HP search
HP logo

فرمتر پلاتر | نمایندگی قطعات اچ پی

نمایندگی پلاتر اچ پی
فرمتر پلاتر - نمایندگی قطعات اچ پی | در ساختار تمامی ماشین های اداری ، ما شاهد یک قطعه ی مهم به عنوان قطعه ی پذیرنده ، کنترل کننده و هوشمند می باشیم. این قطعه وظیفه ی مدیریت بخش های مهم و عملکرد اساسی ماشین ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

فرمتر پلاتر – نمایندگی قطعات اچ پی | در ساختار تمامی ماشین های اداری ، ما شاهد یک قطعه ی مهم به عنوان قطعه ی پذیرنده ، کنترل کننده و هوشمند می باشیم. این قطعه وظیفه ی مدیریت بخش های مهم و عملکرد اساسی ماشین های اداری را دارند. اما پلاتر ها نیز ای این قانون مستثنی نبوده و از همین تکنولوژی پیروی می کنند. برد فرمتر ؛ این برد در ساختار پلاتر ها وظیفه ی کنترل بخش های مهم و مدیریت پلاتر را دارد. این قطعه دارای اهمیت و حساسیت بالایی در زمینه ی ماشین های اداری فرمت بزرگ می باشد. از این رو تصمیم داریم تا در ادامه در ارتباط با عملکرد و خصوصیات این ستگاه نکات مهمی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. با ما همراه شوید.

 

برد فرمتر در پلاتر های اچ پی ، به عنوان مرکز مدیریت عملکرد خود را انجام می دهد . از نظر وظیفه این قطعه را می توان همانند عضو مغز در بدن تشبیه نمود. پلتفرم پیچیده ی این قطعه ، باعث شده تا بسیاری از تکنسین ها را در زمینه ی تعمیرات ماشین های اداری فرمت بزرگ به چالش بکشد. فرمتر ها چه وظیفه ای دارند.؟ دامنه  و عملکرد این قطعه در تمامی ماشین های اداری اچ پی غیر قابل توصیف می باشد . اما به طور مثال می توانیم به چند نمونه از مهمترین اشاره داشته باشیم. بخشی از هشدار های لازم در پلاتر ها همانطور ارور های رسانه ، خطا های بردی ، و وضعیت قطعات مصرفی و … توسط برد فرمتر شناسایی و سپس به دیسپلی چاپگر منتقل می شود. از این رو ما متوجه خواهیم شد که دقیقا دستگاه چه خطاهایی را دارد.

 

تصویر مرتبط با فرمتر پلاتر | نمایندگی قطعات اچ پی - hp designjet t650

 

فرمتر پلاتر

نقش اساسی فرمتر در پلاتر های اچ پی | همانطور که می دانید پلاتر های اچ پی جهت انجام کر های سنگین طراحی و به بازار عرضه شده اند. پلاتر های اچ پی از سری دستگاه های رومیزی تا پلاتر عریض فرمت بزرگ به بازار عرضه شده اند. پردازنده ی هوشمند پلاتر ها در برد فرمتر خلاصه شده است. از این رو این برد می تواند اطلاعات مورد نظر کاربران را از طریق اخطار های جداگانه در دسترس قرار دهد.  همچنین این برد اطلاعات و دستورات وارد شده در پلاتر را بررسی نموده و سپس طبق دستور اعلام شده آن را به سرانجام می رساند. به طور مثال هنگامی که شما از طریق سیستم و یا یک حافظه ی خارجی تصمیم به پرینت می گیرید. برد فرمتر آن را بررسی نموده و سپس وظیفه ی چاپ آن را به موتور و سایر قطعات مورد نظر منتقل می نماید.

تشابه این قطعه در پلاتر ها با CPU در پی سی و لپ تاپ ها بسیار زیاد می باشد. این قطعه نیز همانند سی پی یو ممکن است دچار ایرادات احتمالی زیادی شود. عدم استفاده ی صحیح از دستگاه ، نفوذ آب درون برد ، نوسان برق و خیلی از عوامل های دیگر موجب ایجاد اختلال و خرابی در فرمتر پلاتر های اچ پی می شود. از این رو شما می توانید پس از مشاهده ی هرگونه خلل در پلاتر خود ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی مرکز خدمات پلاتر HP در ارتباط باشید.

 

فرمتر پلاتر

 

HP plotter parts

قطعات پلاتر های اچ پی همانند سایر چاپگر های این دارای گرید و کیفیت های متفاوتی در بازار می باشند. در نتیجه پیش از خرید هر یک از این قطعات باید بررسی لازم را در جهت تشخیص اصالت محصولات داشته باشید. قطعات مصرفی همانند هد و کارتریج ، قطعات موتور ، گیربکس ، کریج ، تسمه ی کریج ، برد فرمتر و … با عملکرد صحیح خود باعث ایجاد محتوای مورد نظر کاربران بروی رسانه های سازگار و متفاوت می شوند. لذا اگر هر یک از این قطعات در زمینه ی چاپ دچار ایراد شوند ممکن است چاپ ، به سرانجام نرسد. از این رو پیشنهاد می شود تا در صورت خرابی پلاتر های خود با نمایندگی در ارتباط باشید.

 

HP plotter parts

 

تعمیر پلاتر های اچ پی

همانطور که می دانید پلاتر ها به عنوان چاپگر های صنعتی و البته سنگین وزن معروف می باشند. از این رو جا به جا نمودن این دستگاه ها امری دشوار و تقریبا غیر قابل انجام می باشد. از این رو نمایندگی رسمی در جهت کسب رفاه کاربران و مصرف کنندگان پلاتر های اچ پی تمامی خدمات مربوط به این دستگاه ها را درب محل انجام می دهند. تنها کافیست ایرادات و نقص های پلاتر خود را بررسی نموده و به کارشناسان اطلاع دهید. پس از بررسی ایرادات و رفع آن در کمترین زمان توسط تکنسین های اچ پی نیز می توانید از خدمات نمایندگی بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات اصلی پلاتر های اچ پی با ما همراه باشید.

 

تعمیر پلاتر های اچ پی

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.