HP search
HP logo

مقایسه ی 36 اینچ ها HP T630 & HP T650

نمایندگی پلاتر اچ پی
مقایسه ی 36 اینچ ها HP T630 & HP T650 | در این بخش تصمیم داریم تتا در ارتباط با دو سری از پلاتر های medium سایز اچ پی ، بررسی های لازم را انجام داده و سپس با توجه به نوع عملکرد آنها خصوصیات ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

مقایسه ی 36 اینچ ها HP T630 & HP T650 | در این بخش تصمیم داریم تتا در ارتباط با دو سری از پلاتر های medium سایز اچ پی ، بررسی های لازم را انجام داده و سپس با توجه به نوع عملکرد آنها خصوصیات این دستگاه ها را خدمتتان اعلام نماییم. از این رو اگر به دنیال خرید پلاتری پر قدرت در سایز 36 اینچ می باشید . می توانید از طریق نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پلاتر های اچ پی به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید این سری از دستگاه ها اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما باشید.

 

مقایسه ی 36 اینچ ها

همانطور که می دانید اچ پی برای گسترش محصولات خود در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای دسته بندی دقیقی از دستگاه ها و نحوه ی عملکرد آنها تولید نموده است . از این رو هر کاربر می تواند با توجه به مشخصات دستگاه مد نظر و ایده آل خود ، در زمینه ی چاپ و پلات ، به دنبال محصول مورد نظر خود باشد. اچ پی در جهت کسب رضایت مشتریان خود و همچنین احترام به شیوه ی کار آنها ، پلاتر ها را از سایز 24 رومیزی تا Wide  60 اینچی تقسیم نموده است.

 

 

مقایسه ی 36 اینچ ها

 

 

سایز پلاتر اچ پی T650 و T630 در دسته ی 36 اینچ ها قرار دارد . این سایز از پلاتر های اچ پی به عنوان سایز های متوسط در بازار کارایی دارند . بیشتر افرادی که نیاز چاپ در ابعاد متوسط را دارند تصمیم به خرید پلاتر های سایز متوسط می کنند. پلاتر های چون سری T650 و T630 از سری دستگاه های محبوب و پر فروش سایز متوسط اچ پی می باشند که شما می توانید. چاپ اسناد خود را به  دست این سری از چاپگر های فرمت بزرگ اچ پی بسپارید. از این رو جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. در بخش جوهر T650 پلاتر  36 شما می توانید به راحتی تمامی اطلاعات مربوط به قطعات مصرفی چاپگر های سری T650 با ما همراه باشید.

 

Designjet

پلاتر T650 اچ پی ، این سری از دستگاه های اچ پی با تکنولوژی چاپ جوهرافشان رنگی در ابعاد 36 اینچ طراحی و ساخته شده اند . ابعاد و نوع تکنولوژی این پلاتر در زمینه ی کاری اداری بسیاری مناسب و قابل توجه می باشد. از سری مشخصات این دستگاه می توان به سرعت پلات 2 دقیقه ای ، امکان چاپ سایز A4 ،  A3 ،  A2 ، A1 و A0 اشاره نمود. همچنین این دستگاه قابلیت های چون اتصال به شبکه ، نصب مخزن جوهر ، شارژ مجدد کارتریج را دارد. شما می توانید در ادامه از این سری قابلیت های پلاتر های اچ پی استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که پلاتر HP T650 دارای چهار کارتریج HP 712 می باشد.

 

Designjet

 

 

اما در ارتباط با مشخصات پلاتر اچ پی T 630 لازم است بدانید. که این دستگاه ها ، با قابلیت چاپ مدرن در ابعاد 36 اینچ قرار گرفته است. همچون سری T 650 این دستگاه نیاز توانایی چاپ در ابعاد A4 ،  A3 ،  A2 ، A1 و A0 خدمت شما کاربران گرامی ارائه می دهد. چنانچه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با فروش و خدمات پس از فروش T650 و T630 داشتید. می توانید با ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی پلاتر T630 36 اینچ HP با ما در ارتباط باشید.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.