HP search
HP logo

استارویل پلاتر های اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
استارویل پلاتر های اچ پی | استارویل یا starwheel motor از سری قطعات پلاتر های اچ پی می باشد. اصلی ترن وظیفه ی این موتور حساس در پلاتر های اچ پی ، کمک به کشش کاغذ به سوی دستگاه می باشد. از این رو ممکن ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

استارویل پلاتر های اچ پی | استارویل یا starwheel motor از سری قطعات پلاتر های اچ پی می باشد. اصلی ترن وظیفه ی این موتور حساس در پلاتر های اچ پی ، کمک به کشش کاغذ به سوی دستگاه می باشد. از این رو ممکن است بسیاری از ایرادات نظیر عدم کاغذکشی درون پلاتر های اچ پی مربوط به این موتور استارویل شود. در نظر داشته باشید که موتور استارویل از دو بخش پایه و موتور تشکیل شده است. از این رو پیش از تعمیر و یا خرید این قطعه شما باید اطلاعات جامعی در ارتباط با ایراد اصلی دستگاه خود داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی کار و نوع خرید اتین قطعه با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

استارویل پلاتر

همانطور که در بخش قبلی اطلاعاتی در ارتباط با استارویل دادیم. در این بخش تاکید می کنیم. که Starwheel motor به عنوان یکی از قطعات اصلی پلاتر های اچ پی در راستای کشیدن رسانه به درون دستگاه به حساب می آید. قطعات تشکیل دهنده. و شکل ظاهری این قطعه تماما با قطعات کاغذ کش درون پرینتر های اچ پی در در دسته ی لیزری و چه در دسته ی جوهرافشان ها متفاوت می باشد. هزینه ی تعویض کلی این قطعه ، موضوعی است که مربوط به دستگاه شما می شود. اما به طور کلی این قطعه از سری قطعات حساس پلاتر های اچ پی بوده و قیمتی قابل توجه دارد. از این رو می بایست هنگام استفاده از پلاتر و نوع کارکرد این قطعه ، در راستای سلامت این قطعه به چند مورد اساسی توجه داشته باشیم.

دلیل کاغذ نکشیدن پلاتر های اچ پی ؟ موتور استارویل دلیل اصلی کاغذ نکشیدن دستگاه های چاپ سازمانی نمی باشد. اما ممکن است یکی از دلایل عدم کاغذکشی این چاپگر ها ضعف در موتور استارویل به حساب بی آید. هر پلاتر در راستای چاپ اسناد از قطعات زیادی بهره می برد. در پروسه ی کشیدن کاغذ قطعات بسیاری همچون پد ، پیکاپ ، شفت ، چرخ دنده های رابط ، موتور استارویل و سایر قطعات دیگر وظیفه های مربوط به بخش خود را دارند. از این رو ، در راستای حرت صحیح قطعات خود باید به صورت استاندارد از پلاتر و این قطعات استفاده نمایید. جهت آشنایی بیشتر با قطعات اصلی پلاتر های اچ پی در نمایندگی با ما همراه شوید.

 

 

استارویل پلاتر

 

 

موتور HP starwheel

در بخش قبلی در ارتباط با موارد مفید در راستای نگهداری موتور استارویل ها نکاتی را به صورت جزئی خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. در این بخش در تلاش هستیم تا راه های مفید در ارتباط با نحوه ی نگهداری قطعات اصلی همچون قطعات کاغذ کش و موتور استارویل را خمت شما کاربران گرامی بازگو نماییم. ابتدا اصلی ترین و آسان ترین راه برای نگهداری از قطعات کاغذ کش و موتور استارویل. استفاده ی استاندارد از ماشین های اداری پلاتر و رعایت نمودن دستورالعمل آن دستگاه می باشد. بنا به هر دلیل ، اگر از پلاتر های اچ به صورت استاندارد استفاده نشود ، ممکن است تا دستگاه دچار مشکل شود.

مبحث بعدی بحث رسانه ها می باشد. رسانه و کاغذ مورد استفاده ی کاربران به عنوان یکی از اصلی ترین لوازم جانبی و مصرفی به حساب می آید. در نظر داشته باشید اگر درون دستگاه های چاپ از قطعات اورجینال استفاده نشود. موتور استارویل و سایر قطعات کاغذ کش در راستای رساندن کاغذ به دستگاه ، متحمل وظیفه ای سنگین و سخت خواهند شد. از این رو پیشنهاد می شود تا در راستای چاپ اسناد خود از رسانه های استاندارد استفاده نمایید.

 

 

 

موتور HP starwheel

 

مرکز فروش قطعات پلاتر

یکی از اصلی ترین موضوعات در زمینه ی ماشین های اداری ، تهیه و خرید قطعات ماشین های اداری به صورت اورجینال می باشد. این امر در بسیاری از شهر ها برای کاربران موجب ایجاد دردسر هایی شده است. هنگامی که این سری از چاپگر ها دچار مشکل می شوند ابتدا باید ایراد آنها تشخیص داده شود. در مرحله ی بعدی در بخش تعمیرات و تعویض قطعات می بایست کاربران برای استفاده ی مجدد از دستگاه خود ، از قطعات اورجینال استفاده نمایند. در غیر این صورت ممکن است. دستگاه آسیب های جدی تری ببیند. شما نیز می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی اصلی تعمیرات پلاتر در ایران با کارشناسان و متخصصین ما در همراه شوید.

 

مرکز فروش قطعات پلاتر

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.