HP search
HP logo

پلاتر کارکرده HP 5HB14C | نمایندگی فروش پلاتر دست دوم اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
پلاتر کارکرده HP 5HB14C | نمایندگی فروش پلاتر دست دوم اچ پی . همانطور که می دانید سری پلاتر های Wood design به عنوان یکی از خاص ترین طراحی های اچ پی در راستای محصولات خاص آن قرار گرفته است. سری Wood design هم رده ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

پلاتر کارکرده HP 5HB14C | نمایندگی فروش پلاتر دست دوم اچ پی . همانطور که می دانید سری پلاتر های Wood design به عنوان یکی از خاص ترین طراحی های اچ پی در راستای محصولات خاص آن قرار گرفته است. سری Wood design هم رده و  هم طرح steel design می باشد. حال با توجه به این موضوع در این پست سعی داریم تا در رابطه با یکی از خاص ترین پلاتر های اچ پی در حوزه ی چاپ و قطعات اداری بحث و گفت و گو کنیم . همچنین در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی اچ پی سعی دارد تا در این پست شما کاربران عزیز را بیشتر با مشخصات فنی پلاتر اچ پی مدل 5HB14C آشنایی کامل را بدست آوریم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ی خرید پلاتر دست دوم ، با کارشناسان ما در تماس باشیم.

 

 

 

پلاتر کارکرده HP 5HB14C

در ادامه این پست تصمیم گرفتیم تا بیشتر در رابطه با توان کار، کیفیت چاپ و تلفیق رنگ ها، نوع رول و تغذیه و توانایی برش اتوماتیک این دستگاه اطلاعاتی را کسب کنیم. 5HB14C اثر پلاترهای اچ پی می باشد که دارای مشخصات ظاهری بسیار کاربر پسند و زیبایی است. در کنار طراحی اصولی و شیک کمپانی hp ، پردازنده‌ی قدرتمند درون این دستگاه دیده می‌شود تا بتواند تمامی وظایف خود را به خوبی انجام دهد. طراحی اداری مدرن محیط و عمل کردن به آن با تمامی فضاهای کاری مطابقت دارد. شما می‌توانید از این دستگاه برای انجام هر نوع کاری بدون هیچ نگرانی استفاده کنید. شما می توانید عملیات چاپ خود را در کوتاه‌ترین زمان با استفاده از پلاتر hp 5HB14C پیش ببرید.

 

پلاتر کارکرده HP 5HB14C

پلاتر کارکرده HP 5HB14C

 

حافظه 1 گیگابایتی قرار گرفته شده درون این دستگاه این مکان را به شما می دهد تا تمامی اسناد خود را به صورت پیش فرض در حافظه ی 5HB14C ذخیره سازید. ذخیره سازی اسناد این امکان را به دستگاه می دهد تا با سرعت بالا نسبت به پردازش چاپ و دستورات وارد شده اقدامات لازم را انحام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما مفتخر اند تا در این راه یاری رسان شما کاربران عزیز باشند.

 

مشخصات پلاتر اچ پی 5HB14C

5HB14C  اچ پی می تواند گزینه ی مناسبی برای متخصصان AEC ، GIS  و MCAD  باشد که مایل به چاپ نقشه ها ، نقشه های فنی ، پوسترها و ارائه تصاویر با کیفیت خطوط دقیق و متن واضح هستند. زیرا که این دستگاه توانایی چاپ اسناد با بالاترین کیفیت موجود را به هر کاربری هدیه می دهد.

این طرحی است که در آسان ترین پلاترهای بزرگ جهان با عملکرد مطابقت دارد. سادگی و نحوه ی کار ساده فوق العاده به شما کمک می کند در وقت خود صرفه جویی کرده و با اطمینان عملیات چاپ خود را ارسال کنید. همچنین این دستگاه به شما کمک می کند تا بتوانید از گزینه ی  ارسال چندین فایل با یک کلیک در پلاتر 5HB14C استفاده نمایید . در زمان آماده سازی کار تا چاپ نهایی نهایت صرفه جویی را انجام دهید.

 

مشخصات پلاتر اچ پی 5HB14C  

پلاتر کارکرده HP 5HB14C

 

کارتریج HP plotter 5HB14C

این سری از پلاتر اچ پی  فقط با کارتریج هایی که دارای تراشه HP جدید یا استفاده مجدد هستند کار می کند . این سری از پلاتر HP و از اقدامات امنیتی پویا برای مسدود کردن کارتریج ها با استفاده از تراشه غیر HP استفاده می کند. به روز رسانی دوره ای سیستم عامل ، اثربخشی این اقدامات را حفظ می نمایید.  در نظر داشته باشید که نوع این کارتریج به صورتی است که پردازش هوشمند را جهت اطلاعات هر کدام از چیپ ها ذخیره می نماید. چگونه می توانیم شارژ کارتریج پلاتر سری 5HB14C  را انجام دهیم. با ما در ادامه همراه باشید تا در رابطه با این موضوع توضیحات بیشتری را ارائه دهیم.

 

کارتریج HP plotter 5HB14C

پلاتر کارکرده HP 5HB14C

 

همچنین در نظر داشته باشید که شما کاربران و مصرف کنندگان گرامی می توانید برای تهیه کارتریج اورجینال شرکتی با کارشناسان ما در دگی رسمی اچ پی در تماس باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و تعمیرات هد و کارتریج پلاتر 5HB14C   با کارشناسان ما در تماس باشید. یکی از قابلیت های پرطرفدار 5HB14C امکان اتصال پلاتر از طریق وای فای و افزونه های مرتبط با تلفن های همراه هوشمند می باشد.  طراحی قابل اجرا ، فناوری برجستهشما می توانید بدون هیچ زحمتی به راحتی پلاتر اچ پی را با استفاده از تلفن هوشمند خود تنظیم کنید.

 

کارشناسان نمایندگی رسمی پلاتر اچ پی

پروژه های چند اندازه A3/B و A1/D یا A0/E را به طور خودکار و بدون تغییر منبع رسانه به طور خودکار چاپ کنید. همانطور که در این مقاله به صورت مکرر تکرار کردیم. شما می توانید با استفاده از پلاتر5HB14C و نوع تکنولوژی و افزونه در زمان خود به صورت قابل توجه ایی صرفه جویی کنید.  چندین فایل را با یک کلیک با HP Click ارسال کنید. سیستم امنیتی این پلاتر به شما اجازه می دهد تا با اطمینان چاپ کنید با درایور بصری و پیش نمایش واقعی چاپ به نتایجی که انتظار دارید برسید.

 

کارشناسان نمایندگی رسمی پلاتر اچ پی 

پلاتر کارکرده HP 5HB14C

 

پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پلاتر دست دوم اچ پی 5HB14C با کارشناسان این بخش در نمایندگی پلاترهای اچ پی HP در ایران تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش پلاتر دست دوم اچ پی مفتخر اند تا در این راه یاری رسان شما باشند. تنها کافیست برای ارتباط ا ما با شماره ی 89392 تماس حاصل فرمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی پلاتر اچ پی در تهران با ما همراه باشید.

بروزرسانی جدید این صفحه در ششم آبان 1402 در بخش تولید محتوای HP | مرکز ماشین های اداری و رایانه اچ پی توسط تیم تولید محتوای در واحد فنی صورت گرفته. لذا در صورت ویو در قسمتهای دیگر سایت بعنوان نوشته جدید به منزله انتشار جدید نیست. کاربران گرامی در تمام نقاط تهران میتوانند در اتوماسیون اداری شرکت و از طریق شماره درج شده در هدر سایت جهت پلاترهای استوک از 24 اینچ تا 60 اینچ بصورت حواله ای اقدام کنند.

🔔 3 نفر پرسیدند!!!
  • پلاتر دست دوم T210 | نمایندگی پلاتر دست دوم اچ پی گفته

    […] فیدر ورق خودکار اختیاری. حداکثر توانایی ورودی و خروجی پلاتر دست دوم اچ پی می باشد. لازم به ذکر است که کاربران پیش از هرید پلاتر […]

    اکتبر 27, 2021 - 1:20 ب.ظ
  • پلاتر دست دوم T795 | نمایندگی فروش پلاتر کارکره اچ پی گفته

    […] همان DPIرا دارا است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر های اچ پی T795 به صورت دست دوم با کارشناسان ما درنماندگی رسمی فروش […]

    نوامبر 7, 2021 - 1:15 ب.ظ
  • پلاتر دست دوم T795 | نمایندگی فروش پلاتر کارکرده اچ پی گفته

    […] همان DPIرا دارا است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر های اچ پی T795 به صورت دست دوم با کارشناسان ما درنماندگی رسمی فروش […]

    نوامبر 10, 2021 - 12:44 ب.ظ
You must be logged in to post a comment.