HP search
HP logo

لوازم جانبی پلاتر های HP

نمایندگی پلاتر اچ پی
لوازم جانبی پلاتر های HP | در این بخش تصمیم داریم تا به طورت کلی برخی از قطعات مهم و قابل اهمیت پلاتر های اچ پی را با همدیگر بررسی نماییم. قطعات و لوازم جانبی در پلاتر های اچ پی دارای اهمیت زیادی می باشند. ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
5/5 - (1 امتیاز)

لوازم جانبی پلاتر های HP | در این بخش تصمیم داریم تا به طورت کلی برخی از قطعات مهم و قابل اهمیت پلاتر های اچ پی را با همدیگر بررسی نماییم. قطعات و لوازم جانبی در پلاتر های اچ پی دارای اهمیت زیادی می باشند. در همین راستا در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با چندی از این قطعات اطلاعات و بررسی های لازمه را انجام داده. در نظر داشته باشید. که یکی از الزامی ترین موارد هنگام استفاده از پلاتر های اچ پی ، استفاده از قطعات مصرفی اورجینال و شرکتی می باشد. در بسیاری از پلاتر های هوشمند اچ پی ، دستگاه به کاربران اجازه ی استفاده از قطعاتی همچون هد ، کاغذ ، کارتریج و … را به صورت غیر اورجینال نمی دهد  . لذا که قطعات با کیفیت و با عملکرد صحیح به عنوان حساسیت این دستگاه ها به حساب می آیند.

 

لوازم جانبی پلاتر

لوازم جانبی پلاتر پلاتر ها عموما جز دستگاه هایی هستند که عمدتا از لوازم جانبی های بسیاری در چاپ استفاده می کنند.به طور مثال هر پاتر جهت انجام امورات چاپ خود به یکسری قطعات مصرفی همچون هد ، کارتریج ، کاغذ ، جوهر ، در برخی از دستگاه ها تانک ، کابل و خیلی قطعات ریز و درشت دیگر احتیاج دارد. در همین راستا ما در این بخش تصمیم داریم تا این سری از قطعات را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. تا بتوانید برای دستگاه های چاپگر عریض ، خود از مرغوب ترین قطعات و لوازم های جانبی استفاده نمایید. در وهله ی اول تمامی پلاتر های اچ پی جهت راه اندازی به قطعه ای بنام کابل برق احتیاج دارند. کابل برق به عنوان یک رابط ، برق دستگاه را به صورت کنترل شده. به چاپگر می رساند. کابل برق استاندارد قطعه ای مهم می باشد.

کابل برق هایی که دارای استاندارد لازم نیستند ممکن است. دستگاه ها را در بخش جران های ورودی و خروجی به خطر بی اندازند. در دسته ی بعدی از کابل ها ما با کابل های ارتباط دهنده ی سیستمی رو به رو هستیم. اهمیت اصل و اورجینال بودن این کابل ها به مراتب از کابل های برق پایین تر می باشد . اما فراموش نکنیم که کابل های ارتباط سیستمی نامرغوب نیز توانایی انتقال دیتا را به صورت سریع و مناسب به پلاتر نمی دهند. در بخش دوم تصمیم داریم تا با کاغذ های استاندارد بحث و گفت و گویی داشته باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هارد پلاتر های HP در نمایندگی با ما همراه شوید.

 

لوازم جانبی پلاتر

 

در نمایندگی اچ پی

رول های پلاتر های اچ پی دارای مشخصات بسیاری می باشند. این رول ها در عرض ، وزن و متراژ خصوصیات متفاوتی دارند. در نظر داشته باشید که شما مصرف کنندگان گرامی پیش از خرید هر یک از این رول ها می توانید نسبت به نوع ، متراژ و عرض آن با کاربران ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تماس برقرار نموده تا هوشمندانه ترین انتخاب را برای دستگاه خود کنید. همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از کاغذ های اورجینال و استاندارد در پلاتر های اچ پی به عنوان اصلی مهم و قابل اهمیت به حساب می آید. بلذا در صورت استفاده از کاغذ های نامرغوب می توانید شاهد نکشیدن و چاپ نشدن دقیق دستورات خود بروی رسانه باشید.

 

در نمایندگی اچ پی

 

پیش از اینکه بخواهیم توضیحات ضروری خود را در ارتباط با کارتریج و درام ماشین های اداری عریض بیان کنیم ، تصمیم داریم تا نکاتی قابل توجه را در ارتباط با تانک ها خدمت شما کاربران گرامی بگوییم. عموما تانک ها در بسیاری از پلاتر های اچ پی به صورت استاندارد و فابریک قرار گرفته اند. هنگامی که ما دستگاه هایی که دارای تانگ هستند را خریداری می کنیم باید ، نسبت به تعویض و شارژ جوهر آنها توجه ویژه ای داشته باشیم. به طور مثال اگر از جوهری نا مناسب در این دستگاه ها استفاده شود که حجم DPI آن با رزولوشن چاپ دستگاه ما نخواند ممکن است. دستگاه ما دچار آسیب در بخش هد و تفکیک رنگ شود. از این رو پیشنهاد می شود تا از جوهرهای استاندارد چاپگر خود استفاده نمایید.

 

هد و کارتریج پلاتر | لوازم جانبی پلاتر

در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعات جانبی در زمینه ی دستگاه های چاپگر عریض مربوط به بحث کارتریج ها می شود . بسیاری از کاربران در جهت استفاده ی مجدد از پلاتر های خود خرید و کارتریج های طرح و شارژی را ترجیح می دهند. اما نمی دانند که این عمل آنها باعث تخریب قطعات جانبی پلاتر های می شود. ما در بخش های قبلی در ارتباط با اهمیت هد و کارتریج های جوهرافشان اطلاعات زیادی را خدمت کاربران ارائه داده ایم. همچنین کمپانی نیز در ارتباط با زمان و جایگزین این قطعات نیز توضیحات بسیاری را بر روی دستگاه های خود قرار می دهد. لذا شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

 

هد و کارتریج پلاتر | لوازم جانبی پلاتر

🔔 3 نفر پرسیدند!!!
  • نمایندگی قطعات پلاتر های اچ پی گفته

    […] اورجینال حتما به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش لوازم جانبی پلاتر های HP مراجعه […]

    دسامبر 18, 2022 - 12:23 ب.ظ
  • قطعات دیزاین جت های سری 500 گفته

    […] خورد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لوازم جانبی پلاتر های HP با ما همراه […]

    ژانویه 18, 2023 - 2:33 ب.ظ
  • ارسال قطعات اصلی پلاتر به شهرستان گفته

    […] جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان در ارتباط با لوازم جانبی پلاتر های HP  ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در […]

    فوریه 22, 2023 - 1:26 ب.ظ
The comments are closed.