HP search
HP logo

پلاتر دست دوم HP W3Z71A | نمایندگی فروش چاپگر کارکرده اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
پلاتر دست دوم HP W3Z71A | نمایندگی فروش چاپگر کارکرده اچ پی | پلاترهای اچ‌پی ، این سری از دستگاه ها ، به عنوان یک مجموعه از محبوب ترین دستگاه‌های چاپگر سایز بزرگ هستند. عموما این سری از چاپگر های برای چاپ نقشه‌ها( نقشه‌های معماری، ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

پلاتر دست دوم HP W3Z71A | نمایندگی فروش چاپگر کارکرده اچ پی | پلاترهای اچ‌پی ، این سری از دستگاه ها ، به عنوان یک مجموعه از محبوب ترین دستگاه‌های چاپگر سایز بزرگ هستند. عموما این سری از چاپگر های برای چاپ نقشه‌ها( نقشه‌های معماری، نقشه‌های جغرافیایی) و دیگر اسناد فنی و گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته در نظر داشته باشید که  پلاتر های اچ پی به طور عمده برای انجام کارهای مرتبط با مهندسی، معماری، ساختمان‌سازی و صنایع مختلفی به کار می‌روند. در نهایت لازم به ذکر است که هر مدل از پلاترهای اچ‌پی ممکن است ویژگی‌ها و ابعاد متفاوتی داشته باشد. بنابراین برای انتخاب مناسب‌ترین پلاتر، شما می توانید با بخش امور مشتریان اچ پی در ارتباط باشید

 

 

پلاتر دست دوم HP W3Z71A

اچ پی دیزاین جت z9+ از سری پلاتر های دست دوم  پر قدرت و با کیفیت بازار جهانی می باشد. با توجه به ادعای اچ پی مبنی بر توضیحات این سری از پلاتر ها ،کمپانی ادعا نموده که کاربران پس از خرید سری Z9 به هیچ عنوان نیاز به چاپگری دیگر پیدا نمی کنید. این ادعا می تواند مربوط به رابط کاربری ، کیفیت بالای چاپ و قابلیت های مناسب این دستگاه ها باشد. طبق دستورالعملهای آماده در مشخصات این دستگاه ما متوجه شدیم. که W3Z71A سرعت چاپ شما را 2.5 برابر سریعتر نسبت به سایر دستگاه های دیگر چاپ می کند.

همچنین یکی از اصلی ترین قابلیت های این دستگاه این است. که به شما این امکان را می دهد تا اسنادتان را بدون افت کیفیت به چاپ برسانید. همچنین با استفاده از نرم افزار و افزونه های جدید اچ پی گردش کار خود را با ابزارهای جدید در مرکز برنامه های HP ساده کنید. با توجه به این موضوع کاربران می توانند اسناد تخصصی چاپ را بدون افت کیفیت ، با سرعت چاپ بالا به چاپ برسانند.

همچنین پلاتر های اچ پی دیزاین جت اچ پی W3Z71A  به شدت برای کار عکاسان حرفه ای ، طراحان گرافیک و ارائه دهندگان خدمات چاپ که مایل به چاپ مداوم و دقیق چاپ داخلی هستند. پیشنهاد می شود. در این بخش شعار پلاتر سری z9+  نکته ای جالب به نظر می آید. که جا دارد از آن یاد کنیم. کیفیت چاپ بالا با استفاده از جوهر کمتر برای چاپهای حرفه ای . چاپ عکس با بالاترین کیفیت همراه با سرعت مطلوب و گردش کار بالا که متناسب با نحوه کار شماست. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی پلاترهای اچ پی HP در ایران همراه شوید.

 

پلاتر دست دوم HP W3Z71A

پلاتر دست دوم HP W3Z71A

 

 

مشخصات فنی HP  پلاتر

به طور کلی مشخصات دقیق یک پلاتر اچ پی بستگی به مدل و نوع آن دارد.  پلاتر دست دوم HP W3Z71A از سری چاپگر های +60 اینچ بوده و در دسته چاپگر های Enterprise wide قرار می گیرند. برخی از اطلاعات مهم در مورد یک پلاتر اچ پی شامل ابعاد چاپ، سرعت چاپ، دقت چاپ، تعداد رنگ‌های قابل چاپ، نوع اتصال (مانند USB یا شبکه) و ویژگی‌های ویژه مدل مشخصی می‌شوند.

پلاتر Z9 پلاس از سری چاپگر های پر قدرت و بالارده ی کمپانی اچ پی می باشد. از این رو شما می توانید از این دستگاه ، در محیط های اداری ، سازمانی ، ارگان و … استفاده نمایید. یکی از اصلی ترین قابلیت های جدید این سری از پلاتر های اچ پی در حوزه ی نرم افزاری ، مربوط به سیستم به روز رسانی مستقیم و بروز این دستگاه می شود. اچ پی با این بروزرسانی اثر بخشی خدمات خود در زمینه ی چاپ را حفظ می کند.

 

مشخصات فنی HP W3Z71A پلاتر

 

 

کارتریج پلاتر یک قطعه مهم در دستگاه‌های چاپگر عریض (یا چاپگرهای گرافیکی) به حساب می آیند. به طور کلی ماده ی تشکیل دهنده ی جوهر بوده و همچنین اهمیت بسیار والایی در زمینه ی مدل و تعداد رنگ دارند. به طور کلی این کارتریج‌ها به صورت معمول شامل جوهر های رنگی می شود. این جوهر ها ممکن است بین 4 تا 8 رنگ باشد. وظیفه ی این کارتریج ها  در راستای چاپ تصاویر و نقشه‌ها بر روی کاغذ یا سطوح مشابه بوده و در همین راه از آنها استفاده می‌شود. پس در نظر داشته باشید که کارتریج ها : بستگی به نوع دستگاه پلاتر و آنها دارند. در نظر داشته باشید که معمولاً کارتریج‌ها به صورت قابل تعویض و یا تعمیر هستند و باید به منظور حفظ کیفیت چاپ و عملکرد بهینه دستگاه، با دقت مداوم تعویض یا تعمیر شوند.

 

تاییدیه های مواد مصرفی دست دوم HP W3Z71A

کیفیت رنگ در کارتریج جوهری، پلاتر های اچ پی مهم‌ترین عنصری است که بر تصاویر و چاپ‌های شما تأثیر می‌گذارد. از این رو این قطعه هم برای کاربران و هم برای مصرف کنندگان اچ پی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. کیفیت چاپ تصاویر با وضوح بالا به چند مورد زیر مربوط می شود:

  • نوع و کیفیت جوهر: نوع جوهر مورد استفاده و کیفیت آن مهم است. جوهر با کیفیت بالا به تولید رنگ‌های غنی تر و جزئیات دقیق‌تر کمک می‌کند.
  • رزولوشن پلاتر: رزولوشن یا توانایی چاپ پلاتر در نمایش جزئیات تصاویر نیز امری تاثیرگذار می باشد. رزولوشن بیشتر به معنی چاپ تصاویر با جزئیات بیشتر است.
  • تنظیمات پرینت: تنظیمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پلاتر نیز می‌توانند کیفیت رنگ را تحت تأثیر قرار دهند. انتخاب نوع کاغذ، حالت رنگی، و تنظیمات ) DPI نقطه در هر اینچ) مهم است.
  • وضوح تصویر: کیفیت تصاویر و فایل‌هایی که شما به پلاتر ارسال می‌کنید نیز امری تأثیرگذار می باشد. تصاویر با وضوح بالا به کیفیت چاپ بهتر کمک می‌کنند.
  • استفاده از کارتریج‌های اصلی: استفاده از کارتریج‌های اصلی و تاییدشده توسط تولیدکننده پلاتر معمولاً به بهبود کیفیت رنگ کمک می‌کند.

 

تاییدیه های مواد مصرفی دست دوم HP W3Z71A 

پلاتر دست دوم HP W3Z71A

 

نمایندگی رسمی پلاترهای اچ پی در ایران

تعمیر قطعات پلاتر/تعویض قطعات پلاترهای اچ پی/پلاتر های استوک اچ پی / اعزام کارشناس نصب پلاتر به شهرستانها/تانک پلاترهای اچ پی/نصب پلاترهای HP | این مدل پلاتر به دلیل تغییرات موجودی قطعات و خدمات مشتریان در اتوماسیون ماشین های اداری چندین بار تغییر محتوا در سایت داشته است. لذا از این طریق آخرین تغییرات در محتوای پیش رو را در تاریخ 21 آبان 1402 اعلام میدارد. طبق آخرین بروزرسانی ها موجودی قطعات این دستگاه شامل اکسسوری های گیره / پایه استند / سبد نگه دارنده / درب کریج پلاتر / استارویل HP W3Z71A میشود. کاربران گرامی همچنین میتوانند جهت آخرین بروز رسانی در موجودی پلاترهای اچ پی در نمایندگی اچ پی وارد لینک شوند

🔔 دومین نفر باشید!!!
  • پلاتر کارکرده HP T730 | نمایندگی فروش پلاتر دست دوم اچ پی گفته

    […] در این زمینه فعالیت می نمایند.  شما حتی با استفاده از پلاتر جوهری اچ پی HP T730 بدون هیچ نگرانی می توانید اسناد خورد را در قالب […]

    اکتبر 20, 2021 - 5:29 ب.ظ
You must be logged in to post a comment.