HP search
HP logo

پلاتر دست دوم T210 | نمایندگی پلاتر دست دوم اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
پلاتر دست دوم T210 | نمایندگی پلاتر دست دوم اچ پی در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از پر فروش ترین چاپگر های اچ پی در نمایندگی مجاز فروش پلاتر دست دوم با شما کابران و دوست داران برند اچ پی ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

پلاتر دست دوم T210 | نمایندگی پلاتر دست دوم اچ پی در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از پر فروش ترین چاپگر های اچ پی در نمایندگی مجاز فروش پلاتر دست دوم با شما کابران و دوست داران برند اچ پی در حوزه ی ماشین های اداری و رایانه ایی بحث و گفت و گو کنیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی روش چاپگر کارکرده تماس حاصل فرمایید.

 

 

پلاتر دست دوم T210

پلاتر های اچ پی همواره از سری دستگاه های ایده آل برای: طراحی خطوط فنی، که به متن، پوستر و نقشه های دقیق، با کیفیت و واضح نیاز دارند. این چاپگر در میان معماران، مهندسان و متخصصان ساخت و ساز محبوب است. توانایی بالا در چاپ همراه با کیفیت مطلوب این دستگاه باعث شده تا T210 جز پرینتر های میان رده و اقتصادی کمپانی اچ پی به حساب بیاید. از طرفی دیگر ابعاد این چاپگر کارکرده اچ پی ، مناسب هر فضای کاری می باشد.

در نظر داشته باشید که شما می توانید با تهیه این دستگاه به صورت کارکرده تا مقدار قابل توجه ایی در هزینه های حوزه ی چاپی و ماشین های اداری خود صرفه جویی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید چاپگر اچ پی T210 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش پلاتر اچ پی در تماس باشید. کارشناسان ما در نمایندگی اصلی در نظر دارند تا در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان باشند.

 

پلاتر دست دوم T210

پلاتر دست دوم T210

 

پلاتر 24 اینچ اچ پی T210

 

اندازه مورد نظر اچ پی T210 برای چاپ چقدر می باشد.: رول های رسانه ای عریض تا 24 اینچ (فرمت بزرگ) و تا صفحات 13 اینچ در 19 اینچ (فرمت عریض) با استفاده از لوازم جانبی فیدر ورق خودکار اختیاری. حداکثر توانایی ورودی و خروجی پلاتر دست دوم اچ پی می باشد. لازم به ذکر است که کاربران پیش از هرید پلاتر کارکرده باید شرایط و نحوه ی کار چاپگر را با نوع کار خود بسنجند تا بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

همانطور که می دانید اچ پی مرجعی مطمئن و قوی در حوزه ی ساخت ماشین های اداری و رایانه ایی به حساب می آید. از همین رو این کمپانی هموراه در تلاش بوده تا بهترین کیفیت ، ماشین های اداری را به کاربران خود ارائه دهد. یکی از قابلیت های محبوب این کمپانی ، چاپ از طریق نرم افزار های مرتبط با چاپگر اچ پی می باشد. شما می توانید از طریق افزونه هایی که اچ پی در اختیار شما قرار میدهد اسناد خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به چاپ برسانید. در ادامه با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری را کسب نماییم.

 

پلاتر 24 اینچ اچ پی T210

پلاتر دست دوم T210

 

چاپ هوشمند پلاتر HP DesignJet T210 24

برای چاپ از طریق برنامه های مرتبط اچ پی چه راه های را باید پیمود.  ابتدا برای شروع روی Printing from Anywhere کلیک کنید: با ساده ترین ابزار ارسال کار در جهان HP Click در زمان خود ،  تا مقدار چشمگیری صرفه جویی کنید. با این قابلیت بدون هیچ دغدغه ایی چندین فایل را تنها با یک کلیک چاپ کنید.

مورد دوم که نیاز به معرفی بیشتری دارد مربوط به چاپ هوشمند دستگاه های اچ پی می شود. شما می توانید با برنامه  HP Smart، از تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه رومیزی خود، به چاپگر جوهری اچ پی متصل شده و از طریق سیستم تمامی اسناد خود را به چاپ برسانید . همچنین با استفاده از این قابلیت بدون محدودیت چاپگر فرمت بزرگ خود را تقریباً در هر مکان و هر زمان مدیریت کنید.

 

 

پردازنده ی HP DesignJet T210 دست دوم

قلب تپنده ی این دستگاه ها همواره از سری مسائل مهمی است . که هنگام خرید باید به آنها توجه ویژه ایی کنیم.  سهتر است بدانید که هر یک از چاپگر جوهری های اچ پی بنا به نوع ساختشان ، قابلیت های متنوعی در زمینه ی چاپ به کاربران خود ارائه می دهند. پیشنهاد می شود که پیش از خرید این دستگاه ها حتما به نمایندگان ما تماس گرفته. و از تازه ترین اخبار در این زمینه مطلع شوید.

سرعت چاپ و رم: تا 45 ثانیه در هر صفحه در اندازه A1/D ، 59  چاپ در اندازه A1/D در ساعت. 500 مگابایت حافظه در ای بخش به صورت کاملا مختصر سرعت چاپگر جوهری اچ پی T210 24 اینچ را به شما کاربران یادآوری کردیم. در نظر داشته باشید که این دستگاه دارای حافظه ایی قابل توجه برای پردازش کار های روزمره ی شما می باشد.

 

پردازنده ی HP DesignJet T210 دست دوم

پلاتر کارکرده T210

 

 

 ساده و مقرون به صرفه

HP T210   جز کوچکترین چاپگرهای،  در دنیا می باشد. اما این دستگاه با طراحی اداری مدرن به راحتی و با قیمت مناسب بستر چاپ را در سریعترین حالت ممکن برای شما فراهم می کند. سادگی چشمگیر این دستگاه به شما در صرفه جویی زمان و کاهش فضای نگهداری کمک می کند. در مقایسه با برخی از چاپگرهای رقیب، اچ پی T210 دست دوم  تا 95 درصد از جوهر کمتری برای تعمیر و نگهداری معمول استفاده می کند. از آماده سازی کار تا چاپ نهایی کارآمد و سازنده باشید.

 

کارتریج های جوهر HP DesignJet متناسب با چاپگر دست دوم اچ پی HP DesignJet T210 کارکرده  . بهتر است بدانید که کارتریج ها ، اصلی ترین قطعه ی مصرفی برای هر چاپگری به حساب می آیند. به طوری که دستگاه های چاپگر بدون استفاده از کارتریج کاملا بی استفاده می شوند. در این بخش سعی داریم چهار رنگ اصلی کارتریج های HP DesignJet T210 کارکرده را به شما کاربران گرامی معرفی نماییم.

  •  کاتریج مشکی HP 712 80-ml Black (3WW89A)
  • جوهر آبی HP 712 29-ml Cyan (3ED67A)
  • کارتریج قرمز HP 712 29-ml Magenta (3ED68A)
  • جوهر زرد HP 712 29-ml Yellow ( 3ED69A)

 

HP T210  ساده و مقرون به صرفهHP T210  ساده و مقرون به صرفهHP T210  ساده و مقرون به صرفهHP T210  ساده و مقرون به صرفهHP T210  ساده و مقرون به صرفهHP T210  ساده و مقرون به صرفهHP T210  ساده و مقرون به صرفهHP T210  ساده و مقرون به صرفهHP T210  ساده و مقرون به صرفهHP T210  ساده و مقرون به صرفهHP T210  ساده و مقرون به صرفهHP T210  ساده و مقرون به صرفهHP T210  ساده و مقرون به صرفهHP T210  ساده و مقرون به صرفهHP T210  ساده و مقرون به صرفهHP T210  ساده و مقرون به صرفه

پلاتر دست دوم T210

 

نمایندگی رسمی فروش پلاتر

در آخر این پست قصد داریم تا با معرفی چاپگر کارکرده HP . کاربران و مصرف کنندگان محصولات اچ پی را بر کیفیت این دستگاه ها آگاه کنیم. در نظر داشته باشید که تمامی چاپگر عریض  های اچ پی در نمایندگی فروش توسط تکنسین های HP به طور کلی ، مورد تست های فراوانی قرار می گیرند. همچنین این دستگاه ها پس از کسب استاندارد های لازم از طرف نمایندگی. فروش با ضمانت نامه های معتبر خدمت شما کاربران در دسترس قرار می گیرد. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی فروش پلاتر دست دوم اچ پی مفتخراند تا در راه فروش و خدمات پس از فروش چاپگر عریض  یاری رسان شما دوستداران این برند باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 89392 تماس حاصل فرمایید.

 

نمایندگی رسمی فروش پلاتر دست دوم اچ پی

چاپگر  دست دوم T210

🔔 دومین نفر باشید!!!
  • مرکز پلاتر های اچ پی در ایران گفته

    […] شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر دست دوم T210 بروی لینک فوق کلیک […]

    نوامبر 28, 2021 - 4:27 ب.ظ
You must be logged in to post a comment.