HP search
HP logo

تعمیر دیزاین جت HP 3800 CP

نمایندگی پلاتر اچ پی
تعمیر دیزاین جت HP 3800 CP | در این بخش شاهد مشاهده و رویارویی با یکی از محصولات عریض اچ پی در دسته ی ماشین های اداری می باشیم. پلاتر اچ پی 3800CP ، این دستگاه به عنوان یک چاپگر عریض در دسته پلاتر های ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

تعمیر دیزاین جت HP 3800 CP | در این بخش شاهد مشاهده و رویارویی با یکی از محصولات عریض اچ پی در دسته ی ماشین های اداری می باشیم. پلاتر اچ پی 3800CP ، این دستگاه به عنوان یک چاپگر عریض در دسته پلاتر های اچ پی قرار گرفته است. به طور کلی نوع کاربری این دستگاه اداری و سازمانی توسط کمپانی مشخص و توصیه شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی و بررسی پلاتر سری 3800 ، در ارتباط با قطعات. آن و خدمات تعویض این سری از دیزاین جت های اچ پی ، توضیحات موثر و مفیدی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم.

 

تعمیر دیزاین جت

پیش از اینکه بخواهیم توضیحاتی را در ارتباط با تعمیرات سری 3800 بی افزایم لازم است. تا در ارتباط با خصوصیات و نکاتی که در ارتباط با دیزاین جت ها وجود دارد . مواردی را بررسی نماییم . در قدم اول لازم است بدانید که به طور کلی دیزاین جت ها ، همان پرینتر های عریض و فرمت بزرگ کمپانی اچ پی می باشند. این سری از دستگاه ها نیز با نام پلاتر در بازار عرضه شده اند. نوع کاربری آنها عمدتا اداری و سازمانی بوده و همین موضوع باعث شده. تا ویژگی های منحصر به فردی را در امر چاپ به کاربران ارائه دهد. به طور کلی شما می توانید با توجه به ویژگی چاپ خود و همچنین ابعاد مورد نظرتان در زمینه ی سایز چاپ از محصولات اچ پی بهرمند شوید.

 

تعمیر دیزاین جت

 

دیزاین جت های اچ پی مجموعه ای از چاپگر های بزرگ اچ پی می باشند. که این توانایی را به ما می دهند تا اسناد ، عکس ، نقشه ، نمودار و … را در ابعاد بزرگتر از سایز استاندارد به چاپ برسانیم. در ارتباط با دیزیان جت HP series 3800 CP باید اضافه نمایید. که این دستگاه با توجه به زمان عرضه ی خود ، نیاز به سرویس ، تعمیر و تعویض قطعات دارد . در نظر داشته باشید که برای چاپی بهتر شما می توانید با خرید کارتریج و سرویس پلاتر های خود به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید . با ما در ادامه همراه شوید تا در ارتباط با دست دوم پلاتر های اچ پی بتوانیم توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم.

 

قطعات اصلی اچ پی

بسیاری از پلاتر های اچ پی پس از گذشت عمر مفیدشان ، نیاز به سرویس ، تعمیر و تعویض قطعه پیدا می کنند . همین موضوع باعث می شود تا کاربران در جهت استفاده ی مجدد از دستگاه های خود ، قدمی را در ارتباط با سرویس دستگاه ها بر دارند. در نظر داشته باشید که سری CP 3800 نیز را می توان به عنوان همان دسته از پلاتر ها معرفی نمود. در نظر داشته باشید که شما می توانید به چندین روش موثر در ارتباط با نحوه ی تهیه و تعمیر پلاتر های سری HP 3800 اقدام نمایید.

 

اگر در تهران و یا سایر شهر های ایران هستید. می توانید تنها با یک تماس ، با واحد مرکزی ماشین های اداری اچ پی ، ایرادات دستگاه خود را نام برده تا از سوی نمایندگی کارشناسان و تکنسین های مربوطه اعزام شوند. همچنین شما می توانید در صورت نیاز تنها قطعات مورد نظر خود را از نمایندگی رسمی خریداری نموده و از قطعات اورجینال در پلاتر های خود استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مرکز خدمات پلاتر HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید تا از کارشناسی نمایندگان HP بهره مند گردید.

 

پلاتر اچ پی 3800 CP | تعمیر دیزاین جت

پلاتر اچ پی 3800 CP از سری دستگاه های عریض 54 اینچ کمپانی می باشد. این چاپگر با توجه به استاندارد های لازم و عملکرد مناسب خود در زمینه ی چاپ اسناد ، خیلی سریع مورد توجه ی کاربران در زمینه ی ماشین های اداری قرار گرفت. کیفیت عرضه ی کننده ی 600 نقطه در اینچ این دستگاه باعث شده. تا کاربران بتوانند به عنوان یک دستگاه اداری از خصوصیات 3800 CP بهرمند شوند. نوع چاپ این سری از چاپگر های اچ پی به صورت جوهرافشان بوده و وضوح آن همانطور که گفته شد 600*600 DPI محاسبه شده است . این دستگاه در دسته پلاتر های سنگین وزن به حساب می آید و ممکن است جا به جایی آن کمی برای کاربران دشوار باشد. از این رو شما می توانید در جهت تعمیر و تعویض قطعات این دستگاه با کارشناسان ما در نمایندگی HP همراه شوید.

 

پلاتر اچ پی 3800 CP | تعمیر دیزاین جت

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.