HP search
HP logo

تفاوت کارتریج و هد سری T1120 و T1200

نمایندگی پلاتر اچ پی
تفاوت کارتریج و هد سری T1120 و T1200 | با توجه به تنوع و تفاوت هایی که در بازار ماشین های اداری اچ پی مشاهده می کنیم . امروز تصمیم گرفتیم تا به مسئله ی تفاوت بین دو قطعه ی مصرفی اصلی از سری ماشین ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تفاوت کارتریج و هد سری T1120 و T1200 | با توجه به تنوع و تفاوت هایی که در بازار ماشین های اداری اچ پی مشاهده می کنیم . امروز تصمیم گرفتیم تا به مسئله ی تفاوت بین دو قطعه ی مصرفی اصلی از سری ماشین های اداری عریض T1120 و T1200 بپردازیم. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت تکمیل اطلاعات خود و برطرف نمودن مشکلات این دو سری پلاتر ها ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید. همچنین لازم به ذکر است که نمایندگی رسم قصد دارد تا با معرفی این دو سری از پلاتر های محبوب HP ، اطلاعات قابل توجه ای را به کاربران خود ارائه دهد. در ادامه با ما همراه باشید.

 

تفاوت کارتریج و هد

تفاوت کارتریج و هد ، سوالی که ما امروزه خیلی با آن برخورد داریم. شاید این سوالات یکی از کلیدی ترین سوالات کاربران در زمینه ی ماشین های اداری با تکنولوژی چاپ جوهری باشد. همه ی ما با روند کار و اهمیت کارتریج های جوهرافشان در دسته ماشین های اداری جوهر آشنا هستیم . به طور کلی لازم است بدانید که کارتریج ها ، به عنوان منبعی برای نگهداری و پخش نمودن جوهر بروی رسانه ها می باشند. اما باز در این بخش سوال پیش می آید که وظیفه ی هد ها در این عملیات چاپ چی می باشد.؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با برد پلاتر اچ پی با ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید.

وظیفه ی هد نیز به اندازه ی کارتریج مهم و قابل اهمیت است. در نظر داشته باشید که شما قصد چاپ لوگوی اچ پی را دارید. برای این کار نیاز به یک پلاتر و کارتریج های با کیفیت دارید . هنگامی که دستور چاپ را به پلاتر عرضه می کنید. دستگاه شروع به پردازش می کند. سپس با سنجیدن جوهر مورد نیاز ، جوهر را از کارتریج به هد منتقل می کند. در این ما بین هد با در نظر گرفتن الگوی پرینت ، با دقت جوهر مورد نیاز را بروی رسانه پخش می کند.

 

 

 

تفاوت کارتریج و هد

 

پلاتر های 44 اچ پی

در این بخش ما به دو سری از پلاتر های اچ پی یعنی سری T1120 و  T1200 اشاره داشتیم . لازم به ذکر است که هر دوی این دستگاه ها در دسته پلاتر های 44 اینچ اچ پی قرار گرفته اند. اما نکته ای که در این بخش باید به آن پردازیم. در نظر داشته باشید که هر دوی این دستگاه ا در دسته پلاتر های 6 رنگ کمپانی اچ پی قرار گرفته اند. اچ پی T1200 و اچ پی T1120 دو دستگاهی هستند که در بخش 44 اینچ دارای 6 رنگ و 4 هد می باشند. به عنوانی می توان این دو دستگاه را رقیب و محصولی مناسب برای مقایسه به حساب آورد. در نظر داشته باشید که شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید و تهیه ی پلاتر های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه باشید.

 

پلاتر های 44 اچ پیتصویر مرتبط با تفاوت کارتریج و هد سری T1120 و T1200 - HP plotter cartridge

 

 

خرید هد و کارتریج

خرید هد و کارتریج سازگار با پلاتر های اچ پی امروزه به عنوان مسئله ای حساس و مهم در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای به حساب می آید . زیرا که بسیاری از افراد پس از خرید قطعات نامناسب و ناسازگار دچار ایراداتی از قبیل از کار افتادن دستگاه های خود شده اند. از این رو تصمیم داریم تا در این بخش به صورت تخصصی تر به این موضوع نگاه کرده و همچنین اطلاعات مورد استفاده را به شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در نظر داشته باشید که پلاتر هایی چون HP T1120 و HP T1200 از سری پلاتر های مهم و حساس کمپانی اچ پی می باشند. هر گونه استفاده ی غیر استاندارد از این دستگاه ها باعث می شود تا کاربران متحمل هزینه های اضافی بشوند.

 

خرید هد و کارتریج

 

مهمترین مسئله در این سری از پلاتر ها مربوط به قطعات مصرفی می باشد. کارتریج و هد اگر دارای استاندارد های لازم نباشند . آسیب های جدی به روند پردازش دستگاه می زنند. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت تکمیل قطعات مصرفی خود حتما از کارتریج و هد های با اصالت ، تاریخ دار ، و اورجینال استفاده نمایید. پیشنهاد می شود تا در جهت تکمیل و خرید قطعات مصرفی پلاتر های اچ پی در ایران به مارکت ها مجاز HP مراجعه نماید. همچنین شما می توانید پس از مراجعه از خدمات شرکتی اچ پی نیز بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در با ما در واحد نمایندگی تعمیرات اچ پی پلاتر همراه باشید.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.