HP search
HP logo

پلاتر دست دوم T795 | نمایندگی فروش پلاتر کارکرده اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
پلاتر دست دوم T795 | نمایندگی فروش پلاتر کارکرده اچ پی. در این پست می خواهیم در ارتباط با سری محبوب و رابج پلاتر اچ پی به نام T795 کمی بحث و گفت و گو کنیم. در نظر داشته باشید که تمامی مشخصات فنی و ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

پلاتر دست دوم T795 | نمایندگی فروش پلاتر کارکرده اچ پی. در این پست می خواهیم در ارتباط با سری محبوب و رابج پلاتر اچ پی به نام T795 کمی بحث و گفت و گو کنیم. در نظر داشته باشید که تمامی مشخصات فنی و بررسی این دستگاه به شکل رسمی از بروشور های اورجینال کمپانی اچ پی فرا گرفته شده است. همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر های دست دوم اچ پی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان های ما مفتخر اند تا در این راه یاری رسان شما دوستان باشند.

 

 

پلاتر دست دوم T795

به راحتی با استفاده از پلاتر اچ پی دست دوم T795  سریع ، قابل اعتماد و آسان با استفاده با رول های مخصوص کاغذی اسناد خود را در سریع ترین حالت ممکن به چاپ برسانید. از سایر قابلیت های این دستگاه می توانیم به بارگذاری جلویی دستگاه ، درایو شبکه برای به روز رسانی آسان و چاپ USB برای دسترسی بهتر کاربران اشاره کنیم . پلاتر اچ پی T795 قابلیت دسترسی با وب با HP Designjet ePrint & Share  متصل شده می باشد.

اچ پی از بسیاری از برنامه های کاربردی برای دستگاه  T795 که موجب توسعه کسب و کار شما در این دستگاه رونمایی کرده است. استفاده میکند. از این قبیل برنامه ها می توان به  تولید خطوط سیاه و سفید ، نقاشی های رنگی ، پانل های ارائه، پیشنهادات ، ارائه ها ، GIS نقشه ها ، POP خرده فروشی ، گرافیک های تجاری و پوسترها اشاره کرد.

 

پلاتر دست دوم T795

پلاتر دست دوم T795

 

کیفیت چاپ پلاتر اچ پی سری 795

کیفیت پاپ پلاتر اچ پی T795 دست دوم در مقایسه با هم رده های خود از کیفیت و وضوح بالاتری برخوردار می باشد. از همین رو اچ پی 795  وضوح 2400 در 1200 نقطه در اینچ یا همان DPIرا دارا است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر های اچ پی T795 به صورت دست دوم با کارشناسان ما درنماندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید. با ما در ادامه همراه شوید.

لازم به ذکر است که پلاتر دست دوم اچ پی HP Designjet T795 قاد به  سازگاری با سیستم عامل های متفاوتی می باشد. از همین رو می توانیم به  سیستم عامل هایی چون  لینوکس ، Microsoft  Windows  2000 ، XP ، Server 2003 ، Server 2008 ،  Vista و Windows 7 ؛ Mac OS X 10.4 ، 10.5 و 10.6 اشاره کنیم. در نظر داشته باشید. که واحد نرم افزار اچ پی توانایی راهنمایی شما را در این زمینه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 89392 تماس حاصل فرمایید.

 

کیفیت چاپ پلاتر اچ پی سری 795

پلاتر دست دوم T795

 

مشخصات فنی چاپگر عریض HP 795 کارکرده

 

اچ پی دیزاین جت T795 علاوه بر کیفیت پردازنده ی مناسب ، از طراحی قابل قبول و بی نقصی استفاده می نماید. در این دستگاه  صفحه لمسی رنگی به اندازه ایی مناسب تعبیه شده است. این قابلیت در پلاتر های دست دوم اچ پی ، راحتی کار با پلاتر را از نظر بصری امکان پذیر می کند و به شما امکان می دهد پروژه ها یا اسناد خود را با استفاده از صفحه لمسی انتخاب و چاپ کنید.

یکی از ویژگی منحصر به فرد پیش نمایش ، نمایش چاپ خطاها و بروز خطا ها می باشد که شما می توانید آن  را از بین می برد و به شما امکان می دهد در زمان ، پول ، جوهر و کاغذ خودتان صرفه جویی کنید. در نهایت ، می توانید مستقیماً از رایانه یا درایو USB خود ، بدون نصب درایور ، چاپ را از سر بگیرید. همچنین لازم به ذکر است. که شما می توانید بدون دسترسی به هیچ نرم افزاری این دستگاه را با اتصال به وب  به آسانی به روز یا آپدیت کنید. به روز رسانی نرم افزار هر شش ماه به صورت خودکار انجام می شود.

 

کارتریج جوهری اچ پی T795 دست دوم

رنگ مشکی تیره غنی ، خاکستری واقعی خنثی و رنگهای زنده را ارائه می دهد . پلاتر اچ پی T795 دست دوم HP قادر است سیاههای تیره غنی ، خاکستری های خنثی واقعی ، رنگهای پر جنب و جوش و خطوط دقیق و دقیق را برای ترسیم و ساخت یک بنر ،  بسیار دقیق با جوهرهای اصلی Vivid HP ارائه دهد. همچنین بهتر است بدانید که پلاتر اچ پی توسط نمایندگی در طول روز های متفاوت در تست های مختلفی شرکت می نمایند تا از صحت و سلامت پلاتر ها به صورت رسمی مطمئن شوند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

کارتریج جوهری اچ پی T795 دست دوم

پلاتر دست دوم T795

 

در نظر داشته باشید. که جوهرهای موجود برای این دستگاه جوهر HP 72 130ml با رنگ مشکی ، خاکستری ، فیروزه ای ، سرخابی ، زرد و مشکی مات می باشد. جوهر 300 میلی متری مشکی. (شماره HP 726) نیز ممکن است با این دستگاه سازگار باشد.و شما بتوانید از آن استفاده کنید و در نتیجه خود را بدون هیچ ایرادی جلو ببرید. شما می توانید. هد چاپ ها را به عنوان “بسته های سر چاپ دو رنگ” یعنی عکس سیاه و خاکستری ، فیروزه ای و سرخابی ، زرد و مشکی مات خریداری کنید.

 

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پلاتر دست دوم

 

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با سرعت و کارایی پلاتر های دست دوم اچ پی T795 گفت و گو کنیم . در نظر  داشته باشید که اچ پی T795 دستگاهی مناسب برای استفاده در هر محیطی و هر شرایط کاریی می باشد. تیم های کوچک در زمان کمتری با زمان های سریع کار های خود را تنظیم و انجام می دهند.  می شوند. سرعت سریع پلاتر 795 شما را قادر می سازد تا با Econmode حداکثر چاپ A1 (اندازه D) را در 28 ثانیه چاپ کنید.

همچنین می توانید فایل های TIFF و JPEG را مستقیماً از درایور مختص به USB خود چاپ کنید . در نظر داشته باشید که این کار را می توانید  بدون نیاز به کامپیوتر انجام دهید. با استفاده از گزینه PostScript شما همچنین می توانید فایل های PDF را مستقیماً از USB خود چاپ کنید. و هنگام استفاده از حافظه اختیاری 160 گیگابایت بهرمند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پلاتر دست دوم

پلاتر دست دوم T795

🔔 دومین نفر باشید!!!
  • تعمیرات پلاتر کارکرده HP | مرکز مجاز خدمات پلاتر اچ پی گفته

    […] برای مشاهده ی سایر پلاتر های دست دوم اچ پی همانند پلاتر دست دوم T795 که از چاپگر های عریض پر طرفدار می باشد. با کارشناسان ما […]

    نوامبر 21, 2021 - 1:20 ب.ظ
You must be logged in to post a comment.