HP search
HP logo

ایراد نصب تانک در پلاتر های HP

نمایندگی پلاتر اچ پی
ایراد نصب تانک در پلاتر های HP | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با معایب و ایراداتی که در ارتباط با نصب تانک بروی پلاتر ها پیش می اید بررسی های لازم را انجام دهیم. در شورع تنها کافیست تا بدانید که ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

ایراد نصب تانک در پلاتر های HP | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با معایب و ایراداتی که در ارتباط با نصب تانک بروی پلاتر ها پیش می اید بررسی های لازم را انجام دهیم. در شورع تنها کافیست تا بدانید که پلاتر ها دستگاه های چاپ بزرگ و عریض کمپانی اچ پی می باشند. عموما از این دستگاه ها در سازمانها و ارگانهای پر کار کاربرد فراوانی دارند. قدرت چاپ بالای این دستگاه ها باعث شده تا کاربران اداری بتوانند در هر زمانی مقالات ، نقشه ، تصاویر خود را به چاپ برسانند.

عموما تکنولوژی این سری از پلاتر ها به صورت جوهرافشان می باشد. در همین راستا خیلی از کاربران تصمیم می گیرند تا برای کاهش هزینه های خود از قابلیت تانک بروی این دستگاه ها استفاده بکنند. که در بسیاری از مواقع با مشکلاتی رو به رو می شوند. در ادامه با کمک کارشناسانمان در واحد فنی اچ پی تمامی موضوعات مربوط به جایگذاری و ایراد نصب تانک را در پلاتر های اچ پی بررسی خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

 

ایراد نصب تانک

همانطور که می دانید کمپانی اچ پی طبق بررسی دقیق  اچ پی. برخی از دستگاه های خود ، بسیاری از پرینتر ها را با قابلیت تانک به بازار عرضه می کند. در بسیاری از مواقع ما شاهد قابلیت تانک در پرینتر های جوهری و پلاتر می باشیم. یکی از نکات مثبت در ارتباط با این قابلیت بحث هزینه و مصرف می باشد. در نظر داشته باشید که مخازن جوهر، حجم بسیار بیشتری نسبت به کارتریج جوهر استاندارد شما دارند. همین موضوع باعث می شود تا کاربران بتوانند حجم چاپ بیشتری را با هزینه ی کمتری به چاپ برسانند. همچنین نکته ی مثبت دیگری که در ارتباط با تانک ها وجود دارد. احتمال خشک شدن جوهر درون تانک ها بسیار کمتر از حالت کارتریج های جوهری می باشد.

 

 

 

ایراد نصب تانک

 

 

 

در نتیجه متوجه خواهیم شد که قابلیت تانک درون بسیاری از پلاتر و پرینتر های به صورت یونیک قرار گرفته است. اما بسیاری از کاربران جهت صرفه جویی در هزینه ها تصمیم به قرار دادن این قابلیت بروی دستگاه های خود می گیرند. در نهایت به دلیل استاندارد نبودن و عدم سازگاری این قابلیت با برخی از محصولات اچ پی کاربران دچار ایرادات بسیاری می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید. شارز کارتریج های این نوع پلاترها در صورت عدم استفاده از تانک منوت به حفظ شرایط اولیه کارتریج توسط کاربر خواهد بود. لذا در صورت تغییرات شخصی روی کارتریج علاوه بر عدم شارژ موجب ساقط شدن دستگاه از گارانتی خواهد شد.

 

نمایندگی پلاتر اچ پی

در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید در جهت بهرهمندی از خدمات شرکتی در ارتباط با پلاتر های اچ پی ، با تماس و یا مراجعه به نمایندگی از تمامی شرایط و خدمات کمپانی و محصولات خود بهرمند شوید. عموما پلاتر های اچ پی در ابعاد بزرگ به دلیل ابعاد بزرگ و وزن بالا ، زیاد امکان جا به جایی را به کاربران نمی دهند. لذا در همین راستا ، اگر دستگاه های شما دچار ایرادات نرم افزاری و یا سخت افزاری شدند.

شما می توانید با ثبت سفارش خود مبنی بر اعزامم تکنسین در محل ، تمامی ایرادات این دستگاه های چاپ را در محل خود بر طرف سازید. همچنین کاربرانی که در سایر شهر های ایران از پلاتر ها استفاده می کنند. می توانند از خدمات شرکتی اچ پی در شهر خود نیز بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی قطعات پلاتر های اچ پی در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

نمایندگی پلاتر اچ پی

 

جوهر اورجینال پلاتر

کاربرانی که از پلاتر هی تانک دار اچ پی استفاده می کنند. باید توجه داشته باشند. که هنگام پر کردن جوهر این دستگاه ها از جوهر های سازگار و مناسب استفاده نمایند. در نظر داشته باشید که طبق دستورالعملهای موجود ، اگر از جوهرهای نامرغوب در کاست جوهر این دستگاه ها استفاده شود. علاوه بر خرابی و گرفتگی لوله های جوهر ، کیفیت اسناد خروجی شما نیز تا حد قابل توجه ای پایین می آید. در همین راستا پیشنهاد می شود. تا با خرید جوهرهای مرغوب ، اورجینال و سازگار با پلاتر خود ، از دستگاه خود در مقابل تمامی آسیب های پیش رو محافظت کنید. همچنین شما کاربران گرمی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات فابریک اچ‌ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط بوده و از خدمات شرکتی اچ پی بهرمند شوید.

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.