HP search
HP logo

هد پلاترها ی HP 500

نمایندگی پلاتر اچ پی
هد پلاترها ی HP 500 . تیم تخصصی و کارشناسی نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پلاترهای اچ پی در نظر دارد تا با بررسی نحوه ی عملکرد و کیفیت مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان اچ پی500 ، توضیحات مختصری را خدمت شما ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

هد پلاترها ی HP 500 . تیم تخصصی و کارشناسی نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پلاترهای اچ پی در نظر دارد تا با بررسی نحوه ی عملکرد و کیفیت مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان اچ پی500 ، توضیحات مختصری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهد‌‌. ما در این پست شاهد بررسی آیتم های متفاوتی خواهیم بود ‌. از همین رو پیشنهاد می شود تا در انتهای این پست همراه ما باشید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 02189392000 در تماس باشید.

 

 

هد پلاترها

پلاتر ها یکی از اصلی ترین محصولات در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای به حساب می آیند. کمپانی اچ پی نیز در ساخت این دستگاه ها جزء برترین برند فعال در دنیا محسوب می شود ‌. همواره از محصولات این برند ، همانند پلاتر ها در سراسر دنیا استفاده می‌شود.پلاتر ها به عنوان چاپگر های عریض نیز در بازار شناخته می شوند و اصلی ترین هدف این دستگاه ها چاپ اسناد ، بنر ، تصویر ، متون و … در ابعاد بزرگتر از چاپگر های معمولی می باشد.

 

هد پلاترها

هد پلاترها

 

. پلاتر های کمپانی hp کیفیت چاپ و دقت بسیار بالایی در خروجی اسناد به هر شکلی دارند. همین موضوع باعث شده تا اهمیت این دستگاه ها بسیار برای مصرف کنندگان بالا رود . پلاتر های اچ پی همچون چاپگر های لیزری و جوهر افشان استاندارد این برند در مدل های متنوعی طراحی و تولید می شوند که هر یک از دستگاه ها کیفیت و کارایی متفاوتی را به کاربران هدیه می کنند. حال که در ارتباط با کیفیت خروجی بالای چاپگر های عریض اچ پی نکاتی را بازگو‌ کردیم، بهتر ایت بدانید که اصلی ترین عامل در بدست آوردن و حفظ کیفیت اسناد هد پلاتر های می باشند. هد در پلاتر های hp یکی از حیاتی ترین وظیفه را بر عهده دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با قطعات چاپگر عریض اچ پی توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

HP-PLOTTER

ایجاد خروجی مناسب و ثبات کیفیت در پلاتر ها اصلی ترین خواسته ی هر مصرف کننده ایی می باشد. اصلی ترین وظیفه ی پلاتر ها چاپ  اسناد در سایز بالا یا همان چاپ عریض می باشد. ما از چاپگر های عریض اچ پی توقع ارائه خدماتی را داریم که انجام دادن آن با سایر چاپگر های معمولی امکان پذیر نباشد. از همین رو فضای خرید خود را افزایش داده و به فکر تهیه پلاتر های اچ پی می‌افتیم.  دیگر تفاوت پلاتر ها در بخش مواد مصرفی می باشد!

 

HP-PLOTTER

هد پلاترها

 

عموما پلاتر های اچ پی از کارتریج ها با تعداد رنگ بیشتری نسبت به پرینتر های معمولی خود استفاده می کنند‌.  به طور مثال پرینترهای جوهر افشان اچ پی که به صورت حرفه ایی در زمینه ی چاپ به خصوص چاپ عکس فعالیت دارد . از 6 رنگ متنوع کارتریج جهت چاپ طبیعی استفاده می‌نماید.  دیگر پرینتر های اچ پی چه در دسته ی لیزری و چه در دسته ی جوهرافشان از 4 رنگ کارتریج برای چاپ اسناد استفاده می کنند.

اما در پلاتر ها شاهد یک پلتفرم جدید می باشیم‌.  اچ پی در  پلاتر های خود  از رنگ و هد های بیشتری استفاده میکند که در ادامه در ارتباط با آن توضیحات لازم را ارائه خواهیم کرد.

 

کاربرد هد پلاتر 500

همانطور که می دانید پلاتر جوهر افشان T500 جزء محبوب ترین دستگاه های برند اچ پی به حساب می آید. این دستگاه ها توسط کمپانی اچ پی با قابلیت های بسیار زیادی در حوزه ب چاپ به بازار معرفی شدند ‌. علیرغم کیفیت بالا ، سرعت مناسب و قابلیت های زیاد پلاتر T500 قیمت مناسب و کاربر پسند آن نیز توجه بسیاری را به خود جلب می کرد. سما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت بروز پلاتر های hp، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شده و از خدمات متمایز شرکتی بهرمند شوید.

 

کاربرد هد پلاتر 500

هد پلاترها

 

آیا پلاتر ها برای چاپ متن مناسب می باشند؟ در گزارش های اخیر ، این سوال از طرف بسیاری از کاربران مطرح شده بود. از همین رو تصمیم گرفتیم تا در این بخش توضیح کوتاهی در ارتباط با آن بدهیم. پلاتر ها عموما برای چاپ نقشه ، تصویر های گرافیکی، عکس و … بکار می روند و افرادی که این دستگاه ها را تهیه میکنند عموما در زمینه ی چاپ تصاویر از پلاتر استفاده میکنند. چاپ متن با پلاتر کار دشواری تلقی می شود. ضمن اینکه کیفیت چاپ متن در پلاتر همچنین چنگی به دل نمیزند. اما با تمامی این شرایط نمایندگی مرکزی اچ پی در تلاش است تا با بروزرسانی دستگاه های خود این ایراد را بر طرف نماید که تا به امروز تقریبا در ارتباط با رفع آن موفق ظاهر شده است.

 

هد پلاتر HP500

در این بخش تصمیم داریم تا هد پلاتر های اچ پی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نموده و نحوه ی کارایی آن را برای شما شرح دهیم. تنها کافیست تا دز ادامه با ما همراه شوید. هد پلاترهای اچ پی به عنوان قطعه ایی مهم و پردازنده ی اصلی دستگاه های عریض به حساب می آید. اگر این قطعه وظایف خود را به خوبی انجام ندهد مطمئنا کاربران در چاپ با مشکلات زیادی رو به رو خواهند شد.

هد پلاتر  تقریبا عملکرد مشابه ای با هد چاپگر های جوهرافشان دارد. این قطعه با استفاده از نازل های مخصوص به خود  جوهر مورد نیاز را روی کاغذ ، بنر یا کاغذ مخصوص پلاتر منتقل میکند . پس از انتقال جوهر چاپگرهای عرض اچ پی دیگر مراحل چاپ را به نوبت انجام می دهند.شما می توانید جهت خرید هد و کارتریج اصلی پلاتر HP بروی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

هد پلاتر HP500

هد پلاترها

 

انواع هد پلاتر های HP

در نظر داشته باشید که هد پلاتر های اچ پی تنوع بسیاری دارد و این قطعه به صورت تخصصی در ابعاد و مدل های زیادی ساخته شده می باشد. هر کدام از این هد ها با در نظر گرفتن یکسری عوامل کیفیت چاپ را در دستگاههای اچ پی مشخص می نمایند. شما میتوانید جهت مقایسه ی کیفیت خروجی اسناد پلاترهای اچ پی با سایر برند ها به پست های پیشین ما سر زده و ویدیو مربوط به آن را مشاهده نمایید.

 

انواع هد پلاتر های HP 

هد پلاترها

 

آیا شیوه ی کار هد پلاتر ها با یکدیگر متفاوت می باشد؟ در جواب به این سوال پاسخ های زیادی را میتوان داد. در تمامی این پاسخ ها به نتیجه ی پنجاه پنجاه میرسیم . زیرا که این مسئله تماما بستگی به شیوه ی چاپ کاربران دارد و بستگی به این دارد که مصرف کنندگان  از کدام هد پلاتر استفاده کنند. زیرا که پلاتر های اچ پی عموما بیش از  یک هد دارند و هر هد نحوه ی کارایی مختص به خود را دارد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر و مواد مصرفی چاپگرهای عریض اچ پی با کارشناس های ما در واحد فروش به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید و از مشاوره و خدمات  نمایندگی پلاترهای اچ پی HP در ایران  بهرمند شوید.

دیگر خدمات ما : خدمات ماشین حساب های شارپ

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.