HP search
HP logo

جوهر T650 پلاتر 36

نمایندگی پلاتر اچ پی
جوهر T650 پلاتر  36 | در خصوص  قطعات مصرفی پلاتر های اچ پی بسیاری از مصرف کنندگان با کارشناسان ما در نمانیدگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش ارتباط برقرار میکنند. از این رو ما تصمیم داریم تا در این بخش در ارتباط با ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

جوهر T650 پلاتر  36 | در خصوص  قطعات مصرفی پلاتر های اچ پی بسیاری از مصرف کنندگان با کارشناسان ما در نمانیدگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش ارتباط برقرار میکنند. از این رو ما تصمیم داریم تا در این بخش در ارتباط با اهمیت قطعات مصرفی پلاتر و همچنین نوع عملکرد آنها توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در ادامه با ما همراه شوید. همچنین  در این بخش علاوه بر جوهر پلاتر T650 به کارتریج این دستگاه نیز اشاره خواهیم نمود.

 

جوهر T650

 

جوهر ، در هر پلاتر به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات به حساب می آید . زیرا که بسیاری از وظایف چاپ بر عهده ی این قطعه قرار گرفته است. حال با توجه به اهمیت این دستگاه ها و قطعات مصرفی آن، چه نکاتی در ارتباط با جوهر آنها وجود دارد؟ همانطور که می دانید هر پلاتر برای پیروی از دستورات کاربران ؛ نیاز به قطعات مرتبط به چاپ دارد . اگر پلاتر آماده به کار باشد .باید خیلی سریع پس از دریافت دستورات ، پرینت خود را انجام می دهد. آخرین مرحله ی چاپ مربوط به پذیرش چاپ و پردازش جوهر می شود. جهت تهیه هد و کارتریج اصلی پلاتر با ما همراه باشید.

 

جوهر T650

جوهر T650

 

Ink plotter

پلاتر های اچ پی بر اساس طراحی مهندسین اچ پی در سایز های متفاوتی طراحی و تولید شده اند. شما می توانید از سایز کوچک این دستگاه یعنی ، 24 اینچ تا سایز فول این دستگاه یعنی 60 اینچ در فضای های متفاوت کاری خود استفاده کنید. در جهت کسب رضایت کاربران این دستگاه ها همگی دارای رزولوشن فول می باشند. همین موضوع باعث می شود تا کاربران بتوانند اسنادشان را با حداکثر کیفیت به چاپ برسانند. همانطور که می دانید یکی از مهمترین ویژگی های هر پلاتر کیفیت خروجی اسناد می باشد. در ارتباط با پلاتر T650 اچ پی 36 اینچ نیز باید بگویم این دستگاه توانایی چاپ را با کیفیت 2400*1000 نقطه در اینچ به کاربران ارائه می دهد.

 

 

Ink plotter

 

 

در ارتباط با مرحله ی نهایی چاپ و پردازش جوهر پلاتر T650 چه می داید ؟ هنگامی ارسال دستور چاپ ، سیستم پردازش پلاتر دستور شما را به طور کلی اسکن می کند. مرحله ی بعدی ، دستگاه برای چاپ آماده می شود. این بخش با توجه به اطلاعات و داده های منتقل شده به دستگاه ؛ جوهر شروع به پخش رنگ می کند. در بسیاری از مواقع جوهر برای نقش بندی دقیق تر اسناد و همچنین ساخت طیف های رنگی جدید ، با یکدیگر ترکیب می شوند. در نهایت با استفاده از هیتر . جوهر پخش شده بروی رول پلاتر خشک شده و شما می توانید اسنادتان را تحویل بگیرید.

 

کارتریج HP 712

کارتریج سری HP 712 به عنوان یک قطعه ی مصرفی در پلاتر های اچ پی به حساب می آید. در ارتباط با تکنولوژی چاپ 712 لازم است بدانید که ، این کارتریج جوهرافشان بوده. و همچنین در چهار رنگ طراحی و به بازار عرضه شده است. هنگامی که شما یک پلاتر همانند T650 را تهیه می کنید ، کمپانی اچ پی به صورت شرکتی 4  عدد کارتریج تست را برای شما روی دستگاه قرار می دهد. این کارتریج ها حجم کم تری از حالت استاندارد دارند و همین موضوع باعث میشه تا ما پس از اتمام آنها نیاز به خرید و یا شارژ کارتریج داشته باشیم.

 

 

کارتریج HP 712

 

 

کارتریج HP 712 با شناسه ی 3ED71A به رنگ مشکی ، به صورت استاندارد دارد 80ML جوهر می باشد. لازم به ذکر است که 712 اچ پی علاوه بر پلاتر T650 بروی پلاتر هایی چون .T230 ، T210 و .T630 نیز سازگار بوده و همین موضوع باعث شده. تا در صنعت کارتریج های پلاتر بسیار پر مصرف و مهم به حساب بیاید.  همچنین علاوه بر رنگ مشکی ، این پلاتر دارای 3 رنگ دیگر ، آبی ، زرد و قرمز می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان  ما در نمایندگی رسمی پلاتر اچ پی در ارتباط باشید.

 

🔔 دومین نفر باشید!!!
  • مقایسه ی 36 اینچ ها HP T630 & HP T650 گفته

    […] این رو جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. در بخش جوهر T650 پلاتر  36 شما می توانید به راحتی تمامی اطلاعات مربوط به قطعات […]

    جولای 17, 2022 - 1:17 ب.ظ
The comments are closed.