HP search
HP logo

پلاتر HP T2600PS | مرکز مجاز پلاتر اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
پلاتر HP T2600PS | مرکز مجاز پلاتر اچ پی . در اینپست تصمیم داریم تا با بررسی پلاتر اچ پی سری 2600 جدید ، مشخصات فنی و قابلیت های این دستگاه قدرتمند و 36 اینچی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
4.7/5 - (3 امتیاز)

پلاتر HP T2600PS | مرکز مجاز پلاتر اچ پی . در اینپست تصمیم داریم تا با بررسی پلاتر اچ پی سری 2600 جدید ، مشخصات فنی و قابلیت های این دستگاه قدرتمند و 36 اینچی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشنساان ما در بخش فروشگاهی همراه شوید. جهت کسب اطلاعات  بیشتر با کارشناسان ما به شماره ی 02189392000 همراه شوید. همچنین لازم به ذکر است که سری T2600 یکی از محبوب ترین سری های جمع و جور اچ پی می باشد.

 

 

پلاتر HP T2600PS

پلاتر اچ پی سری 2600 ، از سری چاپگر های عریض محبوب و پر استفاده کمپانی اچ پی توسط کاربران می باشد. قابلیت ها و نوع کاربری این دستگاه نسبت به چاپگر های هم رده بالاتر بوده و همین دلیل باعث شده تا کاربران توجه ویژه برای خرید این دستگاه داشته باشند. حداکثر توان چاپ این دستگاه در ابعاد 91.4 cm اندازه گیری شده است که حداکثر اسناد چاپی را با سایز 36 اینچ برای کاربران انجام می دهد.فرمت این دستگاه همانند سایر دستگاه های هم رده خود می باشد و در امور چاپ هیچ مشکل را برای کاربران ایجاد نمی‌کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات پلاتر T2600 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در مرکز تهران در ارتباط باشید.

 

پلاتر HP T2600PS

پلاتر HP T2600PS

 

فروش پلاتر های اچ پی

پیش از خرید هر گونه از ماشین های اداری کاربران باید تحقیقاتی در ارتباط با نحوه کار و شرایط کاری خود داشته باشند تا بتوانند دستگاهی مناسب با فضای کاری خود تهیه کنند. همانطور که می دانید پلاتر ها به عنوان چاپگر های متناسب با فضای اداری به حساب می‌آیند. از این رو استفاده کردن از این دستگاه ها در فضای خانگی کمی عجیب می باشد. چاپگر های عریض بنا به نوع اداری بودن خود قابلیت‌های زیادی را به کاربران ارائه می دهد تا در فضای رقابتی قرار گیرند. جهت نمایش نصب پلاتر های اچ پی بروی لینک مورد نظر کلیک کنید.

 

فروش پلاتر های اچ پی

پلاتر HP T2600PS

 

چاپگرهای لیزری اچ پی به عنوان محبوب‌ترین و البته پرفروش‌ترین پلاتر ها در دنیا شناخته می شوند. از این رو این چاپگرها محبوبیت خاصی در دنیا دارند. از طرفی دیگر وی همواره در تلاش است تا با اضافه نمودن قابلیت  دستگاه های خود ، کاربران را نسبت به محصولات و خدمات خود راضی نگه دارد. شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر و البته خرید محصولات hp در زمینه ماشین های اداری با کارشناس های با در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید. کارشناس های همواره در تلاشند تا در این زمینه همراه شما کاربران گرامی باشند.

 

مشخصات فنی HP T2600PS

کیفیت چاپ پلاتر HP 2600PS . مهمترین قابلیت در پلاترهای اچ پی توانایی این دستگاه‌ها در چاپ اسناد و کیفیت خروجی آن ها می باشد. از این رو توجه داشته باشید که پلاتر را برای چه نوع کاری تهیه می کنید! اگر به دنبال پلاتر هستید که تنها متن ساده را چاپ کنید یا اینکه اسناد را به صورت ابتدایی به شکل سیاه و سفید و ساده به چاپ برسانید. خیلی راحت می توانید از مدلهای پایه اچ‌پی برای انجام کارهای خود استفاده کنید. اما اگر کیفیت برای شما اهمیت بالایی دارد و از پلاتر خود در انجام امورات ای مانند چاپ نقشه ، چاپ تصویر ، چاپ اسناد گرافیکی و … استفاده می‌کنید پیشنهاد می‌شود تا پلاتری با رزولوشن چاپ بالا را انتخاب نمایید. همچنین لازم به ذکر است که HP T2600 رزولوشن چاپ 1200*2400 را به کاربران ارائه می دهد.

 

مشخصات فنی HP T2600PS

پلاتر HP T2600PS

 

حافظه ی مموری این دستگاه 128 گیگابایت بوده و به راحتی میتواند مرکز مناسبی برای چاپ شما به حساب آید. همچنین این دستگاه مجهز به هارد 500 گیگابایتی می باشد.  اصلی ترین قابلیت در زمینه ی نوع کاربری  HP T2600PS را می توان سه کاره بودن آن دانست. این چاپگر عریض توانایی چاپ ، کپی و اسکن را به کاربران ارائه می دهد که در نوع خود ، دستگاهی کامل و البته مناسب به حساب می آید. برای افرادی که علاقه مند به چاپ از راه دور با استفاده از افزونه های رایانه ای می باشند باید اضافه کنیم که HP Design Jet 2600 توانایی چاپ از طریق برنامه‌های Apple AirPrint , Android   و چاپ به صورت وایرلس را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

کارتریج پلاتر 730 اچ پی | پلاتر HP T2600PS

همانطور که می دانید ، یکی از مهمترین قطعات در هر گونه ماشین اداری و چاپگرها، كارتریج می باشد‌. هیچگونه چاپگری بدون استفاده از کارتریج توانایی چاپ را به کاربران نمی دهد. از این‌رو تنها برای انجام عملیات چاپ در مرحله آخر نیاز به کارتریج مورد تایید پرینتر داریم. همانطور که می دانید چاپگر T2600 در ابعاد 36 اینچ توانایی انجام چاپ را به شما ارائه می کند. همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه از کیت HP 730 برای انجام امورات چاپ خود استفاده مینماید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج و نحوه ی خرید آن با کارشناسان ما در  نمایندگی پلاترهای اچ پی HP در ایران  در ارتباط باشید. کارشناسان ما مفتخراند تا در این راه همیار شما کاربران گرامی باشند.

کارتریج پلاتر 730 اچ پی

 

خرید پلاتر کارکرده ی T2600PS

کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش وخدمات پس از فروش اچ پی در نظر دارند تا در این بخش در ارتباط با چاپگر عریض دست دوم T2600 اطلاعاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائهدهند. پیشنهاد می شود تا در ادامه همراه ما باشید. همانطور که می داندی امروزه هزینه ی خرید ونگهداری پلاتر های اچ پی بسیار بالا می باشد. از این رو بسیاری از افراد بنا به دلایل متفاوتی خرید چاپگر نو را مقرون به صرفه و اقتصادی نمی دانند.

 

خرید پلاتر کارکرده ی T2600PS

پلاتر HP T2600PS

 

در همین راستا نمایندگی مرکزی اچ پی در ایران تصمیم دارد تا پلاتر های با کیفیت برند اچ پی را با ضمانت نامه ی معتبر همچون کالای آکبند ، با قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهد. از این روش ما می توانید برایخرید چاپگر عریض خود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.