HP search
HP logo

قطعات دیزاین جت های سری 500

نمایندگی پلاتر اچ پی
قطعات دیزاین جت های سری 500 | پلاتر ها به عنوان یکی از اصلی ترین ماشین های اداری وظایف مشخصی را در چاپ دارند. همین موضوع باعث شده تا کاربران بتوانند از خدمات و عملکرد این دستگاه در فضای های بزرگ همچون ادارات ، سازمانها ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

قطعات دیزاین جت های سری 500 | پلاتر ها به عنوان یکی از اصلی ترین ماشین های اداری وظایف مشخصی را در چاپ دارند. همین موضوع باعث شده تا کاربران بتوانند از خدمات و عملکرد این دستگاه در فضای های بزرگ همچون ادارات ، سازمانها و … استفاده کنند. همانطور که انتظار می رود این دستگاه ها نیز همانند سایر چاپگر های دیگر HP جهت چاپ و انجام تمامی امورات مشابه (اسکن و کپی )  نیاز به قطعاتی دارند. حال این قطعات در دسته بندی های متفاوتی توسط کمانی طراحی شده است. لذا در همین راستا ما تصمیم داریم تا با معرفی و آشنایی بیشتر با این قطعات ، آنها را خدمت شما کاربران گرامی و مصرف کنندگان سری HP 500 معرفی نماییم. با ما در نمایندگی قطعات اصلی پلاتر های اچ پی در ادامه همراه باشید.

 

قطعات دیزاین جت

در نظر داشته باشید که تمامی ماشین های چاپگر برای انجام چاپ نیاز به قطعاتی دارند. حال در بسیاری از این مواقع قطعات به صورت اصلی و در بسیاری از مواقع دیگر این قطعات به صورت مصرفی می باشند. اهمیت این قطعات برای ماشین های اداری و رایانه ای بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد. از این رو شما باید توجه ویژه ای نسبت به تعویض ، سرویس و یا خرید هر یک از قطعات پلاتر های سری 500 داشته باشید. هماننند تمامی پلاتر ها ، سری 500 نیز دارای دو بخش از قطعات می باشد. ابتدا در ارتباط با قطعات اصلی و سخت افزاری این دستگاه بررسی های لازم را انجام می دهیم.

 

 

 

قطعات دیزاین جت

 

 

 

بخش داخلی این دستگاه شامل قطعات مکانیکی و قطعات سخت افزاری می شود. به طور کلی قطعات سخت افزاری جهت راه اندازی دستگاه دارای پارت و بخش های متفاوتی می باشند. در پلاتر های سری 500 ما شاهد بخش هایی چون فرمتر و مین برد می باشیم. در پلاتر 500 تمامی عوامل توسط برد و مین برد ها بررسی  و سپس اجرایی می شود. چنانچه که هر کدام از قطعات دستگاه دچار آسیب شود در همان لحظه ی اول اخطار به پنل و نمایشگر ما منتقل می شود.  سپس ، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید و یا سرویس قطعات سخت افزاری پلاتر های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی و مکرر تعمیرات HP  همراه شوید.

 

 

 

 

 

 

نمایندگی پلاترهای HP

عموما بیش از نیمی از مصرف کنندگان پلاتر ، از این دستگاه برای چاپ اسناد و اهداف خود در زمینه ی چاپ عکس ، طراحی نقشه ، بنر ، تصاویر گرافیکی و … استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که نیمی از وظایف این چاپگر ها بر عهده ی جوهر و قطعات مصرفی این چاپگر ها می باشد. اگر قطعاتی چون انکودر ، رسانه های متفاوت در اینچ های متنوع ، کارتریج و جوهر ها کار خود را به درستی انجام ندهند. ایرادات بسیاری در زمینه ی چاپ به وجود می آید. از این رو پیشنهاد می شود تا پیش از انجام هرگونه چاپ توجه ویژه ای به قطعات مصرفی خود داشته باشید.

 

 

 

نمایندگی پلاترهای HP

 

 

 

پلاتر های سری HP 500  در راستای چاپ اسناد از کارتریج های جوهری استفاده می نمایند. پلاتر های اچ پی 500 در دو سایز متفاوت توسط کمپانی طراحی و به بازار عرضه شده اند. HP T500 42 inch و HP T500 24 inch . هر یک از این دستگاه ها با توجه به قابلیت های خود توانایی ارائه ی خدمات چاپ را با بالاترین کیفیت به کاربران ارائه می دهند. در نظر داشته باشید که پلاتر سری 24 دارای چهار رنگ کارتریج و پلاتر سری 42 دارای 6 رنگ از کارتریج های سازگار را دارد. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید.

 

تفاوت پلاترهای سری T500 اچ پی

همانطور که گفته شد سری HP T500 دارای دو مدل متفاوت در بازار می باشند. در قدم اول لازم است بدانید که هر یک از این دستگاه ها بنا به ویژگی و عملکرد خود مناسب برای فضا های کاری متفاوتی می باشند. هر دو دستگاه به دلیل استفاده از کیت کارتریج 82 رنگی و 10 مشکی  توانایی های بالایی را در چاپ ارائه می دهند. این کارتریج به همراه عملکرد بی نظیر سری 500 توانایی به نقش کشیدن کوچکترین جزئیات را نیز به ما می دهد.

به طور کلی پلاتر های سایز 24 این دستگاه نوع مصرف اداری داشته و به افرادی چون مهندسین ، معماران و … این اجازه را می دهد تا نقش های خود را با سرعت و کیفیت مطلوب به چاپ برسانند. در دسته ی 42 اینچ این دستگاه نیز قابلیت های صنعتی به چشم می خورد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لوازم جانبی پلاتر های HP با ما همراه شوید.

 

 

 

تفاوت پلاترهای سری T500 اچ پی

قطعات دیزاین جت

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.