HP search
HP logo

هد اصلی پلاتر های T795

نمایندگی پلاتر اچ پی
هد اصلی پلاتر های T795 |  وظیفه و عملکرد هد در راستای ایجاد یک محتوا و یک چاپ بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد. از طرفی دیگر پلاتر های اچ پی T795 از سری چاپگر های فرمت بزرگ این کمپانی می باشند. که به ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

هد اصلی پلاتر های T795 |  وظیفه و عملکرد هد در راستای ایجاد یک محتوا و یک چاپ بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد. از طرفی دیگر پلاتر های اچ پی T795 از سری چاپگر های فرمت بزرگ این کمپانی می باشند. که به دلیل دقت بالا در چاپ و البته هوشمند بودن پردازشگر خود ، با استقبال شدیدی از سوی کاربران و مصرف کنندگان رو به رو شدند. همین موضوع باعث شده تا اچ پی دقت بالایی در طراحی و عرضه ی تولیدات قطعات جانبی این دستگاه ها داشته باشد. از این رو شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید قطعات مصرفی پلاتر HP T795 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

 

هد اصلی پلاتر

اهمیت هدها و سازگاری آنها با پلاتر های اچ پی موضوعی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. در نظر داشته باشید که هد پلاتر های اچ پی به عنوان  یکی ار اصلی ترین قطعات در این دستگاه ها عملکرد دارند. همین موضوع نیز باعث شده تا ما برای حفظ سلامتی و عملکرد صحیح دستگاه خودمان پس از تعویض این قطعات ، از قطعات اورجینال و مناسب استفاده نماییم. در همین راستا نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در نظر دارد. تا با ارائه ی قطعات مناسب رضایت کاربران را در حوزه ی ماشین های اداری و رایانه ای کسب نمایید.

 

 

هد اصلی پلاتر

 

 

 

موضوعی که در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای پیش رویمان است. مسئله ی استفاده از قطعات اورجینال و سازگار با دستگاه ها می باشد. دلیل آن هم مربوط به بی کیفیتی و ناسازگاری دستگاه ها و قطعات مصرفی نا مناسب درون بازار می باشد که هیچ وجه اشتراکی با دستگاه هایی چون T795 ندارند. اما به دلیل قیمت پایین تر مورد پسند و استفاده ی برخی از کاربران در زمینه ی ماشین های اداری قرار می گیرند. به طور مثال اگر شما از یک محصول ناسازگار همانند هد های طرح استفاده کنید . این قطعه می تواند آسیب بسیاری زیادی به چاپگر شما برساند.

نحوه ی تشخیص هد های شرکتی و فیک برذای بسیاری از کاربران قابل تشخیص نمی باشد. همین موضوع باعث شده تا بسیاری نیز خیلی نا خواسته دچار این اشتباهات شوند. اما یکی از موثر ترین راه ها برای تشخیص هد های شرکتی ، خرید از مارکت های مجاز اچ پی می باشد. با خرید از نمایندگی اچ پی می توانید قطعات مصرفی شرکتی را برای دستگاه های خود تهیه کنید.

 

نمایندگی HP

همانطور که در انتهای بخش قبلی به آن اشاره کردیم. نمایندگی می تواند مرجع مناسب و قابل اعتمادی در ارتباط با خرید قطعات مصرفی پلاتر ها باشد. اما به طور کلی وظیفه ی هد ها درون پرینتر و پلاتر های اچ پی چیست. قبلا هم به این موضوع اشاره داشتیم که هد ها به عنوان یک واسطه بین کارتریج و رسانه ها قرار می گیرند. وظیفه ی اصلی این دستگاه ها گرفتن جوهر مورد نیاز چاپ از کارتریج و پخش کردن آن طبق دستور بروی رسانه ی کاربران می باشد.

هر نقص کوچک درون عملکرد این کارتریج ها به طور کلی درون خروجی چاپ مشخص و معلوم می شود. در پلاتر هایی چون T795 که تعداد جوهر درون آنها به عدد شش می رسد از سه هد ، در ساختار آن استفاده شده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مقایسه T795 و T1700 پلاتر 44″ با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

 

 

تعمیر و تعویض هد پلاتر در محل

 

 

 

تعمیر و تعویض هد پلاتر در محل

اگر از مصرف کنندگان پلاتر های اچ پی باشید می دانید که این دستگاه ها دارای ابعاد بزرگ و وزن بسیار سنگینی می باشند. از این رو جا به جایی آنها امری عادی و منطقی به نظر نمی رسد . همین موضوع باعث شده تا کاربران در جهت سرویس ، تعمیر ، تعویض قطعات مصرفی و … نیاز به کارشناسان مربوطه در محل داشته باشند.

عملیات هایی چون تعویض کارتریج و تعویض هد را کاربران نیز می توانند. با مشاهده ی ویدیو های مربوطه و درخواست کمک از کارشناسان ما ؛ خود به صورت انفرادی انجام دهند. اما اگر در ادامه پلاتر های شما دچار ایراداتی سخت افزاری شد و شما قادر به رفع آن نبودید . می توانید پیش از انجام هر کاری با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اچ پی پلاتر همراه شوید. ما در مجموعه ی اچ پی مفتخر ایم تا بتوانیم در سریعترین زمان ممکن ایراد کاربران گرامی. را در بخش سخت افزاری و تعمیراتی بر طرف نماییم.

 

 

 

 

🔔 دومین نفر باشید!!!
  • تعمیرگاه پلاتر های 8 رنگ گفته

    […] باشید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هد اصلی پلاتر های T795 می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه […]

    اکتبر 9, 2022 - 2:17 ب.ظ
The comments are closed.