HP search
HP logo

لوازم جانبی دیزاین جت های سری 800

نمایندگی پلاتر اچ پی
لوازم جانبی دیزاین جت های سری 800 | همانطور که می دانید پلاتر ها نیز همانند سایر ماشین های اداری ، جهت پیشبرد اهداف خود در چاپ نیازمند یکسری قطعات و لوازم های جانبی می باشند. در همین راستا کارشناسان نمایندگی رسمی اچ پی در ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

لوازم جانبی دیزاین جت های سری 800 | همانطور که می دانید پلاتر ها نیز همانند سایر ماشین های اداری ، جهت پیشبرد اهداف خود در چاپ نیازمند یکسری قطعات و لوازم های جانبی می باشند. در همین راستا کارشناسان نمایندگی رسمی اچ پی در نظر دارند. تا با معرفی این لوازم ، اطلاعات موثری را به کاربران ارائه داده. تا تمامی خریداران در این بخش آگاهی کامل و مناسبی نسبت به قطعات جانبی با کیفیت و سازگار با پلاتر های سری 800 داشته باشند. اما پیش از هر چیزی لازم است بدانید که پلاتر های سری 800 به عنوان یکی از پلاتر های پرفروش در دسته چاپگر های 44 اینچی به حساب می آید. حساسیت کم آن نسبت به لوازم جانبی و قطعات مصرفی باعث شده تا کاربران بتوانند. در هر شرایط و صنعتی از خصوصیات و ویژگی های این دستگاه ها بهره مند شوند.

 

لوازم جانبی دیزاین جت

مطمئنا تمامی ماشین های اداری برای شروع به کار نیازمند یک سری قطعات و لوازم های جانبی می باشند. این موضوع در پلاتر سری 800 نیز دیده می شود. در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین و موثر ترین قطعات در این سری از دستگاه های اچ پی ، قطعات مصرفی می باشند. از سری مهمترین قطعات مصرفی می توان به کارتریج و جوهر آن اشاره نمود. در نظر داشته باشید که هر پلاتر بنا به خصوصیات و ویژگی های خود در چاپ از کارتری و جوهر های متنوعی استفاده می کند. همین موضوع باعث شده تا کاربران نتوانند از یک جوهر یا یک کارتری برای تمامی پلاتر ها استفاده نمایند. ضمنا اهمیت جوهر و کارتریج نیز، در پلاتر ها بسیار بالا می باشد.

طبق گزارشات ارسال شده توسط کاربران ، بسیاری از افراد نیاز به تانک دار نمودن دستگاه های خود داشتند. از این رو پیشنهاد می شود. پس از تانک دار نمودن پلاتر هایی چون سری 800 حتما از جوهر های سازگار  با حجم استاندارد DPI در آنها استفاده نمایید. در بخش قطعات مصرفی و لوازم های جانبی پلاتر های 800 قطعاتی چون پد و ابزار هایی مخصوص به هوا گیری هد ها دیده می شود. این ابزار نیز دارای اهمیت و ارزش بالایی می باشند. که شما می توانید از آنها برای هواگیری و باز نمودن نازل های هد استفاده نمایید.

 

 

 

 

لوازم جانبی دیزاین جت

 

نمایندگی پلاتر های اچ پی

به طور پلاتر ها در زمینه ی چاپ از قطعات بسیاری استفاده می کنند. در همین راستا در این بخش تصمیم داریم به بخش رسانه ها رفته و کاغذ های سازگار با پلاتر 800 را بررسی کنیم. این دستگاه توانایی پشتیبانی از کاغذ به عرض 60 تا 75 سانتی متری را داشته و کاربران می توانند. بنا به نوع استفاده ی خود هر گونه چاپی را بروی این رسانه ها انجام دهند. در ارتباط با پلاتر سری 800 نیز لازم است. بدانید که این دستگاه توانایی و دقت چاپ 1200 * 600 DPI داشته و با توجه به این موضوع در دسته چاپگر های 45 اینچ قرار گرفته است. همچنین سرعت این دستگاه در هر فوت مربع 80 ثانیه محاسبه شده است. سال تولید این دستگاه توسط کمپانی اچ پی سال 2005 بوده و پس از آن خدمات پس از فروش آن را به کاربران خود ارائه می دهد.

 

نمایندگی پلاتر های اچ پی

 

همچنین در نظر داشته باشید. که قطعاتی چون نوادر انکودر ، چیپ های کارتریج ، پد و پیکاپ و تمامی قطعات کاغذ کش در پرینتر ها و پلاتر های اچ پی به عنوان دسته ای مهم از لوازم های جانبی به حساب می آیند. از این رو شما می توانید جهت خرید و یا سفارش هر یک از این قطعات با کارشناسان ما. در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با پلاتر های عریض وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

بررسی اصالت قطعات جانبی

همانطور که می دانید قطعات جانبی به عنوان موردی مهم و قابل توجه در دستگاه های پلاتر به حساب می آیند. استفاده از هر نوع قطعه ی غیر شرکتی و غیر اورجینال در این دستگاه ها باعث می شود. که کاربران به اهداف خود در چاپ نرسند. از این رو شما می توانید جهت انجام یک خرید ایمن و قطعات اورجینال اچ پی برای پلاتر های سری 800 به نمایندگی و مارکت های مجاز HP در تهران مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس ز فروش در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی قطعات پلاتر های اچ پی در تهران با ما در ارتباط باشید.

 

قطعات لپ تاپ HP | مادربرد ، سی پی یو ، کارت گرافیک ، رم و بسیاری از قطعات دیگر ، به عنوان قطعات اصلی و سخت افزاری لپ تاپ ها به حساب می آیند. که شما می توانید به واسطه ی این قطعات نوع پردازش و عملکرد دستگاه را تشخیص دهید. قطعات اصلی و قطعات تشکیل دهنده ی هر لپ تاپ به عنوان عامل اصلی تعیین کننده ارزش و متریال دستگاه شناخته میشود.

 

بررسی اصالت قطعات جانبی

 

 

 

از دیگر زیرمجموعه های مرکز ماشین های اداری و رایانه اچ پی میتوان به نمایندگی کارتریج های اچ پی و نمایندگی پرینترهای اچ پی اشاره کرد . کاربرنیکه مصرف کننده چاپگرهای عریض HP هستند میتوانند در صورت نیاز تهیه مواد مصرفی و یا چاپگرهای معمولی همانند پرینتر های لیزری و جوهرافشان با مراجعه به سامانه های لینک شده در متن از مزایای سبد کالای اچ پی در ارتباط با مواد مصرفی بهره مند شوند از جمله این خدمات میتوان به hp instant ink اشاره کرد.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.