HP search
HP logo

پلاتر دست دوم 830 | نمایندگی فروش پلاتر اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
پلاتر دست دوم 830 | نمایندگی فروش پلاتر اچ پی . امروز تصمیم داریم تا در ارتباط با سری چاپگر های عریض کمپانی اچ پی در ابعاد 36 اینچ ، بررسی های لازم را انجام دهیم تا با بررسی های مطمئن تمامی نقاط قوت و ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

پلاتر دست دوم 830 | نمایندگی فروش پلاتر اچ پی . امروز تصمیم داریم تا در ارتباط با سری چاپگر های عریض کمپانی اچ پی در ابعاد 36 اینچ ، بررسی های لازم را انجام دهیم تا با بررسی های مطمئن تمامی نقاط قوت و نقاط ضعف این دستگاه قدرتمند را دریابیم. در ادامه با ما همراه شوید تا با کمک کارشناسان و تکنسین های بخش پلاتر اچ پی بحث و گفت و گوهای لازم جهت آشنایی با پلاتر T830 در ابعاد 36 اینچ  را انجام دهیم.

 

پلاتر دست دوم 830

پلاتر های اچ پی در بازار چاپ از کیفیت و عملکرد بسیار مناسبی برخوردار می باشند. از این رو بسیاری از کاربران جهت خرید دستگاه چاپگر در ابعاد بزرگ و عریض از پلاتر های اچ پی استفاده می نمایند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر های اچ پی و نحوه ی خرید آنها به صورت دست دوم با کارشناسان بخش فروشگاهی نمایندگی اچ پی همراه شوید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی مفتخراند تا در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ایی همیار شما ، کاربران عزیز باشند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرات پلاتر کارکرده HP بروی لینک مورد نظر کلیک کنید.

 

پلاتر دست دوم 830

پلاتر دست دوم 830

 

چاپگر چندکاره DesignJet T830 36 اینچی از HP برای کسب و کارهای حرفه ای طراحی شده است. پلاتر دست دوم اچ پی سری T830 که مورد استفاده به چاپ نقشه ها، نقشه های فنی، پوسترها و رندرهایی با کیفیت خط دقیق و دقیق و متن واضح دارند. وضوح چاپ این دستگاه چشمگیر 2400*1200 DPI می باشد. T830 واحد قدرتمند رسانه های رول و ورق تا عرض 36 اینچ را می پذیرد. در نظر داشته باشید که شما می توانید طبق دستورالعمل های این دستگاه رول های مخصوص خود را به چاپ برسانید.

 

 

مشخصات فنی پلاتر T830

پلاتر اچ پی T830 طراحی شده برای چاپ اسناد با سرعت و کارایی مناسب به بازار عرضه شده است. شما می توانید چندین فایل را با یک کلیک با ایتفاده از نرم افزار HP Click ارسال کنید و رسانه های 34*24 اینچی را می توانید تنها در 25 ثانیه چاپ کنید. پلاتر کارکرده830 با استفاده از  شبکه Wi-Fi خود اتصال را برای کاربران آسان با Wi-Fi Direct ایجاد می کند. شما می توانید از برنامه HP Smart برای دسترسی به ویژگی های اضافی چاپ هنگام چاپ از دستگاه تلفن همراه استفاده کنید.علاوه بر این، T830 دارای یک اسکنر 600 dpi برای اسکن اسناد با رنگ های دقیق و دقیق است.

 

  • رسانه های رول تا 36 اینچ را می پذیرد.
  • چاپ هایی در اندازه A1/D را در زمان 25 ثانیه به چاپ می رساند.
  • چاپ آسان مجموعه پروژه ها و اسناد PDF با نرم افزار چاپ HP Click
  • پرینت از تلفن هوشمند یا تبلت اچ پی از طریق HP Mobile Printing
  • فن آوری اسکن از اصل محافظت می کند و رنگ های دقیق تری را به دست می آورد.
  • طراحی تقویت شده و پایه های قوی برای حمل و نقل و استفاده در سایت های ساختمانی
  • از طریق وای فای دایرکت به رایانه، گوشی هوشمند و تبلت پیوند می‌خورد.
  • به سرعت نقشه ها را از پانل جلویی اسکن و به اشتراک می گذارد.
  • اسناد را تا اندازه 36×109 اینچ اسکن می کند.
  • مخاطبین را ایمیل می کند و از طریق برنامه HP Smart به ابر پست می کند.

 

مشخصات فنی پلاتر T830

پلاتر دست دوم 830

 

نمایندگی فروش پلاتر های دست دوم

چرا باید پلاتر های دست دوم را از نمایندگی رسمی تهیه فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی به اهمیت پلاتر های دست دوم در بازار ایران پرداخته اند. در نظر داشته باشید که پلاتر های اچ پی در بازار ایران هزینه های بسیار بالایی دارند. از این رو نمایندگی رسمی اچ پی در نظر دارد با تهیه پلاتر های کارکرده ، هزینه های مصرفی کاربران را کاهش دهید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی با شماره ی 02189392 در ارتباط باشید.

 

نمایندگی فروش پلاتر های دست دوم

پلاتر دست دوم 830

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی تست و گارانتی پلاتر های اچ پی با کارشناسان ما همراه شوید. تست در نمایندگی رسمی اچ پی به گونه های متفاوتی می باشد. تمامی تکنسین ها در نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پلاتر اچ پی در نظر دارند. تا با تست های متفاوت طی روز ها، از سلامت دستگاه اطمینان حاصل فرمایند. در بخش بعدی در ارتباط با نحوه ی ضمانت نامه ی این ماشین های چاپگر اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران ارائه میدهد.

 

ضمانتنامه ی پلاتر های کارکرده HP

نمایندگی رسمی اچ پی در جهت کسب رضایت کاربران خود در نظر دارند تا دستگاه های دست دوم مجموعه را با گارانتی معتبر صرفا جهت استفاده ی بی دغدغه ی مشتریان از خدمات نمایندگی ارائه کنند. شما می توانید با خرید پلاتر دست دوم اچ پی سری محبوب و پرطرفدار HP T830 علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خود ، دستگاه را نیز با گارانتی معتبر همانند چاپگر عرض نو تهیه نمایید. پیشنهاد می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما مفتخراند تا در این زمینه  همیار شما کاربران گرامی باشند.

 

ضمانتنامه ی پلاتر های کارکرده HP

پلاتر دست دوم 830

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.