HP search
HP logo

بررسی پلاتر Z6100 hp

نمایندگی پلاتر اچ پی
بررسی پلاتر Z6100 hp | در این بخش تصمیم گرفتیم تا به صورت اختصاصی در ارتباط با مشخصات فنی و تمامی دیدگاه هایی که در ارتباط با پلاتر Z6100 وجود دارد. بررسی های لازم را انجام دهیم. از این رو پیشنهاد می شود تا در ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

بررسی پلاتر Z6100 hp | در این بخش تصمیم گرفتیم تا به صورت اختصاصی در ارتباط با مشخصات فنی و تمامی دیدگاه هایی که در ارتباط با پلاتر Z6100 وجود دارد. بررسی های لازم را انجام دهیم. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سری پلاتر های اچ پی با ما در نمایندگی رسمی همراه باشید. همچنین برای افرادی که تصمیم ، دارند تا پلاتر های فرمت بزرگ تهیه کنند ، گزینه ی 6100 می تواند گزینه ی مناسب و کاربردی باشد. سپس با مشاهده ی مشخصات فنی این دستگاه می توانید DesignJet 6100 را با سایر هم رده های خود در جایگاه مقایسه قرار دهید .

 

بررسی پلاتر

به طور کلی پلاتر ها ، چاپگر های فول سایز و فرمت بزرگ به حساب می آیند. که قابلیت های جذاب و کاربردی را در چاپ به ما ارائه می کنند. کمپانی های زیادی در زمینه ی طراحی و ساخت ماشین های اداری فعالیت می کنند. اچ پی نیز از این کمپانی های محبوب در این زمینه ی قرار دارد که شما می توانید برای انجام تمامی کار های مربوط به چاپ خود در ابعاد بزرگ از پلاتر های HP استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر های 8 و  پلاتر های 6 رنگ وارد لینک قرار گرفته شوید.

 

 

بررسی پلاتر

 

اما مشخصات فنی و اطلاعاتی که از پلاتر 6100 در اختیارمان هست ، چه نکاتی را می توان در جهت نقاط قوت و ضعف این دستگاه استخراج نمود .  در اولین گام لازم است بدانید که پلاتر 6100 از سری دستگاه های Wide و عریض کمپانی اچ پ یبه حساب می آید . این دستگاه دارای 8 رنگ کارتریج و 4 عدد هد می باشد. هیمن موضوع باعث شده تا سری 6100 دستگاهی مناسب و محبوب در زمینه ی پلاتر های عریض به حساب بیاید. ابعاد این DesignJet 1970*700 به صورت واقعی اندازه گیری شده است. این چاپگر با عرض رسانه ای 1067 قابلیت های مناسب و هوشمندانه ای در چاپ به کاربران ارائه می دهد. که ما در ادامه به آن اشاره هایی خواهیم داشت.

 

نمایندگی پلاتر های اچ پی

بسیاری از کاربران در ارتباط با نحوه ی خرید و تهیه ی این پلاتر ، سوالاتی را با ما در واحد پردازش و فروش مطرح می کنند. مدتی است که این سری از پلاتر های اچ پی ، یعنی دیزاین جت سری 6100 توسط کمپانی ساخته نمی شود. اما هیچگونه جای نگرانی در این زمینه  نداشته باشید. زیرا که نمایندگان فعال این برند و البته خود کمپانی اچ پی تعدادی از این دیزاین جت ها را در انبار و واحد پردازش خود موجود دارد. و البته همین موضوع باعث شده تا ما همچنان شاهد روش و استقبال زیاد کاربران در ارتباط با سری 6100 باشیم .

 

 

نمایندگی پلاتر های اچ پی

 

از سری مشخصات این دستگاه می توان به سرعت چاپ بالای آن که 105.4 متر در ساعت می باشد. اشاره هایی داشته باشیم. این محصول سازگاری با سیستم عامل های متفاوت را به کاربران می دهد. و شما می توانید با هر سیستم و سیستم عاملی ، چاپ خود را انجام دهید. شما نیز می توانید جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی ، پارت نامبر کارتریج و استفاده از خدمات پس از فروش پلاتر 6100 با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه کارشناس پلاتر اچ پی باشید.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.