HP search
HP logo

نصب پلاتر های اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
نصب پلاتر های اچ پی . تیم کارشناسی نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پلاترهای اچ پی تصمیم دارد . تا با معرفی برترین راه ها جهت نصب و راه اندازی پلاتر های hp ، بار گسترده را از دوش تکنسینها و مصرف ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

نصب پلاتر های اچ پی . تیم کارشناسی نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پلاترهای اچ پی تصمیم دارد . تا با معرفی برترین راه ها جهت نصب و راه اندازی پلاتر های hp ، بار گسترده را از دوش تکنسینها و مصرف کنندگان برند بردارد. پیشنهاد می شود در ادامه همراه ما باشید تا از خدمات نمایندگی رسمی مطلع گردید.

 

 

نصب پلاتر

نصب و راه اندازی چاپگر های عریض همواره از سری مشکلاتی است که کاربران پس از خرید پلاتر ها با آن مواجه می‌شوند. همانطور که می دانید پلاتر ها تنوع بسیار زیادی در بازار چاپ دارند. همین موضوع باعث شده تا این دستگاه ها در قالب های متفاوتی طراحی و به فروش برسند. نحوه نصب و راه اندازی هر یک از این دستگاه ها با توجه به سری شناسایی و تولید از نرم افزار مجزایی استفاده می کنند.

همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران در هنگام نصب و راه اندازی پلاتر ها با مشکلات گوناگونی مواجه شود. از از این رو ما تصمیم گرفتیم تا در این بخش در ارتباط با این ایرادات جزئی توضیحات بیشتری را خدمت کاربران ارائه دهیم. از این رو شما میتوانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های مادر واحد فنی نمایندگی‌مرکزی به شماره ی 02189392000 همراه شوید.

 

نصب پلاتر

نصب پلاتر

 

راه اندازی دیزاین جت ها

در این بخش هستیم داریم تا در ارتباط با راه اندازی دیزاین جت های اچ پی توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه کنیم. نمایندگی رسمی اچ پی در نظر دارد تا برای کسب رضایت بیشتر کاربران تمامی تکنسین‌های خود را در این زمینه جهت نصب و راه اندازی پلاتر ها در محل مشتریان اعزام نماید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ثبت سفارش خود با  مرکز خدمات پلاتر HP  تماس حاصل فرمایید و از بخش امور مشتریان سفارش خود را ثبت نمایید.

 

راه اندازی دیزاین جت ها

نصب پلاتر

 

کارشناسان با در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پلاترهای اچ پی در نظر دارد تا برای ارائه خدمات بهتر همیار و هم قدم با شما در این زمینه باشد. پلاترهای اچ پی مدل های متفاوتی در  بازار جهانی دارند. همین امر باعث شده تا کاربران فضای انتخاب بسیار مناسبی در جهت کسب و کار خود داشته باشند. از طرف دیگر کمپانی اچ پی برای کاربرد بیشتر دستگاه های خود ، پلاتر ها را در دسته ها و سایز ها متفاوتی طراحی و به بازار عرضه کرده است.

 

نوع کاربری پلاتر های اچ پی

هر شخص می تواند با نوع سلیقه و سبک کار خود ، چاپگر عریض مرتبط با قابلیت های درخواستی اچ پی را تهیه کند . پس از تهیه ی این دستگاه ها، شما باید عملیات نصب را انجام دهید . در این بخش خریداران به دو دسته تقسیم می شوند. در ادامه در ارتباط با این موضوع توضیحات لازم را خدمت شما ارائه خواهیم کرد.

عموما پلاترهای hp کاربردهای متنوعی را خدمت کاربران ارائه می کنند. اچ‌پی همواره در تلاش است تا برای رضایت کاربران خود در زمینه چاپ آن هم در ابعاد گسترده دستگاه‌های مرتبط با نوع نیاز و نوع کاربرد کاربران ارائه کند. از این رو اچ پی با دسته بندی صحیح دستگاه های خود در سایزهای متفاوت و ایجاد قابلیت هایی همچون چاپ دورو ، وایرلس ، شبکه ، کپی و البته ارائه خدمات پس از فروش مناسب به کاربران باعث شده تا کاربران بروی این برند حساب دیگری باز کنند و همواره از محصولات اچ پی در حوزه ی چاپ استفاده شود.

 

نوع کاربری پلاتر های اچ پی

نصب پلاتر

 

آشنایی با پلاتر اچ پی | نصب پلاتر

هنگام نصب پلاترهای اچ پی بر روی سیستم های رایانه ای بهتر است در ارتباط با مشخصات و سری ساخت دستگاهمان آشنا باشیم. زیرا که بسیاری از دستگاه ها با سیستم عامل های محدودی قابلیت کانکت شدن را دارند. برقراری ارتباط بین پلاتر و سیستم های رایانه ای بسیار آسان و به دور از هر مشکلی می باشد. طریقه ی نصب این دستگاه ها در هر سیستم عامل متفاوت می باشد. اما ما در این بخش در ارتباط با نصب چاپگر بروی ویندوز توضیحات مختصری را خدمت شما ارائه می کنیم.

 

نصب پلاتر HP در ویندوز

همانطور که می‌دانید ویندوز یکی از محبوب ترین سیستم عامل های جهانی بر روی تمامی دستگاه های رایانه ای به حساب می آید. از این رو ما تصمیم گرفتیم تا مراحل نصب را بر روی این سیستم عامل به صورت مختصر خدمت شما کاربران گرامی توضیح دهیم. ابتدا به سری ساخت و شناسه پلاتر خود به دقت کنید . اگر درون پلاتر ها سی دی نصب و دفترچه راهنما دیدید حتما از آن استفاده کنید. در غیر این صورت در ادامه با ما همراه شوید. شما می توانید جهت خرید کیت جوهر پلاتر های HP 800 بروی لینک مورد نظر کلیک فرمایید.

 

نصب پلاتر HP در ویندوز

نصب پلاتر

 

هر یک از پلاترهای اچ پی با توجه به سال ساخت بر روی نسخه های متفاوتی از ویندوز قابلیت نصب و اجرا را دارند. پیشنهاد نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پلاترهای hp در ارتباط با نصب این دستگاه ها بر روی ویندوز هفت می باشد. اگر به درایور این چاپگرها دسترسی ندارید می توانید به راحتی با جستجوی صحیح درایور نصب دستگاه خود را در سایت رسمی hp پیدا کرده و از آن استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید از سی دی نصب اولیه خود دستگاه که درون پک های اورجینال قرار دارد استفاده نمایید. پیش از نصب درایور به مشخصات ویندوز خود دقت نموده و با توجه به آن عملیات نصر را انجام دهید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های ما در واحد فنی در ارتباط باشید و از توضیحات آنان نهایت استفاده را ببرید.

 

نصب پلاتر در محل

طبق توضیحات ما پلاتر ها چاپگرهای عریض و تقریباً غیر قابل جابجایی می باشند. از این رو نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پلاترهای اچ پی در ایران تصمیم دارد تا برای کسب رضایت کاربران و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت در سطح جهانی ، تمامی خدمات مربوط به نرم افزاری و نصب و راه اندازی دیزاین جت ها را درب محل کاربران انجام دهد. شما می توانید برای بهره مندی از خدمات بروز نمایندگی رسمی با مشاوران ما در امور مشتریان به شماره ی 02189392 در ارتباط باشید.

 

 

نصب پلاتر در محل

نصب پلاتر

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.