HP search
HP logo

پلاتر کارکرده “T650 36 | نمایندگی فروش پلاتر دست دوم اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
پلاتر کارکرده "T650 36 | نمایندگی فروش پلاتر دست دوم اچ پی . امروزه پلاتر ها نقش اساسی و مهمی را در انجام عملیات های چاپی در ابعاد بزرگ تر از سایر چاپگرها بر عهده دارند‌. در نظر داشته باشید که پلاتر ها  در دسته ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

پلاتر کارکرده “T650 36 | نمایندگی فروش پلاتر دست دوم اچ پی . امروزه پلاتر ها نقش اساسی و مهمی را در انجام عملیات های چاپی در ابعاد بزرگ تر از سایر چاپگرها بر عهده دارند‌. در نظر داشته باشید که پلاتر ها  در دسته های متفاوتی طراحی و به بازار معرفی می شوند از همین رو پیشنهاد می‌شود پیش از خرید چاپگر بزرگ خود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش پلاتر دست دوم اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناس های ما در نظر دارند تا بتوانند بهترین چاپگر را در حوزه تخصصی کار شما معرفی نمایند. در ادامه با ما همراه باشید.

 

پلاتر کارکرده “T650 36

امروز قصد داریم تا در ارتباط با یکسری از پلاتر های بزرگ در ابعاد چاپ ۳۶ اینچ با شما کاربران و مصرف کنندگان برند اچ پی کمی بحث و گفتگو نمایید و بتوانیم در این پست به صورت تخصصی در ارتباط با ۶۵۰ از سری دیزاین جت ها بررسی‌های لازم را انجام دهیم. در نظر داشته باشید اگر شما نیز به دنبال پلاتر دست دوم با قیمت مناسب و کارایی بالا می گردید حتماً با ما در ارتباط باشید.   پلاتر 36 اینچی DesignJet T650 از کمپانی محبوب و شناخته شده ی  HP برای متخصصان در زمینه های چاپ گوناگون می باشد. متخصصان و کاربرانی که در حوزه ی AEC، GIS و MCAD که نیاز به چاپ نقشه ها، نقشه های فنی، پوسترها و طرح هایی با کیفیت خط دقیق و متن واضح دارند، مناسب می باشد.

 

پلاتر کارکرده "T650 36

پلاتر کارکرده “T650 36

 

پلاتر ها نیز همچون  ، چاپگرهای کوچک hp وظیفه چاپ را برعهده دارند. اصلی ترین تفاوت بین چاپگر های معمولی و پلاتر های hp ، می‌تواند توانایی چاپ در ابعاد بزرگ تر باشد. همانطور که می دانید اچ‌پی در راستای رضایت کاربران خود چاپگرهای خود را در دسته های متفاوتی طراحی و به بازار عرضه می نماید. از این رو HP DESIGN JET T650 طراحی شده برای چاپ در ابعاد بزرگ تا ۳۶ اینچ. اما در بخش بعدی می خواهیم در رابطه با مشخصات فنی پلاتر T650 گفتگو کنیم تا بتوانیم در ارتباط با قابلیت های آن اطلاعات بیشتری کسب نماییم. با ما در ادامه همراه باشید.

 

مشخصات T650 اچ پی

وضوح چاپ و کیفیت خروجی اسناد در چاپگرهای اچ پی از اصلی‌ترین مواردی است که باید به آن اشاره مستقیم داشته باشیم. در نظر داشته باشید که پلاتر قدرتمند T650 اچ پی وضوح چاپ  1200*2400 نقطه در اینچ یا همان DPI را دارد. توانایی این دستگاه همان طور که گفته شد در کیفیت خروجی از فضای مناسب برای هر فضا و هر نوع کاری می باشد زیرا که این دستگاه توانایی چاپ تا حداکثر کیفیت را به شما کاربران عزیز هدیه می دهد. در نظر داشته باشید کیفیت خروجی از اسناد پلاترهای hp همواره از اصلی‌ترین موضوعاتی می باشد که کاربران به آن اهمیت می دهند.

افزونه اچ پی اسمارت در پلاترهای hp به شما این قابلیت را می دهد تا از دستگاه خود به صورت هوشمندانه تر از طریق دیوایس هایی چون لپ تاپ ، گوشی و یا سایر دستگاه های هوشمند در زمینه ماشین های رایانه‌ای استفاده نمایید. این قابلیت به شما همچنین این امکان را می دهد که استاد خود را با استفاده از این دیوایس ها به چاپ برسانید و کنترلی بر روی چاپگر بزرگ 36 اینچی خود داشته باشید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت های پلاتر دست دوم HP T730 و T650 کلیک کنید.

 

مشخصات T650 اچ پی 

پلاتر کارکرده “T650 36

نرم افزار های HP T650 | پلاتر کارکرده “T650 36

HP designjet T650  طراحی شده برای سرعت و کارایی، می توانید چندین فایل را با یک کلیک با نرم افزار HP Click ارسال کنید و رسانه های 36 اینچی را می توان در 25 ثانیه چاپ کند . علاوه بر این، با برنامه HP Smart می توانید کارهای خود را به صورت بی سیم مدیریت و چاپ کنید.

در ارتباط با مبحث خرید دستگاه دست دوم hp باید بگوییم که شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی از این سری دستگاههای اچ پی چون پلاتر و چاپگرهای دست دوم با خیالی آسوده و بدون دغدغه استفاده کنید. زیرا که بسیاری از تست‌های مقاومتی و مربوطه بر روی این دستگاه های چاپگر توسط تکنسین‌های اچ پی در دوره های متفاوت انجام می شود تا ما بتوانیم در ارتباط با سلامت دستگاه اطمینان خاطر داشته باشیم. همچنین نمایندگی رسمی فروش پلاتر hp برای کسب رضایت مشتریان و کاربران خود تصمیم گرفته است که تمامی پلاترهای اچ پی را که به صورت دست دوم در نمایندگی قرار دارند. با ضمانتنامه معتبر از سوی شرکت خدمت کاربران ارائه دهد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نظر دارند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما کاربران گرامی باشند.

 

نرم افزار های HP T650 | پلاتر کارکرده "T650 36

پلاتر کارکرده “T650 36

 

سایر مشخصات پلاتر T650

  • چاپ نقشه ها، نقشه های فنی و پوستر در کوتاه ترین زمان
  • دستگاهی مناسب برای طراحی خط، ارائه و رندر
  • T650 قابلیت اتصال با نرم افزار HP Click می باشد و شمامیتوانید چندین فایل را با یک کلیک مدیریت کنید.
  • چاپ از طریق موبایل با برنامه HP Smart
  • سازگار با رسانه های رول و ورق استاندارد
  • چاپ اسناد در ابعاد 22×34 اینچی را در 25 ثانیه

 

سایر مشخصات پلاتر T650

پلاتر کارکرده “T650 36

 

نمایندگی رسمی فروش پلاتر دست دوم اچ پی

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پلاتر hp. شما میتوانید برای خرید پلاتر دست دوم با کارشناسی‌های بخش فروش ما در ارتباط باشید. همچنین اگر از کاربرانی هست که نیاز به خدمات پس از فروش پلاترهای اچ پی را دارید می توانید. با کارشناسان بخش مشتریان ما در ارتباط با تعمیرات و نصب پلاتر های دست دوم hp در نمایندگی مرکزی تماس حاصل فرمایید. همچنین لازم به ذکر است که تمامی دستگاه‌های اچ پی با ضمانت نامه معتبر از سوی کمپانی به مصرف کنندگان ارائه داده می شود. تنها کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 89392 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی پلاترهای اچ پی HP در ایران پاسخ به شما خواهند بود.

 

نمایندگی رسمی فروش پلاتر دست دوم اچ پی

پلاتر کارکرده “T650 36

🔔 دومین نفر باشید!!!
  • مرکز خدمات پلاتر HP | نمایندگی رسمی فروش پلاتر اچ پی گفته

    […] بیشتر در ارتباط با پلاتر های دست دوم مناسب همانند پلاتر کارکرده “T650 36 با کارشناسا های ما همراه […]

    نوامبر 10, 2021 - 3:15 ب.ظ
You must be logged in to post a comment.