HP search
HP logo

نوار انکودر پلاتر اچ پی HP

نمایندگی پلاتر اچ پی
نوار انکودر پلاتر اچ پی HP | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نوار های اینکودر در پلاتر های HP و همچنین خصوصیات آنها با یکدیگر مقایسه و بررسی های لازم را انجام دهیم . از این رو پیشنهاد می شود اگر ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

نوار انکودر پلاتر اچ پی HP | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نوار های اینکودر در پلاتر های HP و همچنین خصوصیات آنها با یکدیگر مقایسه و بررسی های لازم را انجام دهیم . از این رو پیشنهاد می شود اگر شما هم قصد خرید و یا تعویض نوار اینکودر چاپگر های عریض خود را دارید. در ادامه همراه ما باشید. به طور کلی در زمینه ی قطعات های سخت افزاری ماشین های اداری ما شاهد سه مدل از نوار های انکودر می باشیم. به ترتیب این نوار ها با سری های 150 ، 180 و 360 طراحی و به بازار عرضه شده اند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های فرمت بزرگ اچ پی در ادامه با ما همراه شوید.

لازم به ذکر است ک هر یک از این مدل نوار ها دارای خصوصیات و ویژگی های مختص به خود می باشند. سوالی که در این بخش پیش می آید تفاوت این سه نوار با یکدیگر است..! لازم است بدانید که این نوار ها از نظر DPI یا همان کیفیت هر نقطه در اینچ دستگاه های چاپگر می باشد. نوار های اینکودر 150 مختص سنسور های 9720، نوار های 180 با سنسور های 9730 و نوار های 360 با سنسور های 9740 قابل تشخیص و تست می باشند. پس در این بخش شما می توانید با شناسایی سنسور پلاتر خود ، نوار اینکودر سازگار با دستگاه را تهیه و خریداری نمایید. نکته ای که در این بخش وجود دارد. در ارتباط با مبحث اصالت و سلامت نوار های انکودر می باشد که در بخش های بعدی بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

 

 

نوار انکودر

در بخش قبلی در ارتباط با ویژگی و نوع کار نوار های انکودر کمی آشنا شدیم. در نظر داشته باشید که بسیاری از کاربران در ارتباط با نحوه ی آسیب به نوار های انکودر سوالاتی را مطرح می نمایند. حال در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با اصلی ترین عوامل در زمینه ی خرابی انکودر ها مواردی را بررسی کنیم. یکی از اصلی ترین و بیشترین گزارش های داده شده در ارتباط با پخش جوهر می باشد. جوهر های درون کاست پرینتر های اچ پی باعث می شوند.

تا جوهر بروی نوار اینکودر پخش شود. همین موضوع می تواند به عنوان ایرادی اساسی در این زمینه باشد. گرد  غبار ناشی از فضا های اداری و سازمانی نیز عامل مهمی در آسیب دیدن این قطعه به حساب می آید. ورود هر گونه شی خارجی به درون دستگاه بخصوص نوار انکودر موجب آسیب و خرابی سنسور ها می شود. کرج دستگاه با توجه به وجود و عملکرد اینکودر ها می باشد که خود را جا به جا می کند. از این رو اهمیت بسیار بالایی در پلاتر های اچ پی دارد.

به طور کلی دستگاه با توجه به برنامه و دستور چاپ ، مجبور به جا به جایی های زیادی بروی نوار اینکودر می باشد. در نظر داشته باشید که به خودی خود ، همین موضوع باعث ایجاد استهلاک و سایر موارد دیگری می شود. باید در نظر داشته باشید که جهت نگهداری سالم دستگاه خود از قطعات اورجینال و شرکتی استفاده نمایید.

 

نوار انکودر

 

قطعات اورجینال پلاتر

در بخش های قبلی علاوه بر معرفی نوار های اینکودر ، در ارتباط با نکات آسیب رسان به این قطعه نیز مواردی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نمودیم. در نظر داشته باشید که در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با قطعات اورجینال و سازگار با پلاتر های HP نیز مواردی را با یکدیگر بررسی نماییم . در نظر داشته باشید که اهمیت استفاده از قطعات اورجینال می تواند سلامت و طول عمر دستگاه های ما را افزایش دهد . همچنین کاربران با تهیه ، خرید و جایگزین نمودن قطعات قبلی با قطعات اورجینال می توانند با کیفیت و سرعت مطلوبی به اهداف خود در زمینه ی چاپ ادامه دهد.

در نظر داشته باشید که شما می توانید تمامی قطعات و خدمات چاپگر های عریض و پلاتر های اچ پی را از نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP تهیه و استفاده نمایید. لازم به ذکر است که کا ئر نمایندگی رسمی در تلاش هستیم. تا در ارتباط با اعزام تکنسین در محل کاربران در جهت تعمیر تمامی قطعات پلاتر های اچ پی ، خدمات مد نظر کاربران را خدمت شما ارائه نماییم.  نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP مفتخر است تا در جهت رفاه کاربران با اعزام کارشناسان اچ پی تمامی خدمات را در محل دریافت نمایید.

 

قطعات اورجینال پلاتر

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.