HP search
HP logo

دیزاین جت T1200 جوهر اصلی

نمایندگی پلاتر اچ پی
دیزاین جت T1200 جوهر اصلی  | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از مطرح ترین دستگاه های دیزاین جت اچ پی. اطلاعات مورد نیاز شما کاربران گرامی را بررسی نموده و مزایا و معایب این دستگاه را خدمت شما کاربران گرامی ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

دیزاین جت T1200 جوهر اصلی  | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از مطرح ترین دستگاه های دیزاین جت اچ پی. اطلاعات مورد نیاز شما کاربران گرامی را بررسی نموده و مزایا و معایب این دستگاه را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. کیفیت ساخت و رنگ بدنه ی این دستگاه باعث شده تا 1200 موردی مناسب در زمینه ی دیزاین جت های اچ پی به شمار برود. البته نا گفته نماند که کیفیت بالای این چاپگر یکی دیگر. از دلایل محبوبیت این سری از دستگاه ها می باشد. در ادامه با ما همراه باشید. در در ارتباط با مشخصات فنی و بررسی این دستگاه نکات کلیدی بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

دیزاین جت T1200

پلاتر های سری T1200 نیز از سری چاپگر های اداری و سازمانی در دسته بندی کمپانی اچ پی به حساب می آیند. سطح پردازش و عملکرد فوق العاده ی این دستگاه باعث شده. تا کاربران به عملکرد و پردازش این دستگاه ، اطمینان کامل داشته و اسناد مورد نیاز را در دست چاپ قرار دهند. پلاتر HP T1200 به عنوان یک چاپگر رده بالای کمپانی اچ پی این امکان را به شما می دهد. تا اسنادتان را با کیفیتی بالاتر از حد تصور به صورت هوشمندانه به چاپ برسانید. و از مزیت های این دستگاه بهرمند شوید. از سری مشخصات قابل توجه به این دستگاه می توان به ابعاد آن که در دسته ی 44 اینچی می باشد. که توانایی های بالایی در چاپ به کاربران ارائه می دهد .

HP پس از طراحی و عرضه ی این محصول به بازار ، T1200 را به عنوان یک نسخه جایگزین HP T1120 معرفی نمود. با توجه به این موضوع بسیاری از کاربران در راستای چاپ خود از قابلیت ها و تکنولوژی سری T1200 را به کارایی نسل قدیم ترجیح می دهند. در ارتباط با مشخصاتت مهم در زمینه ی کارکرد این دستگاه باید به حداقل و حداکثر سایز این دستگاه که A4 تا  A0 می باشد. اشاره نمود. T1200  توانایی چاپ اسناد در کیفیت 2400*1200 نقطه در اینچ را به کاربران ارائه می دهد. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد در جهت چاپ تصویر ، نقشه و متن و … از این دستگاه ها استفاده نمایند. در نظر داشته باشید که T1200 در دسته پلاتر های سه کاره ی کمپانی اچ پی قرار گرفته. و این دستگاه توانایی چاپ ، کپی و اسکن را به کاربران ارائه می دهد.

 

 

 

دیزاین جت T1200

 

 

 

 

پلاتر اچ پی

بسیاری از کاربران در ارتباط با سرویس این دستگاه سوالاتی را مطرح می نمایند. در نظر داشته باشید که پلاتر T1200 به عنوان یک دیزاین جت  44 اینچی ، حجم و فضای زیادی را از محیط ما می گیرد . همچنین جابه جایی این دستگاه 200 کیلوگرمی برای انجام  سرویس و تعمیرات دوره ای بسیار سنگین و غیر ممکن می باشد. از این رو نمایندگان مجاز اچ پی در جهت تعمیر و سرویس پلاتر های HP T1200 در ایران . تمامی خدمات مربوطه را به کاربران و خریداران در محل ارائه می دهند. اگر پلاتر شما دچار هرگونه اختلال و ایرادی باشد. می توانید به آسانی از طریق ارتباط با نمایندگی تعمیر پلاتر اچ پی HP اطلاعات مورد نظر دستگاه و ایرادات آن را با کارشناسان ما به اشتراک بگذارید.  کارشناسان پلاتر اچ پی در سریعترین زمان پاسخگوی شما کاربران خواهند بود.

 

تصویر مرتبط با دیزاین جت T1200 جوهر اصلی - HP.72inkپلاتر اچ پی

 

موضوع اصلی ما در این بخش مربوط به پلاتر های جوهر اصلی کمپانی اچ پی مربوط می شود. در نظر داشته باشید که بسیاری از پلاتر ها با کارتریج های ناسازگار و غیر اورجینال توسط فروشنده  ها به فروش می رسند. همچنین در نظر داشته باشید که اهمیت استفاده از کارتریج های اورجینال در این سری از دستگاه های اچ پی بسیاری مهم می باشد . از این رو پیشنهاد می شود تا با تهیه ی پلاتر های HP T1200 از مارکت های مجاز. لذت استفاده از دستگاه های اورجینال اچ پی را تجربه نمایید.

 

سایر مشخصات T1200

 

T1200 به عنوان یک پلاتر هوشمند دارای مشخصات زیادی می باشد. البته لازم به ذکر است که یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه نسبت به سایر چاپگر های 44 اینچ ، همین دقت به جزئیات و آپشن های این دستگاه است. تکنولوژی چاپ این دستگاه به صورت HP Thermal InkJet بوده و کیفیتی چون 2400*1200 DPI را به کاربران ارائه می دهد. کیفیت وضوح تصویر اسکن. و کپی این دستگاه 9600 نقطه در اینچ توسط کمپانی محاسبه شده است. حداکثر مموری بکار رفته در این سری 128GB بوده و البته حجم مناسبی برای ذخیره ی دیتا به حساب می آید. همچنین رول های 328G حداکثر توان کنترل وزن رسانه ی این دستگاه می باشد. در آخر نیز لازم است بدانید که HP T1200 از شش رنگ کارتریج و چهار هد تشکیل شده. و با توجه به این امکانات در عرض 110 قابلیت های چاپ خود را به رخ می کشد.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.