HP search
HP logo

نمایندگی قطعات پلاتر های اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
نمایندگی قطعات پلاتر های اچ پی   | هر یک از کاربران پلاتر های اچ پی به عنوان مصرف کننده ، نیاز دارند تا قطعات مصرفی و لوازم های جانبی دستگاه های خود را تهیه نمایند. حال بسیاری از این افراد با این دسته دستگاه ها ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

نمایندگی قطعات پلاتر های اچ پی   | هر یک از کاربران پلاتر های اچ پی به عنوان مصرف کننده ، نیاز دارند تا قطعات مصرفی و لوازم های جانبی دستگاه های خود را تهیه نمایند. حال بسیاری از این افراد با این دسته دستگاه ها آشنا هستند و خرید هوشمندی دارند و یا مانند خیلی از مصرف کنندگان اطلاع صحیحی در ارتباط با این قطعات ندارد و نمی توانند قطعاتی با کیفیت و مناسب پیدا کنند. لذا در ارتباط با همین موضوع ما به همراه تیم کارشناسی اچ پی تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با این دسته از دستگاه ها و قطعات مصرفی توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران ارائه نمایید. از این رو پیشنهاد می شود تا در ادامه در نمایندگی رسمی اچ پی همراه ما باشید.

 

نمایندگی قطعات

در نظر داشته باشید که پلاتر ها نیز همانند بسیاری از ماشین های اداری نیاز به قطعات و لوازم های جانبی دارند. تا بتوانند در ادامه ی راه چاپ ، اسناد و دستورات لازمه را به درستی انجام دهند. همین موضوع باعث شده تا این دستگاه ها اهمیت بسیاری به قطعات جانبی خود بدهند. در ادامه ما ، با اصلی ترین قطعات جانبی پلاتر های اچ پی از کوچکترین تا عریض ترین آنها رو به رو خواهیم شد. د همین راستا پیشنهاد می شود جهت تهیه ی تک تک قطعات توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا که لوازم جانبی با اصلت و اورجینال می توانند راه چاپ را برای ما هموار تر و با کیفیت تر سازد.

ابتدا به کارتریج ها به عنوان اصلی ترین قطعه ی جانبی و مصرفی اشاره خواهیم داشت. فرقی نمی کند که شما از یک دستگاه 24 اینچ و یا 64 اینچ استفاده می کنید. مهم آن است که پلاتر در زمینه ی کارتریج ها و مواد مصرفی خود حساسیت بسیاری دارد. در بسیاری از دستگاه های Smart اچ پی قابلیت شناسایی کارتریج ها وجود دارد. این به ما نشان می دهد که برای Plotter قطعات مصرفی از جمله کارتریج اهمیت بسزایی دارد. متاسفانه در بسیاری از واحد های فروش ما شاهد دسته بندی های متفاوتی از کارتریج ها و هد ها می باشیم. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت خرید کارتریج های اورجینال حتما به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش لوازم جانبی پلاتر های HP مراجعه نمایید.

 

نمایندگی قطعات

 

خرید قطعات اورجینال پلاتر

مطمئنا شما می توانید سریعترین زمان ممکن قطعات اورجینال و اصلی HP را در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP تهیه کنید. بسیاری از کاربران در ارتباط با قطعات مربوط به تانک ها سوالات بسیاری را مطرح می نمایند. به طور کلی تانک ها به دو صورت عرضه می شوند. دستگاه هایی که به صورت فابریک دارای مخزن هستند. و دستگاه هایی که اجازه ی مخزن و کاستوم نمودن را به کاربران می دهند. در هنگام مواجه شدن با این دو دسته ما باید به مسائل مهمی همچون نحوه ی استفاده و جوهر ها توجه داشته باشیم. لذا پیشنهاد می شود تا در هنگام استفاده از جوهر و مخزن پلاتر های HP تمامی دستورالعمل های لازم را طبق استاندارد های موجود انجام دهید.

 

خرید قطعات اورجینال پلاتر

 

چرا استفاده از قطعات اورجینال در پلاتر های HP دارای اهمیت بسیاری می باشد؟ در نظر داشته باشید که کمپانی اچ پی بر دو موضوع کیفیت چاپ و سرعت عملکرد دستگاه های خود بسیاری حساس و متمرکز می باشد. از این رو در بسیاری از دستگاه های قدیمی خود همواره توصیه نموده که از قطعات اورجینال و شرکتی استفاده نمایید. اما در دستگاه های جدید ما شاهد استفاده از تکنولوژی شناسایی قطعات می باشیم. در این راستا این دستگاه ها در نسخه ی جدید خودشان دارای قابلیتی مبنی بر شناسایی قطعات طرح ، فیک و غیر اوریجنال می باشند. سپس با قفل نمودن دستگاه و عدم پیروی از دستور کاربران را مجاب به استفاده از قطعات اورجینال می کنند.

 

تشخیص قطعات اورجینال پرینتر

تشخیص قطعات اورجینال پرینتر کمی دشوار می باشد. زیرا که در این دسته از کالا ها ما شاهد گوناگونی بسیار و شباهت بسیار زیاد قطعات فیک به قطعات اورجینال می باشیم. در وهله ی اول بهترین راه برای خرید کارتریج و یا سایر قطعات مصرفی پلاتر های اچ پی مراجعه به نمایندگی ها و مارکت های مجاز می باشد. در وهله ی دوم اگر قصد خرید قطعات اورجینال اچ پی اعم از قطعات مصرفی و یا قطعات اصلی را داشتید می توانید از طریق سایت نمایندگی و سایت اچ پی بررسی های لازم را انجام داده و سپس پس از مشاهده ی قطعات لازم ، سفارش خود را در سایت نمایندگی تکمیل نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مرکز خدمات HP در ارتباط باشید.

 

تشخیص قطعات اورجینال پرینتر

🔔 2 نفر پرسیدند!!!
  • لوازم جانبی دیزاین جت های سری 800 گفته

    […] همچنین شما می توانید جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی قطعات پلاتر های اچ پی در تهران با ما در ارتباط […]

    ژانویه 2, 2023 - 3:57 ب.ظ
  • ایراد نصب تانک در پلاتر های HP گفته

    […] بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی قطعات پلاتر های اچ پی در ارتباط […]

    آوریل 4, 2023 - 4:27 ب.ظ
The comments are closed.