HP search
HP logo

پلاتر دست دوم Z6610 | نمایندگی فروش پلاتر 60 اینچ اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
پلاتر دست دوم Z6610 | نمایندگی فروش پلاتر 60 اینچ اچ پی . امروز تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از بزرگترین شاهکارهای کمپانی اچ پی که توانایی چاپ در ابعاد 60 اینچ را انجام می دهد آشنا بشم. در نظر داشته باشید که ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (2 امتیاز)

پلاتر دست دوم Z6610 | نمایندگی فروش پلاتر 60 اینچ اچ پی . امروز تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از بزرگترین شاهکارهای کمپانی اچ پی که توانایی چاپ در ابعاد 60 اینچ را انجام می دهد آشنا بشم. در نظر داشته باشید که شما می توانید علاوه بر آشنایی با قطعات و تکنولوژی این برند، پلاتر 60 اینچ اچ پی را به صورت دست دوم از نمایندگی رسمی فروش پلاتر کارکرده تهیه فرمایید. تنها کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر و کارشناس هایما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید و از مشخصات این دستگاه آگاهی کامل را به دست بیاورید.

 

 

پلاتر دست دوم Z6610

امروزه پلاتر ها به عنوان یکی از اصلی ترین موارد هر ارگان ، سازمان، کارگاه و مجموعه های بزرگ به حساب می‌آیند. در نظر داشته باشید که با گسترش تکنولوژی و روی کار آمدن بسیاری افزونه های جدید خود را با این شرایط وفق دادند و می توانند قابلیت های کثیری را در زمینه چاپ اسناد در سایزهای بزرگ تا حداکثر 60 اینچ به کاربران ارائه دهند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نقش پلاتر های عرض مانند پلاتر کارکرده HP T730 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پلاتری که امروز قصد داریم در ارتباط با قابلیت های آن بررسی های لازم را انجام دهیم. از سری پلاترهای پرفروش و پر طرفدار کمپانی اچ پی بوده .که توانایی چاپ با بالاترین سرعت و حداکثر کیفیت را به کاربران ارائه می دهد. مطمئنا بسیاری از افراد که در زمینه های چاپ اسناد.  در سایز های بزرگ ، بنر ها و … فعالیت دارند با نام پلاتر اچ پی Z6610 آشنا هستند. زیرا که این پلاتر قدرتمند به عنوان یکی از پرچمداران این زمینه به حساب می آید.

 

پلاتر دست دوم Z6610

پلاتر دست دوم Z6610

 

HP designjet Z6610

در این بخش سعی داریم به صورت مختصر در ارتباط با قابلیت های کلیدی دستگاه قدرتمند 60 اینچی اچ پی اطلاعات لازم را خدمت شما کاربران گرامی بدهیم. در ادامه با ما همراه شوید. یکی از اصلی ترین دغدغه های هر فرد هنگام خرید پلاتر های اچ پی ، کیفیت خروجی اسناد از دستگاه می باشد. شما می توانید با استفاده ازDesignJet Z6610  از  HP، همزمان با تولید چاپ‌های متفاوت با کیفیت حرفه‌ای، طراحی‌های خطی اصولی و چاپ پوستر با وضوح بالا بهرمند شوید.

البته همانطور که در ابتدای پست به آن اشاره کردیم پیشرفت تکنولوژی  تاثیر مستقیمی بر روی قابلیت های پلاترهای اچ پی داشته است. در ادامه در ارتباط با این قابلیت ها در این حوزه بیشتر آشنای لازم را کسب خواهیم کرد. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید پلاتر دست دوم hp با کارشناسهای ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

HP designjet Z6610

HP designjet Z6610

 

قابلیت پلاتر 60 اینچ کارکرده سری Z6610

 

پلاتر اچ پی Z6610 دارای وضوح چاپ چشمگیر 2400* 1200 و سرعت چاپ سریع 3.2 صفحه در دقیقه برای رسانه‌های اندازه  60 اینچ می باشد. دانلود داشته باشید که کیفیت نامبرده در پلاترهای اچ پی توانایی چاپ با بالاترین کیفیت را به شما کاربران عزیز ارائه می دهد. زیرا که وضوح چاپ به اندازه 2400*1200 این قابلیت را دارد تا از پس هر سندی با هر شکل کیفیتی بر بیاید. همچنین اگر توجه کرده باشید در این پاراگراف سرعت چاپ این دستگاه برای حداکثر اندازه کاغذ خود اشاره کردیم. چاپ اسناد تنها در سه ثانیه. شما می توانید با استفاده از پلاتر hp 6610 اسناد خود را در کوتاهترین زمان ممکن به چاپ برسانید. Z6610  از رسانه‌های رول بلند پشتیبانی می‌کند و برای کار با رسانه‌های تا عرض 60 اینچ از یک صاف کننده افقی و قرقره جمع‌آوری داخلی استفاده می نماید.

 

قابلیت پلاتر 60 اینچ کارکرده سری Z6610

پلاتر دست دوم Z6610

 

یکی از اصلی ترین و در عین حال پرطرفدارترین قابلیت‌هایی که پلاتر اچ پی 6610 به کاربران خود می دهد. اتصال از طریق افزونه های متفاوت و انجام عملیات چاپ از این طریق می باشد. نرم افزار آماده سازی و پردازش کار HP Smart Stream کارایی اپراتور و کاربران را تا حد قابل توجه ایی بهبود می بخشد. همچنین می توانید با نرم افزار چاپ HP Click از چاپ تک کلیک لذت ببرید. این قابلیت به شما این اجازه را می دهد تا اسناد خود را با استفاده از دستگاه های هوشمند به چاپ برسانید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

نمایندگی فروش پلاتر دست دوم اچ پی | پلاتر دست دوم Z6610

 

پلاتر اچ پی سری 6610 دیزاین جت دارای هارد دیسک 500 گیگابایتی داخلی باشد. این واحد به شما امکان می دهد چندین کار را همزمان مدیریت کنید و شما را قادر می سازد Z6610 را با نرم افزار پیشرو در بازار به راحتی ادغام کرده و شیوه ی چاپ این دستگاه بیشترین بهره را ببرید. همچنین این سری از حافظه های اچ پی با درایورهای شطرنجی برای ویندوز و macOS عرضه می‌شود و ویژگی‌های امنیتی شامل  SNMPv3 را دارا می باشند.

 

  • هدهای چاپ بهینه شده و جوهرهای عکس HP Vivid برای چاپ، پوستر، و طراحی خطی با تاثیر بالا
  • خروجی با کیفیت حرفه ای با جوهرهای مقاوم در برابر آب و محو شدن
  • وضوح چاپ 2400* 1200 نقطه در اینچ و سرعت چاپ سریع 3 صفحه در دقیقه
  • از رول های کاغذی استاندارد تا عرض 60 اینچ پشتیبانی می شود و همچنین 6610 شامل جمع کننده افقی با رول جمع آوری داخلی است.
  • چاپ با یک کلیک با استفاده از نرم افزار چاپ HP Click
  • ظرفیت هارد دیسک 500 گیگابایت برای مدیریت چندین کار در یک زمان معین
  • شامل درایورهای شخصی برای ویندوز و macOS
  • ویژگی های امنیتی شامل SNMPv3، سطوح قفل کنترل پنل، مدیریت گواهی ها، IPsec، SSL، پاک کردن امن فایل و پاک کردن دیسک ایمن است.
  • اتصال اترنت و شکاف لوازم جانبی EIO Jetdirect

 

نمایندگی فروش پلاتر دست دوم اچ پی | پلاتر دست دوم Z6610

پلاتر دست دوم Z6610

 

ضمانت نامه ی شرکتی HP Z6610

از مهمترین دغدغه کاربران هنگام خرید دستگاه های دست دوم نسبت به دستگاههای آکبند چه عواملی میتواند باشد؟ بسیاری از کاربران خرید دستگاه های دست دوم را ترجیح می دهند زیرا که اعتماد کامل در ارتباط با نوع پردازنده و نرم افزارهای دستگاه ندارند و نمی توانند به صورت کلی دستگاه را با بهترین دوره کامل همراه با ضمانت نامه دریافت نمایند. اما بهتر است بدانید که خرید دستگاه های دست دوم می تواند تا مقدار قابل توجهی در هزینه های مصرفی ما را جلو بیاندازد تا ما بتوانیم به صرفه جویی هزینه ها بپردازیم.

 

ضمانت نامه ی شرکتی HP Z6610

پلاتر دست دوم Z6610

 

اما در ارتباط با نوع تست پلاتر های اچ پی دست دوم  بهتر است. بدانید که نمایندگی مرکزی در ارتباط با نحوه عملکرد آنها تعامل دستگاه های چاپگر عریض را طی روز های متفاوت در تست های مختلفی قرار می‌دهد تا بتوانند از صحت و سلامت پردازنده و نحوه کار آن اطلاعات کامل را کسب کند. همچنین در نظر داشته باشید که تمامی پلاتر های دست دوم اچ پی سی در نمایندگی مرکزی فروش چاپگر دست دوم با ضمانتنامه معتبر خدمت تمامی کاربران ارائه می شوند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید پلاترهای اچ پی با کارشناس های ما در نمایندگی پلاتر های اچ پی HP در تهران تماس حاصل فرمایید. کارشناس های ما مفتخرم تا در این راه یاری رسان شما کاربران گرامی باشند.

 

 

 

🔔 دومین نفر باشید!!!
  • مقایسه پلاتر های HP | نمایندگی پلاتر گفته

    […] جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با دستگاه های سازمانی مانند پلاتر دست دوم Z6610 بروی لینک فوق کلیک […]

    ژوئن 6, 2023 - 5:16 ب.ظ
You must be logged in to post a comment.