HP search
HP logo

اچ پی استودیو استیل

نمایندگی پلاتر اچ پی
اچ پی استودیو استیل | پلاتر های استودیو استیل از سری پلاتر های جذاب و مدرن کمپانی اچ پی می باشند. این پلاتر ها همچون سایر چاپگر های فرمت بزرگ در دسته بندی های متفاوت سایزی ، از رومیزی تا عریض طراحی و به بازار ...
موضوع مقاله:
مقاله های مرتبط:
Rate this post

اچ پی استودیو استیل | پلاتر های استودیو استیل از سری پلاتر های جذاب و مدرن کمپانی اچ پی می باشند. این پلاتر ها همچون سایر چاپگر های فرمت بزرگ در دسته بندی های متفاوت سایزی ، از رومیزی تا عریض طراحی و به بازار عرضه شده اند. بارز ترین ویژگی این دستگاه ها نسبت به سایر پلاتر های اچ پی مربوط به نوع طراحی و دیزاین آن می شود. سلیقه ی این کمپانی در شکل و نوع طراحی این سری ا ماشین های فرمت بزرگ چاپ به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم از این دستگاه در دفتر کار خود استفاده نماییم. به طور کلی دیزاین و نحوه ی عملکرد این دستگاه به شدت مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. از این رو شما می توانید نسبت به تهیه ی این دستگاه با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

اچ پی استودیو

چند عمل مهم و حائز اهمیت باعث محبوبیت این سری از پلاتر های اچ پی شده است. در ادامه در ارتباط با این ویژگی ها اطلاعات بیشتری را خدمتتان ارائه خواهیم کرد. در قدم اول نسبت به طراحی بدنه ی این دستگاه بررسی های لازم را انجام می دهیم. HP Studio Steel نامی مناسب و در خور این محصول می باشد . زیرا که اچ پی با استفاده از طراحی مدرن با آلیاژ های مخصوص توانسته پلاتری با شکل و شمایل مناسبی تولید نماید. طراحی این گونه از پلاتر ها مناسب فضا های اداری با دیزاین ها مدرن می باشد.

 

اچ پی استودیو

 

سرعت و دقت چاپ مسئله ی دیگری است که این دستگاه به شدت از قوانین استاندارد آن پیروی می کند. دقت چاپ و تفکیک رنگ در این سری از دستگاه های اچ پی باعث شده تا کاربران با خیال راحت نسبت به طراحی و چاپ تصاویر ، نقشه ، عکس های سه بعدی و … امورات خود را در زمانبندی دقیق و سریع انجام دهند. حافظه ی داخلی 1 تا 10  گیگابایتی نیز باعث شده. تا ما بتوانیم حجم خوبی برای ذخیره ی اسناد مهم و روزمره ی خود داشته باشیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

HP studio steel 36-in

 

در این بخش تصمیم داریم تا بیشتر با خصوصیات این پلاتر در ابعاد 36 اینچ آشنا شویم. از این رو شما می توانید در جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش همراه شوید. در ابتدا لازم به ذکر است که HP با سری چاپگر های 36 اینچ ، در دسته ی HP studio steel با رزولوشن چاپ 2400*1200 DPI موجود می باشد. این دستگاه قابلیت چاپ در ابعاد ، A4 ، A3 ، A2 ، A1 و A0 را به کاربران ارائه می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با Designjet ساپورت اچ پی با ما همراه شوید.

 

HP studio steel 36-in

.

به طور کلی چاپ این سری از پلاتر های اچ پی به صورت جوهرافشان بوده و فناوری اتصالی برقی ، USB را به کاربران ارائه می دهند. سایز رسانه ی پلاتر های 36 اینچ 914*1914 می باشد. سازگاری این دستگاه ها با کارتریج جوهری کیت 712 باعث شده. تا کاربران بتوانند اسناد خود را با بالاترین کیفیت به چاپ برسانند. همچنین شما می توانید جهت مشاهده ی بیشتر پلاتر های 6 رنگ وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

🔔 اولین نفر باشید!!!
بدون نگرانی و محدودیتی سوال خود را بپرسید...
The comments are closed.