HP search
HP logo

پلاتر کارکرده HP T730 | نمایندگی فروش پلاتر دست دوم اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
پلاتر کارکرده HP T730 | نمایندگی فروش پلاتر دست دوم اچ پی. در این پست سعی داریم تا با تحلیل و بررسی سری محبوب پلاتر های مقرون به صرفه ی اچ پی T730 کارشناسی های لازم را خدمت شما ارئه دهیم. در نظر داشته باشید ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

پلاتر کارکرده HP T730 | نمایندگی فروش پلاتر دست دوم اچ پی. در این پست سعی داریم تا با تحلیل و بررسی سری محبوب پلاتر های مقرون به صرفه ی اچ پی T730 کارشناسی های لازم را خدمت شما ارئه دهیم. در نظر داشته باشید که هم اکنون نمایندگی رسمی پلاتر های اچ پی در نظر دارد تا این سری از چاپگر های قدرتمند را به صورت کارکرده در اختیار کاربران و مصرف کنندگان خود قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر ا کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما مفتخراند تا در این راه یاری رسان عزیزان باشند.

 

 

پلاتر کارکرده HP T730

در این بخش می خواهیم کمی در ارتباط با مشخصات اچ پی T730 دیزاین جت بحث و گفت و گو کنیم. DesignJet T730 36 “Wireless Plotter Printer توسط کمپانی قدرتمند در حوزه ی ماشین های اداری و رایانه ایی HP فعالیت می کند. T730 را می توان به عنوان دستگاهی با کیفیت در زمینه ی چاپ اسناد دانست. از همین رو  HP T730 مناسب برای متخصصان AEC ، GIS و MCAD می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا که نیاز به چاپ نقشه ها ، نقشه های فنی ، پوسترها و رندرها با کیفیت دقیق خط و متن واضح دارند.

 

پلاتر کارکرده HP T730

پلاتر کارکرده HP T730

 

وضوح چاپ 2400 impressive در پلاتر های اچ پی T730 بسیار چشمگیر به طوری که از نتایج چاپ لذت کافی را ببرید .کیفیت چاپ پلاتر 730 به 1200 dpi می رسد. و این واحد قدرتمند رول و ورق را تا عرض 36 اینچ می پذیرد. اچ پی در ساخت T730 الگوریتم های زیادی را در نظر گرفته است. به طور مثال این دستگاه طراحی شده برای سرعت و کارایی بالا.  شما می توانید چندین فایل را با یک کلیک با نرم افزار HP Click ارسال کنید. همچنین شما می توانید بروی دستگاه خود  از قابلیت چاپ اختصاصی چاپ استفاده  نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

 اتصالات پلاتر T730 | پلاتر کارکرده HP T730

 

چاپگر اچ پی T730 شبکه Wi-Fi اختصاصی خود را برای اتصال آسان با Wi-Fi Direct برای کاربران ایجاد می کند .شما  می توانید از برنامه HP Smart برای دسترسی به ویژگی های اضافی چاپ هنگام چاپ از دستگاه تلفن همراه استفاده کنید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش فروش و خذمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در تلاش اند تا در کوتاه ترین زمان پاسخگوی  شما کاربران عزیز باشند.

 

 اتصالات پلاتر T730

پلاتر کارکرده HP T730

 

مشخصات فنی پلاتر اچ پی T730

 

همانطور که در ابتدای متن افزودیم پلاتر اچ پی T730 به گونه ایی طراحی شده تا بتواند از پس تمامی وظایف در زمینه ی چاپ بر آید. به همین منظور T730 به طور تخصصی طراحی شده برای متخصصان AEC ، GIS و MCAD و افرادی که در این زمینه فعالیت می نمایند.  شما حتی با استفاده از پلاتر جوهری اچ پی HP T730 بدون هیچ نگرانی می توانید اسناد خورد را در قالب چاپ نقشه ها ، نقشه های فنی و پوسترها و … چاپ نمایید. همچنین لازم به ذکر است که این چاپگر در زمینه ی تولید ، از سرعت بالایی برخور دار می باشد.

چندین فایل را با یک کلیک با نرم افزار HP Click مدیریت می کند. این قابلیت نرم افزاری به شما کمک می کند تا بدون هیچ افزونه ایی از قابلیت های برنامه ی اچ پی استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات در ارتباط با نرم افزار های پلاتر اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

مشخصات فنی

پلاتر کارکرده HP T730

 

خرید پلاتر دست دوم HP T 730

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در مجموعه ی پلاتر t730 دیده می شود. امکان خروجی اسنماد به صورت  پروژه و اسناد PDF می باشد. از همین رو در این قسمت تصمیم گرفتیم تا به آن اشاره ی کوچکی داشته باشیم.  قابلیت بعدی این دستگاه که بسیار پر طرفدار و البته الزامیست . اتصال آن به سیستم Eprint می باشد. ایمیل ها ، اسناد پیوست خود  را از طریق HP ePrint چاپ چاپ نمایید. شما با استفاده از این قابلیت می توانید در وقت خود به شکل چشمگیری صرفه جویی داشته باشید.

 

خرید پلاتر دست دوم HP T 730

پلاتر کارکرده HP T730

 

البته در نظر داشته باشید که اچ پی با طراحی و ساخت اصولی پلاتر اچ پی T730 ، برای کاربرانی که از دیوایس های سیستمی متفاوتی استفاده می نمایند. قابلیت های دیگری فراهم ساخته است. به طور مثال شما می توانید اسناد خود را بدون هیچ دردسری با استفاده از چاپ تلفن همراه از طریق HP ePrint ، برنامه HP Smart برای دستگاه های Android و Apple AirPrint را برای دستگاه های آیفون با سیستم عامل ios استفاده نمایید.

 

 

پلاتر کارکرده HP DesignJet T730

 

در پلاتر های  اچ پی یکی از موضوعاتی که از اهمیت بسیار بالایی برخورد دار می باشد. رول های مورد استفاده ی کاغذی می باشد. در این پلاتر  HP T 730 شما می توانید از رول و  ورق رسانه در ابعاد  22 ،34 ، 34 اینچی صرف  25 ثانیه چاپ نمایید.  تا بدین جای این پست تصمیم داشتیم ، نکات مهم پلاتر اچ پی 730 را برای شما کاربران بازگو کنیم. در نظر داشته باشید که پلاتر 730 جز چاپگر های مقرون به صرفه و کاربردی اچ پی می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی پلاتر HP مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما کاربران گرامی باشند.

 

پلاتر کارکرده HP DesignJet T730

پلاتر کارکرده HP T730

 

🔔 3 نفر پرسیدند!!!
  • پلاتر کارکرده “T650 36 | نمایندگی فروش پلاتر دست دوم اچ پی گفته

    […] توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت های پلاتر دست دوم HP T730 و T650 کلیک […]

    نوامبر 2, 2021 - 1:26 ب.ظ
  • پلاتر دست دوم T130 | نمایندگی فروش پلاتر دست دوم اچ پی گفته

    […] 02189392 تماس حاصل فرمایید. همچنین شما می توانید برای خرید پلاتر کارکرده HP T730 با کارشناسان ما همراه […]

    نوامبر 14, 2021 - 2:19 ب.ظ
  • پلاتر دست دوم Z6610 | نمایندگی فروش پلاتر 60 اینچ اچ پی گفته

    […] کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نقش پلاتر های عرض مانند پلاتر کارکرده HP T730 با کارشناسان ما در ارتباط […]

    دسامبر 18, 2022 - 12:42 ب.ظ
You must be logged in to post a comment.