HP search
HP logo

قطعات پلاترهای سری 800 اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
قطعات پلاترهای سری 800 اچ پی | همانطور که می دانید یکی از مهمترین بخش های سازنده ، هر یک از ماشین های اداری قطعات آن می باشد. اهمیت استفاده از قطعات اورجینال و فابریک در تمامی ماشین های اداری اچ پی دارای جایگاه مهم ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

قطعات پلاترهای سری 800 اچ پی | همانطور که می دانید یکی از مهمترین بخش های سازنده ، هر یک از ماشین های اداری قطعات آن می باشد. اهمیت استفاده از قطعات اورجینال و فابریک در تمامی ماشین های اداری اچ پی دارای جایگاه مهم و حساسی می باشد. از این رو کمپانی همواره در تلاش است تا این موضوع را در دستورالعملهای محصولات خود به کاربران یادآوری کند. لازم است بدانید که تمامی دستگاه های اچ پی برای کارکرد بهتر و دقیق تر نیاز به یک سری قطعات مصرفی و یک سری قطعات اصلی دارند. در همین زمینه کارشناسان ما در نمایندگی رسمی پلاتر های اچ پی تصمیم دارند. تا در ادامه در ارتباط با این قطعات اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی اعلام نمایند. با ما در ارتباط باشید.

 

قطعات پلاترها

پلاتر ها نیز همچون پرینتر های اچ پی ، از قطعات متعددی ساخته شده اند. مجموعه ی تمامی این قطعات در کنار یکدیگر با رعایت اصول اولیه و استاندارد های خود باعث شده. تا پلاتر هایی همچون دیزاین جت سری 800 به عنوان دستگاهی بی نقص و قدرتمند در امر چاپ ظاهر شود. در ادامه با هم تعداد مهمی از قطعات سخت افزاری و قطعات مصرفی این سری از دستگاه ها را بررسی خواهیم کرد. در ابتدا لازم است تا در ارتباط با قطعات مصرفی این دستگاه به چند موضوع اشاره کنیم. از آنجایی که عموما این پلاتر ها به صورت تکنولوژی جوهری طراحی و تولید شدند شما باید با هد و کارتریج ها آشنا شوید.

هد و کارتریج در تمامی پلاتر ها به عنوان یکی از اصلی قطعات مصرفی شناخته می شوند. کارتریج HP 82 به عنوان کیت انتخابی این دستگاه انتخاب شده است. از این رو شما کاربران گرامی می توانید پس از اتمام این سری از جوهرافشان ها ، از کیت جایگزین اورجینال جهت چاپ مجدد اسناد خود استفاده نمایید. اگر شما هم به عنوان یک مصرف کننده بروی کیفیت خروجی اسناد خود حساس می باشید. می توانید برای حفظ ثبات کیفیتی خود ، پس از اتمام جوهر موجود در مخزن کارتریج ، کارتریج های اورجینال اچ پی را تهیه و جایگزین نمایید.

 

 

 

قطعات پلاترها

 

ارسال از نمایندگی HP

کاربران گرامی در نظر داشته باشید ، اگر بنا به هر دلیلی توانایی پیدا نمودن قطعات مصرفی یا سخت افزاری خود را ندارید. می توانید بدون هیچ مشکلی پس از ارتباط با بخش کارشناسی نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP ، قطعه ی مورد نظر خود را سفارش داده. و سپس درب محل دریافت نمایید. نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در نظر دارد. تا در جهت کسب رضایت کاربران خود تمامی قطعات دیزاین جت های اچ پی را به صورت مستقیم از انبار درب محل کاربران ارسال نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اعزام تکنسین پلاتر به تمام شهر های ایران وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

 

ارسال از نمایندگی HP

 

 

 

 

همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید. جهت استفاده از خدمات شرکتی ، برای رفع ایرادات پلاتر های خود ، از گزینه ی حضور تکنسین درب محل نیز استفاده کنید. با توجه به این ویژگی ، کارشناس مربوطه طبق درخواست شما کاربران گرامی در تاریخ و ساعت درخواست شده. جهت رفع ایرادات پلاتر های اچ پی درب محل حاظر می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

HP designJet 800

پلاتر HP 800 ، اگر شما به عنوان یک مصرف کننده ی خلاق و پر کار ، نیاز به یک دستگاه 44 اینچ دارید. می توانید با خرید هوشمندانه ی یک دستگاه HP 800 از پس سخت ترین مراحل چاپ نیز بر بیاید. اچ پی T800 از سری پلاتر های 44 اینچ کمپانی اچ پی بوده. که برای اولین بار بین سال ها 2005 تا 2010 به صورت نسل اولیه طراحی و به بازار عرضه شد. بعد ها اچ پی برای گسترش این نسل با اضافه نمودن تکنولوژی بروز ، HP T 800 را با سریال نامبر ها متفاوتی روانه ی بازار کرد. رزولوشن چاپ 1200 DPI امتیاز مثبت و مهمی برای این دستگاه میان رده و اقتصادی به حساب می آمد.

در همین راستا کاربران و مصرف کنندگان بسیاری برای چاپ اسناد خود به این دستگاه روی آوردند. همچنین این دستگاه برای چاپ هر 30 سانتی متر نیاز به 60 ثانیه زمان دارد. با توجه به تمامی مشخصات لحاظ شده ، شما کاربران گرامی می توانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید قطعات اصلی پلاتر های اچ پی در نمایندگی با کارشناسان ما در اچ پی در ارتباط باشید.

 

 

 

HP designJet 800

قطعات پلاترها

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.