با طراحی خاص خود توسط اچ پی آماده ی خدمات رسانی به کاربران می باشند. در ادامه تصمیم داریم تا در ارتباط با قابلیت های پلاتر های هشت رنگ در بازار بررسی های بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم. پلاترهای هشت رنگ به ترکیب هشت رنگ اصلی در یک نمودار مرتبط با روابط مختلف می‌پردازند. شما می توانید با استفاده از دستگاه های چاپ هشت رنگ اچ پی ، تمامی اسناد و دیتا های مورد نیاز خود را با حداکثر جزئیات ترسیم نماید.

به طور کلی این هشت رنگ شامل قرمز، زرد، سبز، آبی، آبی کم رنگ، قرمز کم رنگ ، مشکی و صورتی می باشد. این پلاترها برای ایجاد ترکیبات رنگی هماهنگ و جذاب در طراحی و گرافیک استفاده می‌شوند. و اغلب شما می توانید این دستگاه ها را در مراکز چاپخانه های بزرگ ، سازمانها و ادارات مشاهده نمایید. در نظر داشته باشید که هرکدام از این رنگها نقش خاصی در ایجاد تعادل و هماهنگی دارند. و پس از دریافت دستور چاپ از سوی کاربران ، قدرت فوق العاده ی خود را در ترسیم نقش ها ارائه می دهند. در ادامه با ما همراه شوید.

 

تعمیر پلاتر هشت رنگ

با صرف نظر از قطعات مصرفی پلاتر های اچ پی همچون کارتریج ها در این بخش ، ما می توانیم گزینه های زیادی را به عنوان قطعات مهم پلاتر ، معرفی نماییم. در بخش اول ما شاهد ، قطعات مکانیکی ، همچون رول و پیکاپ رول ها می باشیم. ، این دسته از قطعات وظیفه ی نگهداری و انتقال کاغذ در دستگاه را دارد. قطعات مکانیکی و پیکاپ رول های موجود درون دستگاه های چاپ عریض به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های ابتدایی قطعات درون این دستگاه ها به حساب می آیند. هد و موتور هد ، به عنوان بخش دیگری از قطعات مکانیکی / مصرفی درون این دستگاه ها می باشند. قطعه ی هد با قرارگیری بروی یک موتور و جابجایی بروی سطح رسانه ، دیتا و اسناد مورد نیاز کاربران را به چاپ می رساند. این واحد شامل جوهر ، اسپری بروی رسانه می شود.

موتور و گیربکس مرکزی ، این سری از قطعات مکانیکی درون پلاتر های هشت رنگ به عنوان یک مرکز سقل در راستای جابجایی ، ارسال و دریافت دستورات مکانیکی و حرکت دستگاه فعالیت دارند. این دسته از قطعات بسیار مهم و دارای اهمیت بسیار برای پلاتر هستند. لذا می بایست در نگهداری و استفاده ی استاندارد این دستگاه نظارت داشته باشید. پنل کنترل ، این قطعه در دستگاه های اچ پی به عنوان مرکز تنظیمات پلاتر به حساب می آید. همچنین مدیریت دستگاه در بخش های متفاوت نیز بر عهده ی این کنترل کننده می باشد. به طور کلی در این بخش تعدادی از قطعات مهم و قابل اهمیت پلاتر های اچ پی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نمودیم. لذا شما هم می توانید با استفاده ی استاندارد و مراقبت از بخش های متفاوت پلاتر های هشت رنگ خود ، دستگاه را از انجام هرگونه تعمیرات بی نیاز کنید.

 

 

تعمیر پلاتر هشت رنگ

 

 

Plotter 60

همانگونه که می دانید و در ابتدا به آن اشاره کردیم ، هر پلاتر با مشخصات متفاوتی در بازار حضور دارند. برخی از این دستگاه های چاپ در مقیاس رومیزی و برخی هم در ابعاد عریض ، تنوع بالای این محصولات در بازار باعث شده. تا کاربران ، بتوانند هزینه های متعددی را در تعمیر پلاتر هشت رنگ  بررسی و سپس گزینه ی مناسبی را در سبد خرید خود قرار دهند. لذا از شما کاربران اچ پی تقاضا می شود تا پیش از خرید هر یک از دستگاه های پلاتر ، اطلاعات مناسبی در ارتباط با نوع کار خود و سازگاری این دستگاه های چاپ در بیاورید. خرید مناسب و سازگار با نوع کار شما باعث می شود تا لذت چاپ و استفاده از دستگاه های چاپ عریض برای شما دو چندان شود.

پلاتر های هشت رنگ 60 اینچ از سری پلاتر های عریض و بزرگ در دسته بندی ماشین های اداری اچ پی می باشند. توانایی چاپ پلاتر های هشت رنگ 60 اینچ به صورت حداقلی هم اندازه ی یک کاغذ A4 و به صورت حداکثری رسانه های 152 سانتی متری می باشد. با توجه به حداکثر توانایی ترسیم ابعاد درون این دستگاه شما می توانید از HP 8 color 60 inch در ادارات و سازمانهای خود به راحتی استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیر پلاتر اچ پی در نمایندگی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در ارتباط باشید.

 

 

 

Plotter 60

 

 

قابلیت پلاتر های 60 اینچ | تعمیر پلاتر هشت رنگ

به طور کلی قابلیت های یک دستگاه ، مربوط به سری ساخت ، نوع دستگاه تعمیر پلاتر هشت رنگ  و آپشن های معرفی شده ی آن توسط کمپانی می شود. طبق مشاهده ی آخرین نمودار محصولات ، هر یک از مدل های پلاتر های عریض در چند دسته تقسیم و به بازار عرضه می شوند. این دسته از قابلیت ها گاه مربوط به اندازه های دستگاه و گاه مربوط به ویژگی های آن می شود. به طور کقال مادر سری پلاتر های سری 6+ شاهد دو دسته دستگاه می باشیم.

مدل 44 اینچ چهار رنگ و مدل 60 اینچ هشت رنگ ، هر یک از این محصولات نیز با در نظر گرفتن قابلیت های خود پشن های خاصی را از جمله چاپ از راه دور ، قابلیت Network share ، قابلیت مدیریت دستگاه به صورت اتوماتیک و خیلی از آپشن های دیگر را به ما می دهد. در نظر داشته باشید که شما می توانید. پیش از خرید محصول مورد نظر خود تمامی این موارد را چک کرده و دستگاه دلخواه خود را تهیه نمایید.

 

 

قابلیت پلاتر های 60 اینچ | تعمیر پلاتر هشت رنگ

 

 

 

مقایسه پلاتر های Wide Series

پلاتر های واید | در تعمیر پلاتر هشت رنگ  ، توانایی های زیادی در زمینه ی چاپ به کاربران ارائه می دهند. پلاتر های عریض معمولا به چاپگر ها با فرمت چاپ بالا شناخته می شوند. این دستگاه ها قابلیت چاپ را روی رسانه های عریض به ما ارائه می دهند. به طور کلی از ویژگی های این دستگاه ها در صنعت گرافیکی ، نقشه های معماری ، چاپ های خاص ، پوستر ، طرح های مهندسی و سایر اسناد متفاوت استفاده می شوند.

در نظر داشته باشید که شما با خریداری این دستگاه ها می توانید ترسیم اسناد خود را با قابلیت بیشتری انجام دهید. لذا در نظر داشته باشید که پلاتر های عریض یک دسته از ماشین های اداری ابعاد بزرگ اچ پی می باشند. لذا این موضوع باعث شده تا کاربرانی که نیاز به چاپ اسناد بعضا بیش از ابعاد استاندارد را دارند. بتوانند از اینگونه چاپگر ها استفاده نمایند.  شما می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی تعمیر و خرید این ماشین های اداری با کارشناسان ما در اچ پی همراه شوید. همچنین جهت آشنایی بیشتر با پلاتر اچ پی 60″ می توانید در ادامه وارد صفحه ی قرار گرفته شده شوید.

تعمیر پلاتر هشت رنگمقایسه پلاتر های Wide Series

 

 

تعمیر پلاتر هشت رنگ موجودی قطعات | جهت اطلاع از روند ثبت خرابی در تعمیر پلاتر هشت رنگ  و موجودی قطعات این نوع دیزاین جت ها به صفحه موجود در لینک تعمیر پلاتر در نمایندگی اچ پی در سایت hpaba.com مراجعه نموده و در فرم ثبت اتوماسیون درخواست خود را جهت تعمیر پلاتر هشت رنگ ثبت نموده و منتظر تماس اوپراتور باشید. همچنین میتوانید جهت تسریع در امر تعمیرات و ارتباط با کارشناس از شماره های درج شده در اتوماسیون جهت تماس مستقیم استفاده کنید. پس از مراجعه به صفحه مذکور میبایست فرم مطابق با نمونه موجود در عکس زیر را پر کرده و کلید ثبت را بزنید.

 

 

 

 

تعمیر پلاتر هشت رنگ

تعمیر پلاتر هشت رنگ

 

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.