HP search
HP logo

کارتریج پلاتر Z6200

نمایندگی پلاتر اچ پی
کارتریج پلاتر Z6200 | در این بخش ما شاهد رویارویی با یک چاپگر پر طرفدار و قدرتمند از نسل پلاتر های 42 اینچ اچ پی را داریم . تصمیم ما در این بخش معرفی مشخصات و عملکرد اچ پی دیزاین جت سری 6200 و بررسی ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

کارتریج پلاتر Z6200 | در این بخش ما شاهد رویارویی با یک چاپگر پر طرفدار و قدرتمند از نسل پلاتر های 42 اینچ اچ پی را داریم . تصمیم ما در این بخش معرفی مشخصات و عملکرد اچ پی دیزاین جت سری 6200 و بررسی تخصصی قطعات منصرفی همچون کارتریج آن می باشد. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید. همچنین لازم به ذکر ست که اچ پی با بررسی نظرات و پیشنهادات کاربران در ارتباط با مشخصات فنی و سیستمی Z6200 بررسی های لازم را انجام داده و شما در ادامه می توانید شاهد پاسخ به آنها باشید.

 

کارتریج پلاتر

کارتریج ها در عملکرد و مکانیز پلاتر های اچ پی نقش اساسی و پر رنگی دارند و توجه داشته باشید. که هنگامی که شما یک دستور چاپ را به پرینتر ارسال می کنید. این دستگاه پس از پردازش نیاز دارد تا از منبع اصلی تغذیه ی جوهر خود مواد لازم را جهت شارژ ذخیره نموده و سپس از طریق هد به رسانه منتقل کند. از این رو کارتریج یکی از مهمترین نقش ها را در به ثمر رسیدن رسانه های ما در تمامی پلاتر ها دارد. کارتریج سری 771 نیز از سری قطعات اصلی مصرفی در پلاتر های Z6200 می باشند. با توجه به عملکرد کلی این دستگاه باید بگویم که Z6200 به عنوان نمونه ی مناسب و قدرتمندی در دسته ماشین های اداری لارج فرمت به حساب می آید.

 

 

کارتریج پلاتر

 

اما در ارتباط با عملکرد و ویژگی های کارتریج 771 چه می دانید ..! خوب همانطور که تا به اینا متوجه شدیم ، کارتریج 771 جز کارتریج های سازگار با پلاتر Z6200 عریض می باشد. لازم به ذکر است که پلاتر 6200 در جهت پردازش و چاپ اسناد نیاز به 8 رنگ کارتریج از کیت 771 دارد. لذا همین موضوع باعث شده تا این دستگاه قابلیت و توانایی های بیشتری نسبت به سایر چاپگر های دیگر در خصوص ترکیب و طیف رنگ ها بروی رسانه داشته باشد. از سری رنگ های این کیت 8 رنگ می توانیم به رنگهای ، آبی ، مشکی ، مشکی مات ، قرمز کروماتیک ، قرمز ، قرمز روشن ، زرد  و خاکستری اشاره داشته باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید و تشخیص اصالت کارتریج پلاتر Z6200 با ما در مرکز خدمات پلاتر HP همراه باشید.

 

نمایندگی HP

همانطور که می توانید تعداد مارکت های مجاز اچ پی در سراسر ایران بسیار کم و محدود می باشند. از این رو بسیاری از کاربران در جهت تهیه ی ماشین های اداری و قطعات سازگار با آن به صورت اورجینال کمی با مشکل رو به رو هستند. از این رو نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در نظر دارد. تا برای دسترسی و رفاه بیشتر کاربران خود در بخش ارتباطات ، تمامی محصولات را در سراسر ایران موجود نموده. و در همین راستا تمامی خدمات ماشین های اداری و رایانه ای را برای کاربران امکان پذیر نماید.  شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات برد HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

 

نمایندگی HP

 

اما در این بخش تصمیم داریم تا بپردازیم به نحوه ی خرید و تشخیص اصالت کارتریج های پلاتر Z6200 . با ما در ادامه همراه باشید. ابتدا دقت داشته باشید که کارتریج ها در زمینه ی قطعات ماشین های اداری به عنوان یکی از محصولاتی هستند. که ما شاهد وجود فیک و ناسازگار بودن آنها هستیم. از این رو در نظر داشته باشید که اگر کیفیت و سلامت دستگاه های عریض خود همانند پلاتر 6200 برایتان اهمیت دارد. به هیچ عنوان آن ها را تهیه ی نکنید.زیرا که عملکرد نامناسب آنها باعث می شود تا نوع کار استاندارد دستگاه با مشکل رو به رو شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نصب پلاتر های اچ پی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

کارتریج HP 771

اما نحوه ی تهیه ی این کارتریج ها به چه صورت می باشد؟ در قدم اول آسان ترین راه برای دریافت کیت هشت رنگ کارتریج های اچ پی ، خرید از مارکت های مجاز اچ پی می باشد. نمایندگان فعال اچ پی در ایران می توانند گزینه ی مثبتی برای خرید محصولات جانبی پلاتر ها به شمار بیایند. اما قدم دوم اسکن کردن کد QR و تایید شدن کارتریج در وب سایت رسمی اچ پی می باشد. اگر شما توانستید این کد را اسکن نمایید و اطلاعات مربوط به آن را به درستی دریافت کنید. می توانید تا حدودی از اصالت کارتریج خود با خبر شوید. همچنین لازم است در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضا کارتریج خود دقت ویژه ای داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید.

 

 

کارتریج HP 771

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.