HP search
HP logo

پشتیبانی پلاتر های سری Z

نمایندگی پلاتر اچ پی
پشتیبانی پلاتر های سری Z | نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پلاتر های اچ پی در نظر دارد. تا در جهت کسب رضایت کاربران در ارتباط با خدمات و واحد پشتیبانی پلاتر های HP سری Z اطلاعات مفیدی را خدمت شما کاربران ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

پشتیبانی پلاتر های سری Z | نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پلاتر های اچ پی در نظر دارد. تا در جهت کسب رضایت کاربران در ارتباط با خدمات و واحد پشتیبانی پلاتر های HP سری Z اطلاعات مفیدی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهد . از این رو شما می توانید در جهت آموزش و یادگیری مواردی چون بخش خدمات پس از فروش ، تعمیرات و نصب و راه اندازی پلاتر های سری Z با کارشناسان. ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

 

پشتیبانی پلاتر

تمامی پلاتر های اچ پی پس از فروش در نمایندگی و مراکز مجاز اچ پی ، دارای یکسری خدمات و آپشن هایی می باشند. که شما می توانید از آنها در جهت سلامت دستگاه و رضایت کاربران استفاده نمایید. همانطور که می دانید پلاتر های اچ پی ابعاد بسیار بزرگتری در مقایسه با سایر چاپگر های این کمپانی دارند از این رو جا به جای بیشتر آنها امری سخت و غیر منطقی به نظر می آید. همین موضوع باعث شده تا نمایندگان اچ پی در جهت تعمیر و سرویس دستگاه و سایر خدمات مشابه . در محل مشاری حاظر شوند. جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج پلاتر Z6200  وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

چگونه می توان با کارشناسان پلاتر اچ پی در ارتباط بود.؟ بسیاری از کاربران در ارتباط با خدمات نحوه ی چگونگی آن ، سوالاتی را مطرح می نمایند. که ما در این بخش تصمیم داریم تا به صورت کامل با یکدیگر آنها را بررسی کنیم . مهم ترین سوال در ارتباط با نحوه ی راه اندازی دستگاه می باشد. هنگامی که شما محصول را سفارش می دهید ( پک شرکتی اچ پی ) دستگاه در جعبه به صورت تکه تکه قرار گرفته. و شما می توانید با استفاده از دفترچه ی تصویری ، قطعات را به آسانی اسمبل نمایید.

 

 

پشتیبانی پلاتر

Z6100 & Z6200

هر دوی دستگاه های نام برده از سری پلاتر های عریض کمپانی اچ پی می باشند. دلیل توجه و اهمیت بسیاری بالای این دستگاه ها در بین خریداران و مصرف کنندگان ، دارند. Z6100 به طور کلی به عنوان یک چاپگر عریض در ابعاد 60 اینچ می باشد. طی موارده اعلام شده توسط کمپانی اچ پی . این دستگاه نوع کاربری اداری – سازمانی داشته و شما می توانید. از این دستگاه با تکنولوژی چاپ جوهری به راحتی استفاده کنید. از موارد مهم در ارتباط با ویژگی های این دستگاه می توانیم به وزن 151 کیلوگرمی ، زمان چاپ تقریبی 17 ثانیه ای ، امکان نصب مخزن ، مواردی چون شبکه و … اشاره داشته باشیم. در نظر داشته باشید که Z6100 در راستای چاپ اسناد از هشت رنگ کارتریج استفاده می نماید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

اما سری Z6200 چه ویژگی های را به همراه دارد. این دستگاه همانند سری 6100 دارای هشت رنگ کارتریج قرمز، ارغوانی. سیاه مات، سياه مخصوص عکس، زرد، فيروزه اي روشن، طوسی روشن، ارغوانی روشن می باشد. در مقایسه با سری 6100 ،  6200  وزن بیشتری ( 190 ) دارد . مقدار حافظه ی این دستگاه توسط کمپانی اچ پی 32 GB اندازه گیری شده است. همچنین این دستگاه دارای یک پورت شبکه ، پورت USB و … بوده و توانایی اضافه نمودن مخزن جوهری را به کاربران ارائه خواهد کرد.

 

 

 

تصویر مرتبط با پشتیبانی پلاتر های سری Z - HP service printer

 

 

 

خدمات پلاتر های سری Z | پشتیبانی پلاتر

در ارتباط با خدماتی که شرکت در ارتباط با پلاتر سری Z به خصوص سری 6100 و6200 عرضه می کند. می توانیم به سرویس ، تعمیر و نصب در محل اشاره داشته باشیم . شما می توانید با مراجعه و یا تماس با مارکز مجاز اچ پی در جهت رفع ایراد و یا آموزش نصب. با کارشناسان بخش پلاتر اچ پی در ارتباط باشید . همچنین درون پک شرکتی اچ پی ما شاهد سی دی و دراورد های مختص به سیستم عاملهای متفاوتی می باشیم. که شما می توانید با استفاده از آنها ، تمامی خدمات هوشمند مربوط به پلاتر را در سیستم خود اجرا نمایید .

 

 

 

 

خدمات پلاتر های سری Z

 

 

پلاتر های سری 6200 و  6100 هر دو از سری چاپگر های عریض 60 اینچی می باشند. که توانایی چاپ را به صورت جوهرافشان با کوالیتی بسیار بالایی به کاربران ارائه می دهند. با توجه به این ویژگی ها بهتر است بدانید که شما می توانید. این دو دستگاه را در نمایندگی های رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP با نازلترین قیمت خریداری نامید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی تعمیرات پلاتر های اچ پی ، وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.